اشتراک گذاری

تکنولوژی هوش مصنوعی در دوربین های سونی

وقتی بحث قابلیت های دوربین به میان می یاد، فاکتور های متفاوتی در کنار هم برای ایجاد یه تصویر با کیفیت مطرح هستن. در این مورد میشه مثال زد که، لنز مورد استفاده در دوربین باید مناسب باشه، نرم افزاری که تصویر رو پردازش می‌کنه باید کارآمد باشه و سنسور های دوربین هم باید به خوبی خودش باشن. با این حال، به نظر می رسه که در آینده، شرکت سونی این شانس رو خواهد داشت تا هوش مصنوعی را با سنسورهای دوربین خودش تلفیق کنه و با همین کار کیفیت خروجی دوربین هایش رو افزایش بده. هوش مصنوعی در دوربین سونی حالا یه یکی از بحث های داغ اخبار تکنولوژی تبدیل شده به طور کلی از بررسی صنعت نیمه هادی شرکت سونی نشات می گیره، جایی که این شرکت اعلام کرده بود که قصد داره تا از هوش مصنوعی به صورت مستقیم درون سخت افزار سنسور های دوربین های خودش استفاده کنه.

بر اساس این بررسی به نظر می رسه که این سنسور ها بیشتر در صنعت تولید تلفن های همراه، خودرو سازی و یا کسب و کارهایی با اهداف خاص استفاده بشن، اما شایعاتی که از بخش تولید دوربین های Alpha شرکت سونی به بیرون درز کرده ، به این موضوع اشاره می کنه که ممکنه سونی راهی برای استفاده از این فناوری در دوربین های این کمپانی هم پیدا کرده باشه. در ادامه می تونی با این مقاله از کارشناسای تعمیر دوربین سونی اطلاعات بیشتری به دست بیاری.

تکنولوژی هوش مصنوعی در دوربین های سونی

تکنولوژی هوش مصنوعی در دوربین سونی  چه تحولی ایجاد می کنه ؟

در واقعیت، این مسئله دنیا رو شگفت زده نخواهد کرد، اما چرا؟ میشه گفت که در این سال ها دوربین بدون آینه تحول خاصی رو در ساخت خود ندیدن. درسته که با توجه به این موضوع تغییراتی با توجه به ماهیت کلی دوربین های دی اس ال آر دیجیتالی رو شاهد خواهیم بود، اما این تغییرات بیشتر حس تکامل رو به ما منتقل می کنه تا انقلابی در صنعت تصویر برداری دیجیتال.

علاوه بر این، سال هاس که شرکت های تولید کننده دوربین روز به روز افت می کنن و شاید چیزی مثل هوش مصنوعی تلفیق شده با سنسورهای دوربین بتونه این عرصه رو به روز های اوج خود برسونه. دقیقا مشخص نیست که هوش  مصنوعی در دوربین های بدون آینه چه نقش مشخصی ایفا میکنن. پس ما مجبوریم همچنان برای این مورد صبر کنیم.با این حال می تونیم تصور کنیم که از هوش مصنوعی در دوربین سونی می شه در زمینه تشخیص بهتر چهره و تشخیص و رهگیری حرکات در دوربین ها استفاده کرد و حتی شاید در زمینه عکاسی با نور کم هم شاهد بهبود هایی باشیم. با این حال کسی نمی دونه چه روزی این اتفاق قراره بیفته، هنوز زوده برای قضاوت….

روش های جلوگیری از لرزش لنز دوربین مقاله ای جالب برای عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای

جدید ترین اخبار دوربین سونی در نمایندگی سونی

دوربین های سونی به دلیل تنوع درامکاناتشون تبدیل به دوربین های ویژه ای شدن که تو سراسر دنیا هوادارای زیادی رو به خودشون اختصاص دادن. هوش مصنوعی در دوربین سونی فقط یکی از خبرهای بحث برانگیزه این حوزه ست، اگه از علاقمندای تکنولوژی دوربین هستید و دوس دارید از آخرین تحولات این عرصه ی عظیم با خبر بشید، میتونید با اخبار سونی در این بخش همراه باشید.

اینجا براتون به روزترین و مهم ترین اخبار مرتبط با دوربین سونی و بقیه ی محصولات سونی  رو مینویسیم تا کنارهم در موردشون تبادل نظر کنیم. همچنین این امکان فراهم شده که از خدمات فروش دوربین سونی و تعمیر دوربین سونی بهره مند بشید.

اشتراک گذاری