اشتراک گذاری

چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی

دلیل چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی چیست؟ یکی از سوالات متداول کاربران می باشد. در حال حاضر تلویزیون های سونی تنها تلویزیون هایی هستن که به این نوع سیستم عیب یابی خودکار مجهز شده اند. به  طور کلی این سیستم به جهت آگاهی کاربران از خرابی های تلویزیون طراحی شده است. در صورتی که هر یک از قطعات تلویزیون با اختلال مواجه شده باشند این مشکل از طریق چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی به کاربر اعلام خواهد شد.

این سیستم عیب یابی خودکار به وسیله ی استفاده از مدار های گوناگون امکان پذیر شده است. به محض بروز مشکل در هر یک از قطعات تلویزیون این مدار ها تلویزیون را در حالت استندبای قرار داده و چراغ آن در فواصل زمانی معین شروع به چشمک زدن می کند. این چشمک ها بنا بر نوع اختلال در همان تعداد متوقف شده و پس از مکث کوتاهی مجددا تکرار می شود. در صورت مشاهده ی این مشکل در اولین فرصت به نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کنید.

چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی

اگر با چشمک زدن چراغ، تلویزیون سونی خاموش و روشن میشه پیشنهاد می کنیم مقاله علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی و روش های رفع آن را هم مطالعه کنید.

عیب یابی چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی

چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی به منظور عیب یابی توسط کاربران طراحی شده است. به طوری که تعداد چشمک ها از آسیب دیدگی یک قطعه ی خاص خبر می دهد. البته بهره مندی از این امکان به معنی امکان پذیر شدن تعمیرات توسط کاربران نیست بلکه تنها راهی است برای سرعت در روند تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص. تعداد چشمک ها از 2 تا 22  تکرار می شود. به عبارتی شما باید با شمارش تعداد چشمک ها و سپس مراجعه به دفترچه راهنمای تلویزیون سونی قطعه ی آسیب دیده را تشخیص دهید.

در صورتی که به این هشدار دستگاه که چشمک زدن چراغ تلویزیون می باشد بی توجه باشید مشکلات دستگاه ادامه دار شده و در آینده ی نزدیک کارکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل بهتر است در صورت مشاهده ی این چشمک ها با نمایندگی رسمی سونی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. متخصصان واحد تعمیرات تلویزیون سونی به دلیل بهره مندی از اطلاعات و علوم تعمیراتی و همچنین شناخت قطعات می توانند به راحتی به عیب یابی تلویزیون سونی بپردازند و آن را تعمیر کنند.

جالب است بدانید با مراجعه به منوی مربوط به چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی می توانید عیوب قبلی دستگاه را نیز مشاهده کنید. متخصصان و مهندسان واحد تعمیرات به دلیل آشنایی با تعداد چشمک زدن چراغ تلویزیون روند تعمیرات را با سرعت بالایی انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون به منظور ارائه ی بهترین خدمات به کاربران کلیه ی خدمات مورد نیاز آنان را در بالاترین سطح کیفی ارائه می کند. تعمیرات انواع تلویزیون های ال ای دی  و  ال سی دی و پلاسما سونی خصوصا رفع مشکل چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی در واحد تعمیرات تلویزیون انجام می شود. متخصصان در واحد تعمیرات سونی با بهره مندی از به روز ترین اطلاعات می توانند انواع عیوب تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند.

بهره مندی واحد تعمیرات سونی از تمامی ابزار و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد با کیفیت بالایی انجام شود. در صورتی که تعمیرات تلویزیون و رفع مشکل از قطعه ی آسیب دیده امکان پذیر نباشد مهندسان و کارشناسان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون سونی قطعه ی آسیب دیده را با نمونه ی اورجینال جایگزین می کنند. اصالت قطعه ی تعویض شده برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی مرکزی سونی

نمایندگی مرکزی سونی در راستای جلب رضایت مشتریان انواع خدمات تعمیراتی و فروش محصولات این کمپانی را ارائه می کند. بهره مندی نمایندگی رسمی سونی از مشاوران مجرب و زبده سبب شده تا فرآیند فروش با کیفیت بیشتری همراه باشد به طوری که مشتریان با مراجعه به نمایندگی سونی می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص نحوه ی عملکرد دستگاه ها ، نگهداری بهتر از آن ها و همچنین مشخصات فنی محصولات را دریافت کنند.

با توجه به کسب این اطلاعات مشتریان می توانند خریدی هوشمندانه و متناسب با نیاز خود را تجربه کنند. کلیه ی محصولات موجود در نمایندگی مجاز  sony همراه با گارانتی اصالت کالا و به صورت اورجینال در اختیار مشتریان قرار می گیرند. تضمین کیفیت و مشتری مداری از اصول اولیه در نمایندگی اصلی سونی به شمار می رود.

3.5/5(2 امتیاز)
اشتراک گذاری