اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سونی

تعمیر موبایل سونی و دیگر خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه، علی رغم کیفیت بالای این محصول، ممکن است نیاز بسیاری از کاربران باشد. چه این دستگاه نیز به دلیل عدم استفاده صحیح از آن و یا به دلیل برخی اتفاقات پیش بینی ناپذیر، ممکن است دچار ایراد و خرابی گردد.در هر حال، کاربران و دارندگان این دستگاه می توانند با مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش به مرکز تعمیرات موبایل سونی مراجعه و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیر موبایل سونی نماد کیفیت و سرعت

داشتن استاندارد های لازم برای هر نمایندگی لازم و ضروری است؛ رعایت اصول خدمات رسانی و سرویس دهی است که می تواند یک نمایندگی را از سایر مراکز متمایز سازد. با رعایت استاندارد های لازم و ضروری است که می توان از یک نمایندگی انتظار سرعت بالا و کیفیت بالا را داشت.

ما در نمایندگی موبایل سونی تمام آنچه که برای خوب بودن و حتی عالی بودن نیاز است، فراهم کرده این تا بتوانیم در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیر موبایل سونی خدماتی درخور و شایسته کاربرانمان ارائه دهیم. از آن جهت نمایندگی موبایل سونی را نماد کیفیت و سرعت بهتر و بالاتر می دانیم که با برنامه ریزی های دقیق و مدون خدمات ارائه می دهیم.

کارشناسان و تکنسین هایی که در نمایندگی موبایل سونی حضور دارند، همگی از میان بهترین ها گزینش شده اند. اینکه برای خرید یکی از موبایل های سونی یا دریافت خدمات در حوزه تعمیرات موبایل سونی از این نمایندگی درخواست کمک کنید یا نه!

تصمیم با خود شماست؛ اما هرگز فراموش نکنید جایی که شما از آن خدمات دریافت می کنید، در عملکرد دستگاهتان تاثیر مستقیم دارد. نمایندگی موبایل سونی نماد کیفیت و سرعت و مرجعی معتبر برای دریافت خدمات با کیفیت است.

نمایندگی تعمیر موبایل SONY

نمایندگی تعمیر موبایل سونی پیوسته در تلاش است تا با تمرکز بیشتر بر ارائه ی خدمات عیب یابی و تعمیر، پشتیبانی از کاربران عزیز خود را قوی تر از قبل به جا آورد. این مجموعه ی بزرگ، ضمن برخورداری از امکانات ویژه و ابزار جدید، قادر است هر گونه مشکل در عملکرد نرم افزار و سخت افزاری انواع گوشی های موبایل سونی را شناسایی و برطرف کند.

نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، با ارائه ی خدمات تعمیر موبایل، در شعب مختلف تهران و شهرستان، نگرانی بسیاری از کاربران را در خصوص رعایت استانداردهای تعمیرموبایل، برطرف کرده است. کارشناسان و متخصصان فعال در این حوزه، با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی، آمادگی ارائه ی بالاترین سطح از خدمات تعمیر و بازیابی انواع گوشی های موبایل سونی را دارد. لازم است عنوان کنیم که این سرویس ها، همگی از گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نیز برخوردارند.

تعمیرات گوشی سونی در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در تهران و کرج، با سال ها سابقه در زمینه ی تعمیرات گوشی سونی، موفق به جلب رضایت عموم کاربران و مراجعین عزیز به این شعب شده است. از مهم ترین عوامل رضایتمندی کاربران بدون شک، تخصص و تبحری ست که کارشناسان این مجموعه از آن برخوردار بوده اند. مدیران نمایندگی تعمیرات گوشی سونی اولویت اصلی این مراکز را بر رعایت اصول مشتری مداری قرار داده است.

به همین منظور، کلیه ی خدمات و سرویس های عیب یابی و تعمیر این گوشی ها، با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران عزیز تهرانی و کرجی قرار خواهد گرفت. این خدمات شاخه های مختلفی از تعمیرات گوشی را شامل میشود و بازیابی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری از تخصصی ترین امور در این حوزه به شمار میرود.

تعمیر گوشی سونی در شهرستان ها

از دیگر امکاناتی که نمایندگی تعمیرات گوشی موبایل سونی برای خدمت رسانی بهتر به کاربران محترم خود اختصاص داده است، ارائه ی خدمات پشتیبانی در شهرستان هاست. از این پس کاربران شهرستانی و دارندگان گوشی های موبایل سونی در خارج از تهران و کرج، دیگر نیاز نیست از بابت دریافت خدماتی چون تعمیرموبایل سونی، احساس نگرانی کنند.

نمایندگی سونی با اندیشیدن راهکاری ویژه، امکان ارسال محصولات معیوب به نمایندگی مرکزی سونی در تهران را فراهم ساخته است. کاربران عزیز میتوانند گوشی موبایل سونی خود را فارغ از مدل و نسخه، با ارائه ی توضیحات لازم، به آدرس قرار گرفته در سایت ارسال کنند تا مراحل عیب یابی و تعمیر موبایل سونی به صورت تخصصی بر روی آن اجرا شود. پس از اتمام این مراحل، گوشی تعمیر شده و در سلامت کانن، مجددا برای کاربران ارسال خواهد شد.

خدمات تعمیر موبایل سونی

تعمیر تمامی قطعات گوشی سونی در این مرکز امکان پذیر می باشد. در ادامه به شرح فرایند تعمیراتی قطعات مهم و حیاتی گوشی سونی و سرویس های تعمیراتی مربوط به هر قطعه می پردازیم. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات گوشی سونی شامل گارانتی معتبر می باشد. 

نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل سونی آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب میباشد. در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد.

تعویض باتری موبایل سونی

تعویض باتری موبایل سونی یک نمونه از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات موبایل سونی است. تعویض باتری همواره از تعمیر آن ساده تر و سریع تر انجام می شود. البته به شرطی که از یک نمونه اصل و اورجینال برای جایگزینی استفاده کنید.

اگر باتری شما مشکلاتی نظیر خوردگی، تغییر حجم و گرم و داغ شدن دارد، یا اینکه شارژ دستگاه شما پر نمی شود یا پر می شود و خیلی زود خالی می شود، نیاز به یک باتری جدید دارید. همچنین اختلالاتی همچون ریستارت شدن های خود به خود گوشی، بهم ریختگی ساعت و تاریخ گوشی، خاموش شدن گوشی بدون اتمام شارژ باتری و هنگ کردن گوشی نیز نشانه خرابی باتری و نیاز شما به یک باتری جدید است.

تعمیر دوربین موبایل سونی

دوربین یکی از بخش های مهم و جذاب همه گجت های هوشمند است. حساسیت این بخش از دستگاه بسیار زیاد است؛ به طوری که با کمترین اختلال، درگیر مشکلات زیادی می شود. برای تعمیر دوربین سونی باید هم بخش نرم افزاری و هم بخش سخت افزاری دوربین بررسی شود.

معمولا رفع مشکلات نرم افزاری سریع تر و راحت تر است. برای حل مسائل سخت افزاری نیز معمولا با تعویض لنز دوربین یا سایر قطعات و اجزای آن مشکل حل می شود. در هر صورت باید ابتدا بررسی های دقیقی انجام شود و بعد بر اساس ایراد و اختلال موجود مسیر تعمیر و ترمیم انتخاب و اجرا شود. همه خدمات و سرویس ها نمایندگی تعمیر گوشی سونی همراه با تضمین های معتبر است.

تعمیر آی سی تغذیه موبایل سونی

تعمیر آی سی تغذیه موبایل سونی یک نمونه از سرویس های تعمیراتی در حوزه سخت افزار است. واحد تعمیرات موبایل سونی این سرویس تعمیراتی را پس از انجام بررسی های دقیق و اطمینان از خرابی صد در صدی آن انجام می دهد. بد نیست بدانید که آی سی تغذیه موبایل قطعه ای ظریف و حساس است.

در اثر خرابی آی سی تغذیه دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود. آنتن ندادن موبایل هم می تواند به دلیل خرابی این بخش از دستگاه باشد. حتی به دلیل ارتباط تنگاتنگ آی سی تغذیه با باتری، خرابی آن باعث ایجاد اختلالاتی در دستگاه خواهد شد. تعمیر آی سی تغذیه موبایل سونی یک تعمیر تخصصی است که حتما باید توسط متخصص مخصوص آن انجام شود.

تعمیر ویبره موبایل سونی

تعمیر ویبره موبایل سونی در مرحله اول نیاز به عیب‌یابی و تشخیص علت اشکال دارد. در مرحله عیب‌یابی، تنظیمات نرم افزاری مرتبط با ویبره موبایل و نیز بخش سخت افزاری مرتبط با این قابلیت –یعنی موتور ویبره- مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامه، بسته به تشخیص کارشناس تعمیر، اقدامات لازم جهت تعمیر و رفع مشکل کار نکردن ویبره موبایل آغاز می‌گردد.

در صورتی که اشکال پیش آمده مرتبط با بخش نرم افزاری باشد، تغییرات لازم در این بخش انجام شده و مشکل برطرف می‌گردد. اما در صورتی که وجود اشکال در ویبره مرتبط با بخش سخت افزاری باشد اقدامات لازم جهت تعویض موتور ویبره موبایل آغاز می‌گردد.

خوشبختانه تعویض موتور ویبره موبایل کار چندان دشواری نیست و با صرف مدت زمانی اندک، قابل انجام است. البته این سخن به معنای امکان انجام تعمیر ویبره موبایل به دست افراد مبتدی و نابلد نیست و اکیداً توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با این بخش توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل سونی انجام شود.

رفع مشکلات آنتن دهی موبایل سونی

آنتن ندادن گوشی ها از جمله گوشی سونی یکی از مشکلات رایج کاربران است. نداشتن آنتن عملا به معنای قطع ارتباط است. لذا موضوع بسیار مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد.

اگر مطمئن هستید که در منطقه تحت پوشش شبکه قرار دارید و همچنان آنتن ندارید، می توانید با روش هایی نظیر ری استارت کردن دستگاه، فعال و غیر فعال کردن حالت هواپیما، بررسی سیم کارت و ریست کردن گوشی مشکل را حل کنید. اگر با این روش ها مشکلتان حل نشد، از نمایندگی تعمیرات موبایل سونی کمک بگیرید.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی

تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی از دیگر سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر گوشی سونی است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس های این حوزه انجام می پذیرد.دارندگان موبایل های سونی می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر گوشی سونی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی موبایل های سونی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی سونی تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل سونی عرضه نمایند.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی

تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز تعمیر موبایل سونی انجام می پذیرد. دارندگان هریک از  گوشی های سونی –صرف‌نظر از مدل دستگاه- می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر گوشی سونی، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار موبایل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیر سخت افزار موبایل سونی است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیر گوشی های سری اکسپریا ال سونی

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که گوشی های موبایل سونی از آن برخوردارند، تنوع است. بالا بودن تنوع، گوشی های سونی را تبدیل به محصولاتی کرده است که قابلیت راضی نگه داشتن تمامی کاربران با سلایق مختلف را دارند.

 یکی از سری تولیدات گوشی های سونی، مربوط به سری اکسپریا ال است که خود به مدل های مخلتفی تقسیم میشوند. این گوشی ها علی رغم کیفیت مناسبشان، ممکن است با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری رو به رو شوند.

از رایج ترین اختلالاتی که کاربران این گوشی های موبایل برای حل آن به نمایندگی تعمیر گوشی سونی مراجعه میکنند، مشکلاتی نظیر شکستگی ال سی دی و گلس، آب رفتگی به داخل گوشی، خرابی باتری، هنگ کردن و کم شدن سرعت، پر شدن حافظه و ویروسی شدن و … است. کارشناسان این مجموعه قادرند تمامی این مشکلات را با دقت بسیار بالا، بررسی و تعمیر کنند.

تعمیر سری اکسپریا ایکس سونی

سری اکسپریا ایکس از گوشی های سونی را هم میتوان بدون شک یکی از جذاب ترین سری از تولیدات کمپانی سونی دانست. فروش و استقبال بالا از این گوشی ها موجب شد، نمایندگی تعمیر گوشی سونی ، واحدی تخصصی و مجزا را به عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات این گوشی ها، اختصاص دهد.

 کارشناسان زبده ی فعال در این واحد، با تکیه بر علم و تجربه ی بالای خود قادرند کلیه ی ناکارآمدی ها در این سری از گوشی های سونی را شناسایی و علت یابی کنند. پس از مشخص شدن مشکل ، مراحل تعمیر موبایل سونی بر روی این گوشی پیاده میشود. این خدمات همگی به صورت ضمانت شده در اختیار کاربران گرامی قرار خواهند گرفت.

تعمیر گوشی های سری اکسپریا زد سونی

یکی از خدمات نمایندگی تعمیر گوشی سونی به عیب یابی و تعمیر گوشی های سری اکسپریا زد سونی اختصاص دارد. گوشی های اکسپریا زد را میتوان یکی از پرطرفدار ترین گوشی های این کمپانی بزرگ به شمار آورد. واحد تعمیر گوشی اکسپریا زد سونی ، با برخورداری از سطح دانش بالا و تجربه ی بسیار، قادر است تمامی اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این رده از گوشی ها را در کمترین زمان ممکن شناسایی و مرتفع سازد. لازم به ذکر است، خدمات این مجموعه در تمام حوزه های پشتیبانی از گارانتی و ضمانت نامه برخوردار است.

روند تعمیر گوشی سونی

موبایل تحویل داده شده به مرکز تعمیر گوشی سونی، پس از طی مرحله عیب یابی، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ارجاع داده می شود.در صورتی که مرحله عیب یابی حاکی از سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده داشته باشد، موبایل معیوب به پارت تعمیر سخت افزاری ارجاع داده می شود.

همچنین در صورتی که اشکال پیش آمده، نرم افزاری تشخیص داده شود، موبایل به پارت تعمیرات نرم افزاری تحویل داده می شود. (گاه اشکال پیش آمده هم سخت افزاری و هم نرم افزاری است. در اینصورت به هر دو پارت ارجاع داده می شود).مرحله نهایی در تعمیر گوشی سونی اختصاص به تست عملکرد دستگاه دارد که معمولاً در حضور صاحب دستگاه انجام می شود.

تعمیرات موبایل سونی و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سونی

تعمیرات موبایل سونی در صورتی که به دست کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها عیوب ایجاد شده در دستگاه را رفع خواهد ساخت. بلکه به دلیل اِعمال پاره ای گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، سبب بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و افزایش عمر مفید آن خواهد گشت.

از همین رو مدیریت مرکز تعمیرات موبایل سونی تمامی تلاش و امکانات خویش را بکار گرفته تا از طریق همکاری با برترین کارشناسان این حوزه و بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تخصصی، بالاترین سطح کیفی تعمیر و خدمات را به کاربران این برند ارائه نماید و کیفیت اولیه محصول را به آنها بازگرداند.

تعمیرات موبایل سونی تنها سرویس ارائه شده در این مرکز نیست و کاربران دیگر دستگاه ها نیز می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

جدیدترین محصولات نمایندگی موبایل سونی

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی محصولات این شرکت به کاربران سونی است. جدیدترین محصولات نمایندگی سونی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

 مقالات تعمیرات تخصصی سونی

تعمیرات سونی در این مرکز متکی به دو ستون استوار است که زمینه ساز تمایز خدمات ارائه شده در آن گشته اند. ستون نخست انجام تعمیرات با بهره ‌مندی از تجهیزاتی است که سطح سازگاری و بازدهی آن‌ها در حین تعمیرات دستگاه های سونی، با آنالیزهای مکرر و تخصصی تعیین گشته و صرفاً پس از تأیید کارشناسان مربوطه و دریافت نمره مجاز در اختیار مهندسان این مرکز قرار گرفته‌اند.

ستون دوم، انجام تعمیرات سونی به دست کارشناسان متخصصی است که با حضور در دوره های تخصصی-آموزشی با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر آشنا گشته اند. آنها قادر به رفع تمامی عیوب و ایرادات ایجاد شده در این دستگاه شده اند. کارشناسان نمایندگی سونی با نگارش مقالاتی مرتبط در تلاش هستند تا بخشی از دانش فنی خویش در این حوزه را با کاربران سایت به اشتراک بگذارند.

در صورتی که شما نیز از علاقمندان دستگاه های سونی هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات با جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، محصولات و هر آنچه که مرتبط با دستگاه های سونی است آشنا شوید. مقالات تعمیرگاه تخصصی سونی از طریق فضای سایت نمایندگی سونی (بخش مقالات) در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

جدید ترین اخبار مرکز تخصصی تعمیر موبایل سونی

تعمیرات سونی و سرویس های مرتبط با هر یک از محصولات این برند، نیازمند عیب یابی صحیح و تشخیص اصولی علل اشکالات پیش آمده در دستگاه است. بی توجهی به این امر ممکن است سبب انتخاب راهکاری اشتباه جهت رفع عیوب پیش آمده در دستگاه گردد.

با عیب یابی اشتباه و در نهایت با اِعمال آن خرابی دستگاه دوچندان شده و فرصت تعمیر برای همیشه از میان می رود. عیب یابی صحیح دستگاه پیش از اقدام به تعمیر سبب می گردد تا راهکار انتخابی بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته باشد. به همین دلیل سازگاری با ساختار آن کیفیت اولیه دستگاه را بازیابد.

تعمیرات سونی در این مرکز با تکیه بر حضور «کارشناسان متخصص» و بهره مندی از «تجهیزات پیشرفته» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات سونی با خلق فضایی کارشناسی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل کلیه اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده است.

این مرکز در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد. اخبار مرکز تخصصی سونی از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

سوالات متداول کاربران از واحد تعمیرات موبایل سونی

به منظور پشتیبانیِ از کادر فنی فعال در تعمیرات سونی دوره‌های تخصصیِ تعمیر از سوی مدیریت این مرکز و با حضور اساتید بین‌المللی این رشته در سیکل‌های سه و شش ماهه برگزار می‌گردد. این امر به منظور به‌روزرسانی اطلاعات مهندسان این مرکز و نیز بهره‌‌مندی آنان از جدیدترین مِتُدهای پیشرفته جهانی صورت می‌گیرد.

به منظور بهبود و رفع مشکلات موجود در سازمان، پرسش‌‌‌نامه‌هایی به صورت مداوم در اختیار هریک از مراجعین گرامی قرار داده می‌شود. مشکلات ذکر شده در این پرسش‌نامه به منظور رفع و بهبود سازمان به اطلاع مدیریت مرکز تعمیرات سونی رسانده می‌شود. شما کاربران گرامی می توانید درخواست ها و شکایات خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و یا از طریق پرسش نامه های مذکور با کادر پشتیبانی ما در میان بگذارید.

سوالات متداول تعمیرات موبایل سونی ذکر شده در این پرسش نامه ها و پاسخ های مرتبط با هر یک از این سوالات، از طریق مراجعه به این بخش  قابل ملاحظه کاربران گرامی می باشد.

نمایندگی موبایل سونی

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.مجموعه تخصصی سونی در ایران، مجهز به بخش CRM (واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تماس بگیرید . همچنین میتوانید پرسش ها و ابهامات خود را با آنان در میان بگذارید. اطمینان خاطر داشته باشید که کارشناسان ما در واحد ارتباط با مشتری با صبر و شکیبایی پاسخگوی شما خواهند بود.

5/5(3 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید