اشتراک گذاری

تعمیرات پلی استیشن سونی

با پیشرفت تکنولوژی، پلی استیشن ها یکی از وسایل مورد علاقه ی گیمر ها به شمار می آیند. به همین دلیل تعمیرات پلی استیشن برای این کاربران امری مهم به حساب می آید. کمپانی سونی یکی از خلاق ترین ها در زمینه ی طراحی پلی استیشن می باشد.

این دستگاه ها مثل تمام وسایل دیگر گاهی دچار اختلال و آسیب می شوند. لازم است بدانید تعمیرات پلی استیشن سونی کار ساده ای نیست. این دستگاه به دلیل حساسیت ها و پیچیدگی های داخلی باید توسط تعمیرکاری مجرب تعمیر شود. خبرخوش برای شما این است که ما برترین تعمیرکاران را در این مجموعه گردآوری کرده ایم تا شما کاربران برای تعمیر دستگاه خود دغدغه ای نداشته باشید.

تعمیرات پلی استیشن سونی

هزینه تعمیرات پلی استیشن سونی

برای تعیین هزینه تعمیر پلی استیشن، باید دستگاه را عیب یابی  کرد و دید که کدام بخش ها آسیب دیده اند. شدت خرابی هم در تعیین هزینه نهایی تعمیرات تاثیرگذار است. در مجموع تعمیر قطعات پلی استیشن معمولا چندان هزینه بر نیست. اما در صورتی که قطعات قابل تعمیر نباشند و نیاز به تعویض آنها باشد، بسته به قیمت قطعه جدید، تعمیرات پلی استیشن سونی ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه تعمیر PS بهتر است تا عیب یابی کامل دستگاه صبر کنید.

خدمات تعمیر پلی استیشن sony

به عنوان بخشی از تخصصی ترین خدمات تعمیر پلی استیشن سونی می توان به اقداماتی همچون تعمیر ضربه خوردگی، تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، رفع مشکلات درایو و لنز، رفع مشکل داغ شدن بیش از حد، عیب یابی و تعمیر خاموش شدن ناگهانی، تعمیرات دسته ها، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی به تلویزیون، رفع هنگ و فریز شدن صفحه، تعویض و یا ریبال کردن APU و South Bridge و رفع ایراد صفحه آبی اشاره کرد. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و می توانید از اصالت آنها اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیر مادربرد پلی استیشن سونی

عواملی همچون نوسانات برق، نفوذ آب، شوک الکتریکی، مواد شیمیایی و ضربه، به مادربرد پلی استیشن آسیب می رسانند. برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه در این شرایط باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر مادربرد پلی استیشن سونی کنید. برای این منظور، تکنسین دستگاه را باز کرده و ضمن دسترسی به برد اصلی، به خوبی آن را بررسی و عیب یابی می کند.

سپس بر حسب شدت خرابی، تصمیم می گیرد که قطعه تعمیر شود و یا با یک نمونه جدید جایگزین گردد. توصیه اکید می کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا تعویض مادربرد پلی استیشن اقدامی نکنید. این کار باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات پلی استیشن سونی انجام شود تا دیگر قطعات و اجزای دستگاه آسیب نبینند.

تعمیرات دسته پلی استیشن

یکی از مهم ترین مراحل در پروسه تعمیرات پلی استیشن سونی، تعمیر دسته های این کنسول است. عملکرد نامطلوب L2 و R2، شارژ نشدن دسته با کابل، کار نکردن قسمت تاچ پد  (در مدل های جدید) سینک نشدن دسته با دستگاه، خراب شدن سوکت شارژ دسته، از کار افتادن و کشیدگی آنالوگ ها، از بین رفتن کامل ریبون های دسته، تعویض زغال دکمه ها و سر آنالوگ، درست کار نکردن کلیدهای کنترلر و مواردی از این دست، بخشی از مشکلاتی هستند که در دسته های کنسول بازی سونی ایجاد می شوند. برای تعمیر دسته پلی استیشن سونی در چنین شرایطی باید دو قسمت دسته از هم جدا شده و اجزای آسیب دیده، به تناسب نوع و شدت خرابی، تعمیر یا تعویض شوند.

تعمیر پلی استیشن

عیوب رایج پلی استیشن سونی

پلی استیشن ها معمولا دچار مشکلاتی شبیه به هم می شوند که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی

برای رفع این مشکل ابتدا از مرتبط بودن دیسک با دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. مهمترین نکته در این زمینه پشتیبانی دستگاه شما از فرمت دیسک می باشد.

عدم اتصال به اینترنت

برای رفع این مشکل ابتدا وضعیت سرور را چک کنید ممکن است دچار اختلال شده باشد و یا موقتا از دسترس خارج شده باشد.

قابل دسترس نبودن محتوا

ارور رایج پلی استیشن ها قابل دسترس نبودن محتوا می باشد که لازم است برای رفع آن با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

نامعتبر بودن کارت اعتباری

در صورت مواجه شدن با این ارور، از درست وارد کردن اطلاعات کارت اطمینان حاصل کنید.

عدم تشخیص هارد دیسک توسط کنسول

برای رفع این مشکل پیشنهاد ما خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد.

رفع عیوب رایج در واحد تعمیرات پلی استیشن سونی

تمام مشکلات ذکر شده در بالا و همچنین ایرادات احتمالی دیگر در این مرکز قابل رفع می باشند. تعمیرکاران و متخصصان این مجموعه بر تمام عیوب دستگاه ها و نحوه ی برطرف کردن آن ها مسلط هستند. تعمیرات پلی استیشن سونی در این مرکز توسط مهندسان نمونه انجام می شود.

نکات مهم برای نگهداری پلی استیشن سونی

عواملی که بر خرابی پلی استیشن سونی تاثیرگزار هستند شامل رطوبت، گرد و غبار، عدم سرویس به موقع دستگاه و نوسانات جریان برق می باشد. سرویس به موقع دستگاه یکی از حیاتی ترین نکات در خصوص نگهداری دستگاه  می باشد زیرا کمک می کند تا قبل از خرابی کامل ، به تعمیر آن بپردازید. فرسودگی قطعات نیز یکی از عواملی است که در عملکرد دستگاه اختلال  ایجاد می کند، سرویس به موقع از مستهلک شدن قطعات جلوگیری می کند.

برخی از ایرادات پلی استیشن سونی تنها به وسیله ی دستگاه BGA امکان پذیر است. مرکز تعمیرات پلی استیشن سونی با بهره مندی از این دستگاه تمام عیوب پلی استیشن شما را برطرف می کند.

سرویس در محل پلی استیشن سونی

سرویس در محل سونی و تعمیرات پلی استیشن سونی به شما کمک می کند تمام خدمات مرتبط با تعمیرات را دریافت کنید. تعمیرکار با حضور در محل مورد نظرتان به شما کمک می کند تا دستگاه را تعمیر کنید. مزیت این سرویس آشنایی شما با بخش های گوناگون دستگاه می باشد.

تعمیرات پلی استیشن سونی با استفاده از این سرویس توسط متخصصان انجام می شود. با مراجعه ی تعمیرکار به محل شما تمام عیوب و خطاهای دستگاه شما برطرف خواهد شد. اگر قطعه ای در دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد تکنسین ما آن را با قطعه ی اورجینال جایگزین خواهد کرد.

تعمیرات پلی استیشن 5

نمایندگی سونی جهت تعمیر محبوب ترین کنسول بازی دنیا، یعنی پلی استیشن 5، تمهیدات ویژه ای دارد. تعمیر PS5 در این مجموعه طبق آخرین استانداردهای روز جهان و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها، تجهیزات و روش های حال حاضر انجام می شود. درصورتیکه کنسول PS5 شما بازی را به خوبی اجرا نمی کند، به اینترنت وصل نشده، روشن نمی شود، ناگهانی خاموش می شود و یا هر مشکل دیگری دارد، کافی است با ما تماس بگیرید متخصصین ما تا رفع کامل مشکلات و تعمیر تخصصی دستگاه پلی استیشن 5 در کنار شما هستند.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی از واحدهایی گوناگون تشکیل شده است. هر یک از واحد ها دارای تخصص و مهارت برای تعمیر یکی از تولیدات کمپانی سونی می باشد. مرکز تعمیرات سونی با بهره مندی از کادر فنی مجرب تمام اشکالات دستگاه ها را تعمیر و ترمیم می کند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی برای رفاه و آسودگی شما تمام سرویس های فروش و خدمات پس از فروش را  ارائه می کند. فروش در نمایندگی رسمی سونی با همکاری مشاوران انجام می شود. مشاوران این نمایندگی از تمام مختصات فنی هر محصول اطلاع دارند.

بنابراین برای داشتن انتخابی هوشمندانه به خریداران کمک می کنند. مشتریان با مراجعه به این مرکز تمام خدمات تعمیرات و گارانتی را دریافت خواهند کرد. نمایندگی سونی با تکیه بر دو اصل اعتماد و تضمین کیفیت به مشتریان خدمات ارائه می کند.

تعمیرات کنسول بازی سونی / تعمیرات play station سونی / تعمیرات PS3 / تعمیرات PS4 / مرکز تعمیر کنسول بازی سونی

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری