اشتراک گذاری

دسته بازی سونی

همان طور که می دانید دسته بازی سونی یکی از ابزار های مورد علاقه ی گیمر ها می باشد. به طور کلی پیش برد بازی ها در کنسول بازی سونی به عملکرد دسته وابسته است. دسته ها معمولا در مدل های شوک دار و بدون شوک تولید می شوند. دسته های بازی شوک دار نسبت به مدل های بدون شوک طرفداران بیشتری دارند. این نوع از دسته ها به دلیل هیجانی که به گیمر ها می دهند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کرده اند.

نوع دیگری از تقسیم بندی دسته بازی سونی بر اساس نوع اتصال آن به کنسول تعیین می شود. دسته های بازی بی سیم و دسته بازی هایی که از طریق سیم به دستگاه متصل می شوند در این گروه بندی قرار می گیرند. در ادامه به بررسی مشکلات دسته بازی می پردازیم. مرور این اختلالات به شما کمک می کند تا به هنگام مواجه شدن با آن ها تصمیم درستی بگیرد و علت مشکل به وجود آمده را تشخیص دهید. همچنین در صورت نیاز به تعمیر دستگاه خود می توانید به بخش تعمیرات کنسول بازی سونی مراجعه نمایید.

دسته-بازی-سونی

مشکلات دسته بازی سونی

از مشکلات رایجی که برای دسته بازی سونی به وجود می آید عدم عملکرد کلید های موجود بر روی دسته می باشد. این اختلال معمولا به دلیل فشار هایی که کاربران به هنگام کار با دسته برآن وارد می کنند به وجود می آید. همچنین وجود سولفات و زنگ زدگی در مدار، کثیفی محل دکمه ها و خرابی لاستیک های زیر دکمه ای ممکن است از دلایل بروز این مشکل باشند. این فشار ها در مواردی که به صورت مکرر اتفاق می افتند منجر به گیر کردن کلید ها در داخل و یا عدم عملکرد آن ها می شوند.

از دیگر مشکلاتی که به هنگام کار با دسته ممکن است با آن مواجه شوید عدم عملکرد شوک آن می باشد. این اختلال معمولا در زمان هایی که دسته دچار ضربه خوردگی می شود رخ می دهد. قطع اتصالات داخلی دسته یکی دیگر از عواملی است که کارکرد دسته بازی را تحت تاثیر قرار داده و در آن مشکل ایجاد می کند. در صورت بروز هر کدام از این اختلالات از تعمیرات ناآگاهانه بپرهیزید و برای تعمیرات دسته بازی سونی به نمایندگی پلی استیشن سونی مراجعه کنید.

تعمیر دسته بازی سونی

پیچیدگی ها و ظرافت دسته بازی سونی بسیار زیاد است به همین علت در صورت خرابی اگر توسط افراد بی تجربه مورد تعمیر و بررسی قرار بگیرد با اشکالات بیشتری مواجه خواهد شد. تعمیرات دسته بازی لازم است توسط نیروی حرفه ای و متخصص انجام شود . مهندسان به دلیل آشنایی با تمامی پیچیدگی های این دستگاه و تسلط بر ایرادات آن به بهترین شکل ممکن اختلالات آن را برطرف می کنند.

رفع انواع ایرادات دسته بازی از جمله عدم عملکرد شوک دسته، خرابی کلید ها و … توسط واحد تعمیرات کنسول بازی سونی امکان پذیر است. همچنین اگر دسته بازی به تعویض قطعات داخلی و یا کلید ها نیاز داشته باشد این کار نیز با جایگزینی نمونه های اورجینال همان قطعات در واحد تعمیر دسته بازی سونی انجام خواهد شد. شما می توانید با اطمینان کامل به نمایندگی رسمی سونی مراجعه کرده و انوع خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات پلی استیشن را دریافت کنید.

فروش دسته بازی سونی

فروش دسته بازی سونی از دیگر خدماتی است که در نمایندگی رسمی سونی ارائه می شود. این دسته ها دارای تنوع بسیاری هستند و انواع مختلف آن ها در نمایندگی مجاز سونی به صورت اورجینال به فروش می رسند. انواع دسته بازی شوک دار و بدون شوک، اتصال با سیم و بدون سیم در این نمایندگی به فروش می رسد. تمامی مدل های دسته بازی سونی همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

بهره مندی از کارت گارانتی معتبر به شما این امکان را می دهد که در صورت خرابی دسته به نمایندگی پلی استیشن سونی مراجعه کرده و تمامی خدمات ذکر شده در ضمانت نامه را دریافت کنید.

نمایندگی پلی استیشن سونی

نمایندگی پلی استیشن سونی مدل های مختلف کنسول بازی را به صورت اورجینال به فروش می رساند. تمامی این محصولات دارای ضمانت نامه می باشند. همچنین اصالت  محصولات برای کاربران تضمین خواهد شد. اورجینال بودن کنسول های بازی خریداری شده کیفیت دستگاه را تضمین می کند. در نتیجه به هنگام خرید پلی استیشن سونی حتما از اصالت آن اطمینان حاصل کنید. تعمیرات و فروش انواع کنسول بازی در مدل های مختلف در نمایندگی پلی استیشن سونی انجام می شود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با داشتن تجربه و سابقه ی درخشان در سال های گذشته همواره  تمام خدمات خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می کند. نمایندگی رسمی سونی در دو بخش فروش با بهره مندی از مشاوران  به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کنند. با مراجعه به این نمایندگی می توانید در مورد دستگاه مورد نظر خود اطلاعات کافی را کسب کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

تمام محصولات موجود در نمایندگی سونی به صورت اورجینال و دارای گارانتی معتبر به فروش می رسند.  خدمات ارائه شده در این نمایندگی شامل تعمیر انواع محصولات شرکت سونی، گارانتی دستگاه ها و همچنین فروش تمام تولیدات این کمپانی می باشد. خرید از این نمایندگی معتبر، تمام این خدمات را برای شما فراهم می کند. واحد تعمیرات سونی در بخش مجزا فعالیت می کند و انواع محصولات سونی با هر ایرادی که باشند در این واحد قابل تعمیر هستند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

5/5(117 امتیاز)
اشتراک گذاری