اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • حضور پلی استیشن 1 سونی پس از 25 سال در بازارهای جهانی

حضور پلی استیشن 1 سونی پس از 25 سال در بازارهای جهانی

کمپانی سونی اعلام کرده که قصد دارد پلی استیشن 1 خود را که 25 سال از عرضه آن می‌گذرد، با اِعمال اندک تغییراتی، مجدداً به بازارهای جهانی وارد کند. کمپانی سونی این خبر را در تاریخ چهارشنبه ۱۹ سپتامبر اعلام کرده و عنوان کرده که این پلی‌استیشن جدید، پلی‌استیشن کلاسیک سونی نام خواهد داشت.

نسخه جدید پلی استیشن 1 سونی، از نظر ظاهری کاملاً شبیه به همان مدل نقره‌ای رنگ ده دهه قبل است (از زمان عرضه نخستین پلی استیشن سونی 25 سال می‌گذرد). این موضوع سبب شده تا دسته‌های بازی مشابهی که به همراه پلی‌استیشن کلاسیک سونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد کاملاً حس نوستالوژی را برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری زنده سازند.

اگه نحوه اتصال پلی استیشن به تلویزیون رو نمیدونی با من همراه شو تا مرحله به مرحله بهت آموزش بدم 😉

پلی‌استیشن کلاسیک سونی

درباره پلی استیشن کلاسیک سونی بیشتر بدانید

شرکت سونی اعلام کرده که پلی استیشن کلاسیک سونی را در ابعادی کوچک‌تر تولید و روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. جالب است بدانید که این نسخه پلی‌استیشن با بازی‌های خاطره‌انگیزی مانند تیکن، فاینال فانتزی ۶، Ridge Racer به بازار خواهد آمد. همراهی این Play Station کلاسیک سونی، با بازی‌های نوستالژیک احتمالاً برای علاقمندان به بازیهای کامپیوتری بسیار جذاب خواهد بود.

خبر مرتبط دیگری که درباره پلی استیشن کلاسیک Sony شنیده می‌شود آن است که به همراه این کنسول قرار است ۲۰ بازی هم به فروش برسد. البته لیست تمام این بازی‌ها هنوز مشخص نشده است. اما گفته می‌شود دو بازی Jumping Flash و Wild Arms هم در لیست کمپانی سونی خواهند بود و به همراه پلی استیشن کلاسیک سونی عرضه خواهند شد.

اگر برای شما نیز این سوال مطرح شده است که آیا پلی استیشن کلاسیک سونی، بازی فوتبال هم همراه خواهد داشت یا خیر، باید گفت که در این رابطه هنوز خبری از سوی این کمپانی طرح نشده است. احتمالا طرفداران سنتی پلی استیشن ۱ بازی فوتبال ۹۹، یا فوتبال ژاپنی که حتی Winning Eleven 3 هم نامیده شد را به خوبی به یاد دارند. اگر چه در این بازی نام بازیکنان به به زبان ژاپنی نمایش داده می‌شد، اما علاقمندان و طرفداران بسیاری داشت.

امکانات و قیمت پلی استیشن کلاسیک سونی

خبرهای مرتبط با پلی استیشن کلاسیک سونی حاکی از ان است که این دستگاه از نظر ظاهری کاملاً شبیه به به پلی استیشن 1 خواهد بود با این تفاوت که جای سی دی رام آن خالی است و فقط در آن به شکل نسخه اصلی پلی استیشن 1 تعبیه شده است.

پلی استیشن کلاسیک سونی دارای حافظه داخلی است و تعداد 20 عدد بازی مختلف از نسل قدیم بازی های رایانه ای در آن نصب است که از جمله آنها می‌توان به Final Fantasy VII, Tekken 3, Ridge Racer Type 4 و Wild Arms اشاره کرد. قیمت درنظر گرفته شده برای پلی استیشن کلاسیک سونی 99 دلار است.

پلی‌استیشن کلاسیک سونی

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی سونی سرویس در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های سونی است. تعمیرات سونی در این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت سازنده انجام پذیرفته و در این راستا از تجهیزات مجزا و سازگار با هر دستگاه استفاده می گردد. توجه به اصل تعمیراتی «عیب یابی صحیح دستگاه» در این مرکز سبب گشته تا غالب تعمیرات انجام شده منجر به بهبودی دستگاه و بازیابی کیفیت آن گردند.

 سرویس‌های تخصصی مرتبط با فروش محصولات سونی نیز با حضور در نمایندگی مجاز فروش سونی قابل دریافت است. در نمایندگی مجاز سونی مجموعه‌ای از محصولات سونی در دسترس خریداران قرار داده شده است تا خریداران محترم پس از بررسی دستگاه مورد نظر و دریافت اطلاعات، جهت خرید آن اقدام نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز سونی مشمول گارانتی و ضمانت است.

اشتراک گذاری