اشتراک گذاری

پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن خیلی از کاربران سونی را به خود مشغول کند ، این است که گوشی آنها تا چه نسخه ای از اندروید را می تواند پشتیبانی کند؟

شرکت سونی در زمینه‌ی به روز رسانی گوشی های اندروید یکی از بهترین هااست . به این صورت که تمامی گوشی های این شرکت تا مدت طولانی از آپدیت های اندروید پشتیبانی خواهند کرد. پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو دراین خبر مورد بررسی قرار می گیرد.

همانطور که گوگل اعلام کرد که به روز رسانی سیستم عامل برای گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL تا ۳ سال ضمانت دارند؛در این راستا Xperia Blog اعلام نمود که سونی از دستگاه‌های Xperia رده بالای خود با انتشار بروزرسانی تا ۲ سال پشتیبانی خواهد کرد. هرچند که استاندارد مقبول عموم نیز تا حداقل ۲ سال میباشد.

پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو

شرکت سونی هیچگاه به صورت مشخص در خصوص آپدیت گوشی های خود و مدت زمان پشتیبانی از آنها حرفی به میان نیاورده بود. اما حالا سونی به صورت رسمی تایید کرد که برای گوشی های رده بالای این شرکت، دو سال از زمان عرضه، پشتیبانی نرم افزاری به عمل خواهد آورد.

این مقدار برای مدل های میان رده در صورتی که احساس شود سخت افزار آنها با نسخه های جدید پایداری نداشته است ، کمتر از ۲ سال خواهد بود. سونی به شما اطمینان می دهد که برای ۲ سال میتوانید آپدیت های سیستمی مختلف را دریافت کنید .ممکن است با توجه به تاریخ معرفی نسخه های اندروید، ۲ یا ۳ نسخه مختلف اندروید را تجربه کنید.

برای اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر با من همراه شو و این مقاله رو مطالعه کن!

پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو۸٫۰ برای اکسپریا X

اندروید ۸٫۰ اوریو برای اکسپریا X منتشر شد. آپدیت اندروید ۸٫۰ اوریو برای اکسپریا X ، همانگونه که انتظار می رفت ، به طور رسمی آغاز شده است و سونی سر قول خود برای پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو می باشد.

اکسپریا X به همراه اکسپریا X Compact آپدیت اندروید ۸٫۰ اوریو را با شماره ساخت ۳۴٫۴٫A.0.364 دریافت کردند. این به روزرسانی برای نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت اکسپریا X ارائه شده و کاربران نسخه دو سیم کارت در ایران نیز هم اکنون قادر به دریافت آن هستند.

قابلیت های موجود در آپدیت اندروید ۸٫۰ اوریو

از جمله قابلیت‌های این نسخه از سیستم‌عامل اندروید، می‌توان به حالت «تصویر در تصویر» اشاره کرد که امکان پخش ویدیوهای یوتیوب را به‌صورت کوچک در کنار سایر برنامه‌ها فراهم خواهد کرد.

علاوه‌ بر این، در اندروید اوریو مصرف باتری بهینه‌تر شده است و می‌توانید بر فعال شدن آن‌ها را در پس‌زمینه نظارت داشته باشید؛ ضمن اینکه جزئیات دقیق‌تری از مصرف شارژ باتری توسط برنامه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

همچنین می‌توانید معین کنید هشدارهای هر برنامه برای چه مدت غیر فعال باشند؛ ضمن اینکه تغییراتی در ظاهر سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو صورت گرفته است. ایموجی‌های جدید، بخش دیگری از تغییرات در نظر گرفته‌شده برای سیستم‌عامل اندروید اوریو است.

پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو

پشتیبانی سونی از بروزرسانی اندروید اوریو  در محصولات مختلف

 

  • اکسپریا X Compact
  • اکسپریا XA1
  • اکسپریا تاچ
  • اکسپریا XA1 Plus
  • اکسپریا XA1 Ultra

 

  • اکسپریا XZs
  • اکسپریا X Performance
  • اکسپریا X
  • اکسپریا XZ Premium
  • اکسپریا XZ

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ کمپانی سونی، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای جهت ارائه خدمات نموده است. خدمات نمایندگی سونی در سه بخش ارائه می‌گردد. بخش نخست، واحد فروش است که با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می‌پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات سونی مبادرت می‌ورزند. بخش سوم، واحد آموزش تعمیرات سونی است که کارشناسان ماهر در کارگاه‌های تخصصی به آموزش تئوری و عملی تعمیرات می‌پردازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات سونی به بخش زیر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری