اشتراک گذاری

پلی‌استیشن VR بهترین هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی به تازگی در بازارهای ایران بسیار پرطرفدار شده است. در سه ماه گذشته فروش هدست به میزان یک میلیون دستگاه رشد داشته است. در سطر فروش این دستگاه، هدست واقعیت مجازی سونی یعنی PlayStation VR قرار دارد.

این هدست مخصوص دستگاه‌های پلی‌استیشن طراحی و عرضه شده است. مقام دوم را هدست آکیولس ریفت به خود اختصاص داد. اچ‌تی‌سی وایو نیز ۱۶ درصد از سهم بازار فروش هدست واقعیت مجازی را توانست کسب کند.

هدست واقعیت مجازی

اگر شما صاحب یک کنسول پلی‌استیشن ۴ هستید و قصد ورود به دنیای واقعیت مجازی را دارید، احتمالا پلی‌استیشن وی‌آر بهترین انتخاب شما خواهد بود. هدست واقعیت افزوده پلی‌استیشن VR در حال حاضر با قیمت ۴۹۷.۹۸ دلار از طریق وب‌سایت آمازون در دسترس است.

دلایل افزایش فروش هدست واقعیت مجازی سونی

تا حدودی رشد ثبت شده در فروش هدست واقعیت مجازی را میتوان بدلیل کاهش قیمت‌های اخیر آن نیز دانست. قیمت آکیولس ریفت ابتدا به ۴۰۰ دلار کاهش یافت و در جریان جمعه‌ی سیاه به قیمت ۳۵۰ دلار هم به فروش رسید. قیمت اچ‌تی‌سی وایو به ۶۰۹ دلار همراه با باندل کاهش پیدا کرد. این کاهش‌ها باعث شد که هدست‌های پیشرفته بیش از پیش قابل‌ خرید بشوند.

هدست های واقعیت مجازی

همچنین مدلهایی در بازار درحال عرضه هستند که جزو سری‌های میان رده و مقرون بصرفه شناخته میشوند. این هدست‌ها باوجود اینکه قابلیت‌های پیشرفته رقبای خود را ندارند؛ به تعداد بسیاری به فروش میرسند. عمومیت و محبوبیت ها آنها بدلیل قیمت پایین آنها میباشد.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده است. این مرکز با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات به ویژه در حوزه تعمیرات پلی‌استیشن سونی، توانسته رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید.

مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا بمنظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، سوالات متداول، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می‌گردد. واحدهای تعمیرات سونی نیز در بخش زیر معرفی می‌گردند.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری