نمایندگی سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در شهرستان ها جهت آندسته از کاربرانی راه اندازی و آغاز به کار کرده است که ساکن شهرهای مختلف هستند و امکان دسترسی به تعمیرگاه مرکزی سونی را ندارند. این گروه از کاربران می توانند با بروز هر گونه ناکارامدی در محصول مورد استفاده شان، بر اساس روند اعلام شده در سایت، دستگاه را به نمایندگی سونی در شهرستان ها ارسال نمایند و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند.

دستگاه ارسال شده به نمایندگی Sony در شهرستان ها پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده در آن، با استفاده از تخصصی ترین سرویس ها و متدهای تعمیر، بهسازی می گردد و پس از تست نهایی برای کاربر ارسال می گردد. این طرح، به دلیل تعمیر دستگاه بر اساس جدیدترین استانداردهای تعمیر و اصول طرح شده از سوی کمپانی سازنده، مورد استقبال بسیاری از کاربران دستگاه های سونی در شهرستان ها واقع شده است و غالب کاربران، دستگاه های خویش را با ارسال به نمایندگی سونی در شهرستان ها تعمیر می نمایند.

نمایندگی سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در اصفهان

نمایندگی سونی برای کاربران اصفهانی خود، امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته است. اگر از کاربران اصفهانی ما هستید، میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد سخت افزاری و یا نرم افزاری انواع دستگاه های سونی خود، آن را از طریق شرایط قرار گرفته در وبسایت، برای ما ارسال کنید. بعد از بررسی همه جانبه ی دستگاه، تعمیرکار نمایندگی تهران با شما تماس میگیرد و شما را در جریان نوع و میزان آسیب و هزینه ی تعمیر قرار میدهد. در صورت تمایل شما عزیزان میتوانید عملیات ترمیم و بازیابی دستگاه سریعا آغاز میشود و دستگاه سالم برای شما باز پس فرستاده میشود.

خدمات نمایندگی سونی در شیراز

نمایندگی سونی مدت هاست که خدمات پشتیبانی از کاربران عزیز شیرازی خود را در راستای کار قرار داده است. این خدمات به محصول به خصوصی اختصاص ندارند و شامل تمامی تجهیزات و دستگاه های سونی میشوند. برای بالا  بردن سطح کیفیت خدمات ارائه شده، امکان ارسال محصول معیوب ، به نمایندگی تهران فراهم شده. کاربران شیرازی محصولات سونی میتوانند در زمانی بسیار کوتاه محصول خود را به نمایندگی مرکزی ارسال کنند. بعد از اجرا شدن مراحل تعمیر و بازیابی، نمایندگی مرکزی دستگاه سالم و تعمیر شده را به شهر مورد نظر کاربر ارسال میکند. این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به انجام میرسد و از استاندارد های ویژه برخوردار است.

نمایندگی سونی در اهواز

کاربران اهوازی محصولات دل دیگر نیاز به هیچ نگرانی ای در مورد تعمیر محصولات خود ندارند. چرا که نمایندگی سونی در شهرستان ها با نظارت نمایندگی تهران و با در نظر گرفتن شرایط ویژه، خدمات پشتیبانی خود را به کاربران اهوازی عزیز نیز ارائه میدهد. چنانچه این عزیزان متوجه بروز آسیب و خرابی در عملکرد دستگاه خود شوند، میتوانند با این مجموعه تماس بگیرند یا از طریق شرایط ذکر شده در وبسایت دستگاه معیوب خود را به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله نوبت به نمایندگی سونی در تهران میرسد تا حسن نیت و تخصص خود را به اثبات برساند و بعد از تعمیر دستگاه، آن را مجدد به اهواز بفرستد.

نمایندگی تعمیرات سونی در مشهد

از دیگر خدمات نمایندگی سونی در شهرستان ها ارائه ی خدمات پشتیبانی به کاربران مشهدی است. این خدمات تمامی سرویس های پشتیبانی از این محصولات را در بر میگیرد. کاربران مشهدی  میتوانند در صورت تمایل حل و مرتفع سازی مشکلات دستگاه خود را در هر مدل و نوعی به متخصصان نمایندگی سونی در تهران ارسال کنند. این پروسه زمان زیادی از کاربران نمیگیرد و به محض تمام شدن مراحل تعمیر، دستگاه برایشان مجددا ارسال میگردد. نحوه ی ارسال کالا تحت دستورالعمل ساده ای انجام میگیرد که در وبسایت نمایندگی به آن اشاره شده است.

ویژگی های نمایندگی سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در شهرستان ها جهت ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات سونی به کاربران ارجمند ساکن در شهرستان ها، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش قرار داده است. کاربران گرامی محصولات سونی از طریق فرآیند ذکر شده در بخش های آتی این صفحه، میتوانند دستگاه های از کار افتاده خویش را به نمایندگی سونی در شهرستان ها ارسال نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند.

نمایندگی سونی در شهرستان ها با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی سونی مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان سونی باشد.

خدمات سونی در شهرستان

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین  دقت و با صرف هزینه‌ای منصفانه انجام می‌گردد. نمایندگی سونی در ایران با بهره‌مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است. آندسته از هموشنان عزیز که درخواست استفاده از خدمات این مرکز را دارند می‌توانند سرویس‌های موردنیاز خویش را از طریق تماس با نمایندگی سونی در شهرستان ها دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی سونی در شهرستان ها

این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی رسمی سونی در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات، آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی سونی در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی سونی در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • ارسال شماره رسید ( شماره پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی سونی در شهرستان ها (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب‌یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی سونی در شهرستان ها

اخبار سونی، مقالات سونی، محصولات سونی و سوالات متداول با مراجعه به سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.