اشتراک گذاری

باتری تبلت سونی

خرابی باتری تبلت سونی نشانه‌هایی دارد که به ما کمک می‌کنند بروز این اشکال در دستگاه را هر چه سریع‌تر تشخیص دهیم و جهت تعمیر باتری تبلت سونی خود اقدام نماییم. البته این نشانه‌ها در صورتی دال بر خرابی باتری خواهند بود که مکرراً و در دفعات متعدد مشاهده شوند. شایع ترین علائمی که با وجود آنها می توان از وجود خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن گشت عبارتند از: خاموش شدن ناگهانی و خودبخودی تبلت، هنگ کردن تبلت، به هم ریختگی تنظیمات ساعت و تاریخ، خالی شدن سریع شارژ دستگاه. توصیه می شود در صورت مشاهده هر یک از این موارد، جهت بررسی دستگاه و دریافت خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر باتری تبلت سونی به نمایندگی تعمیر تبلت سونی مراجعه نمایید.

تعمیرات تخصصی باتری تبلت سونی

خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض باتری تبلت در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت سونی برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایند. 

به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات تبلت سبب می گردد تا باتری دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد؛ کارشناسان ما در مرکز تعمیر باتری تبلت سونی با واکاوی و آنالیز باتری های بی شمار این ترفندها را شناسایی کرده و با مراجعان خود به اشتراک می گذارند. برخی از خدمات ارائه شده در پارت تعمیر و تعویض باتری تبلت Sony در بهش زیر معرفی می گردند:

  • احیا باتری تبلت سونی
  • تعویض سلول باتری تبلت
  • شوک دادن به باتری تبلت (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری در مرکز تعمیر باتری تبلت سونی
  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • کالیبره کردن باتری تبلت Sony
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی دستگاه،تعمیر سوکت شارژ تبلت، شارژر، مدار شارژر، کابل و …

تعمیر باتری تبلت سونی

در صورتی که بررسی‌های کارشناسان ما به این نتیجه منتهی شود که تعمیر باتری تبلت سونی ممکن نیست، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض باتری تبلت Sony آغاز می‌گردد. 

نیاز به تعمیر یا تعویض باتری تبلت سونی عمدتاً به دلیل عدم توجه به نکات ذکر شده جهت استفاده صحیح از این دستگاه اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است توصیه های ذکر شده از سوی کارشناسان در ارتباط با شیوه کار با این دستگاه –شارژ باتری، میزان شارژ باتری، زمان شارژ باتری و مواردی از این دست- را جدی بگیرد.

اگر عمر باتری تبلت شما بیش از ۲ سال است و در حال حاضر برای شارژ دستگاه با مشکل مواجه شده است، حدس شما مبنی بر خرابی باتری تبلت چندان هم دور از واقعیت نیست. 

صورتی که قصد دارید باتری تبلت را خودتان بررسی کنید، بد نیست بدانید که برخی از باتری‌های معیوب به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا متورم می‌شوند و یا مایعی از آن‌ها نشت می‌کند. اگر علائمی از این قبیل در ظاهر دستگاه مشخص نیست، کاور پشت تبلت خود را برداشته و باتری را از نزدیک بررسی کنید.

اگر نمی‌توانید باتری دستگاه را از آن جدا کنید می‌توانید دستگاه را به پشت بر روی سطحی صاف قرار دهید و آن را بچرخانید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت وجود برآمدگی آنرا تشخیص دهید زیرا برآمدگی دستگاه مانع از چرخش صحیح آن خواهد شد. 

در صورت شک داشتن به متورم بودن و یا نشت باتری، به یک تعمیرگاه مجاز تبلت سونی مراجعه کنید تا کارشناسان عملکرد باتری دستگاه را چک نمایند و در صورت نیاز اقدام به تعویض یا تعمیر باتری تبلت سونی نمایند.

علت روشن نشدن تبلت سونی خودت رو با خوندن این مقاله پیدا و مشکل رو سریعا برطرف کن

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش، تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی – در زمینه فروش و تعمیر محصولات سونی – به کار گرفته است. 

نمایندگی سونی در «بخش فروش»، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی سونی و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات سونی می‌ پردازد. تلاش زنجیره وار تمامی واحدها به ویژه تعمیرکاران این مجموعه سبب گشته تا نمایندگی مجاز سونی در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل دستگاه آنان دچار اشکال گشته و نیازمند تعمیرات است.

 شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایید.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری