اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات سونی

آموزش تعمیرات سونی یکی از خدمات ارائه شده در سونی است که به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز تعمیرگاه های مجاز انجام می پذیرد. در این دوره ها تخصصی ترین متدها و تجهیزات تعمیر به کارآموزان آموزش و تدریس می گردد و در پایان، مدرکی دال بر اتمام دوره به آنها اعطا می شود تا در صورت تمایل جذب بازار کار گردند.

در دوره های آموزش تعمیرات سونی دستگاه های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است).

حضور در کارگاه های آموزشی تعمیرات سونی منحصر به کادر فنی تعمیرگاه ها نیست و سایر علاقمندان به این حوزه می توانند پس از طی روند ثبت نام در این دوره ها شرکت نمایند. همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات سونی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی متشکل از پارت های متعدد آموزشی است که در هر یک از آنها دوره های مرتبط با تعمیر و ارتقاء یکی از دستگاه های سونی تدریس می گردد. متقاضیان حضور در این دوره ها می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت جهت ثبت نام اقدام نمایند.

کاراموزان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات سونی بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در طول دوره و در فرآیندهای تعمیر بکار می گیرند. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین ترین روشهای بهسازی و ارتقاء دستگاه های سونی در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات سونی گردد. دوره های آموزش تعمیرات سونی و مباحث تدریس شده در هر یک از این دوره ها در بخش های آتی معرفی می گردند.

دوره های آموزش تعمیرات سونی

  • دوره آموزش تعمیرات پروژکتور سونی
  • دوره آموزش تعمیرات موبایل سونی
  • دوره آموزش تعمیرات تبلت سونی
  • دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ سونی
  • دوره آموزش تعمیرات تلویزیون سونی
  • دوره آموزش تعمیرات کنسول بازی سونی
نمایندگی پروژکتور سونی
تعمیرات پروژکتور سونی
نمایندگی موبایل سونی
تعمیرات موبایل سونی
تعمیرات تبلت سونی
نمایندگی لپ تاپ سونی
تعمیرات لپ تاپ سونی
نمایندگی تلویزیون سونی
تعمیرات تلویزیون سونی
نمایندگی کنسول بازی سونی
تعمیرات کنسول بازی سونی

دوره تخصصی آموزش تعمیرات محصولات سونی

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات سونی، کارآموزان با جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات سونی، نوین ترین متدهای تعمیر، تجهیزات پیشرفته عیب یابی، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از دستگاه های سونی و مواردی از این دست آشنا می گردند. کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات سونی به دلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیرات سونی) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند. در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات سونی از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می گردد.

دوره عمومی آموزش تعمیرات محصولات سونی

دوره عمومی آموزش تعمیرات سونی برای آن دسته از کاربرانی است که اطلاعات چندانی درباره تعمیرات دستگاه های سونی ندارند و نیاز دارند تا دوره ای را جهت آشنایی با ساختار ابتدایی و کلی این دستگاه ها بگذرانند. آشنایی با تجهیزات این حوزه، آشنایی با ساختار کلی دستگاه ها و مواردی از این دست در دوره عمومی آموزش تعمیرات سونی آموزش داده می شود. به عبارتی دیگر، در این دوره کارآموزان با مباحث پیش نیاز جهت ورود به دوره تخصصی تعمیرات سونی آشنا می گردند. تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی که از سوی اساتید این مرکز برگزار می گردد، صورت می پذیرد.

دوره آموزش تعمیرات سونی

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین  دقت و با صرف هزینه ای منصفانه انجام می گردد.

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است.

متقاضیان حضور در دوره های آموزش تعمیرات سونی نیز می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرند. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

3/5(3 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید