اشتراک گذاری

گوشی اکسپریا xz1 سونی معرفی شد

گوشی اکسپریا xz1 سونی در کنفرانس IFA 2017 رونمایی شد. غول فناوری ژاپن در این رویداد نیز طبق روال گذشته حضوری فعال داشته و جدید‌ترین دستاور‌دهای خود را در معرض نمایش عموم قرار داده است. طی این مراسم کمپانی سونی اعلام کرد که گوشی جدیدش در دو نسخه معمولی و کامپکت عرضه می‌شود.

با توجه به طیف گسترده‌ی محصولات سونی، غرفه‌ بزرگ این شرکت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود. یکی از این بخش‌ها به دوربین‌های سونی اختصاص داشت. نسل جدید تلویزیون‌های براویا، اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل Assistant، هدفون‌های نویز کنسلینگ و هدست واقعیت مجازی، از دیگر محصولات به نمایش در‌آمده در غرفه سونی بودند.

گوشی اکسپریا xz1 سونی

ویژگی های گوشی اکسپریا xz1 سونی

کمپانی سونی گوشی xperia xz1 را با همان طراحی همیشگی پرچم‌دارهای خود؛ اما با کالبدی یکپارچه و از جنس فلز رونمایی کردند. قلب تپنده‌ی این گوشی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدارگون ۸۳۵ است. رم ۴ گیگابایتی آن در کنار رابط کاربری سبک و مبتنی بر اندروید اوریو، عملکرد سریع و روانی به کاربر ارائه دهد.

دوربین گوشی اکسپریا xz1 سونی از حسگری ۱۹ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های این دوربین میتوان لرزش‌گیر الکترونیکی تصاویر (EIS)، فوکوس خودکار لیزری و تشخیص فاز پیش‌بین را نام برد. مهمترین قابلیت این دوربین امکان ضبط فیلم‌ اچ‌دی با نرخ فوق‌العاده‌ی ۹۶۰ فریم‌ بر ثانیه است.

علاوه‌بر این، اسکن سه‌بعدی از دیگر امکاناتی است که سونی در گوشی اکسپریا xz1 خود به‌ کار برده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند در کمتر از یک دقیقه و با بهره‌گیری از دوربین اکسپریا xz1 و اکسپریا xz1 کامپکت، اشیاء حول خود را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کنند.

برای تعمیر موبایل سونی خود از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

”معایب گوشی اکسپریا xz1 سونی

کمپانی سونی علی رغم رقیبان خود هیچ علاقه ای به رقابت نشان نمی‌دهد. دوربین های دوگانه و کاهش حاشیه نمایشگر دو موضوع مهم هستند که در ۲۰۱۷ بیش از هر تغییر دیگری به چشم می آیند. این در حالیست که سونی همچنان به تولید گوشی های معمولی خودش می‌پردازد.

از مهمترین معایب گوشی اکسپریا xz1 سونی میتوان به باتری حجیم آن اشاره کرد. در طراحی این گوشی با وزن ۱۵۵ گرم و ضخامت ۷٫۴ میلی متر از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری استفاده شده است. از مشکلات این انتخاب آن است که باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری چند ساعت می تواند یک گوشی را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، نمایشگر FullHD و دوربین ۱۹ مگاپیکسلی ۴K روشن نگه دارد؟

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با درنظر داشتن تولیدات متنوع و گوناگون این کمپانی، اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز به کاربران محصولات سونی نموده است. مرکز تعمیرات سونی با بهره مندی از به روزترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات سونی است.

در این مرکز خدمات مرتبط با هر یک از محصولات سونی در پارت مجزای همان محصول و به دست کارشناسان همان حوزه انجام می‌پذیرد. در صورتی که دستگاه سونی شما دچار اختلال در عملکرد گشته میتوانید جهت دریافت خدمات به مرکز تعمیرات سونی مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واحدهای تعمیرات سونی به بخش زیر مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری