اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • چرا پلی ‌استیشن ۴ سونی محبوب ‌ترین کنسول دنیاست؟

چرا پلی ‌استیشن ۴ سونی محبوب ‌ترین کنسول دنیاست؟

چرا پلی ‌استیشن ۴ سونی  محبوب ‌ترین کنسول دنیاست؟ یکی زا سوالات گیمر های حرفه ای است که پاسخ آن برای این دسته از افراد  بسیار اهمیت دارد.  محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی  با شکست دو رقیب خود یعنی مایکروسافت ایکس باکس و نینتندو سوئیچ توجه کاربران را به خود جلب کرد. فروش بالای این محصول باعث معرفی شدن این کنسول به عنوان بهترین پلی استیشن سونی  و شکست دو رقیب دیگر شد.

هدف از گردآوری این مقاله بررسی دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی  و آشنایی با قابلیت های خاص این دستگاه می باشد. کنسول های برای علاقمندان به گیم های مختلف با گرافیک بالا جز وسایل لاینفک زندگی به شمار می رود. در ادامه به مرور دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی  می پردازیم. آشنایی با این دلایل به شما کمک می کند با قابلیت های خاص این کنسول بازی در مقایسه با سایر مدل ها آشنا شوید.

دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی

  1. پلی استیشن 4 سونی نسبت به سایر رقبای خود از قسمت پایین تری بهره مند است.
  2. با اغلب ابزار داخل خانه سِت شده و فراتر از یک کنسول ساده گیم است.
  3. هر کسی که قصد خرید کنسول گیم داشته باشد، ابتدا پلی استیشن 4 سونی را انتخاب می کند.
  4. انواع گیم‌ هایی مثل Uncharted 4: A Thief’s End، Horizon Zero Dawn و Bloodborne بر پلی استیشن 4 سونی قابل اجرا هستند.
  5. اجرای بازی ها با کیفیت نمایش 4k از دیگر قابلیت های خاص این دستگاه به شمار می رود.
  6. عدم افت کیفیت در این دستگاه یکی از دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی به شمار می رود.

شاید برات پیش اومده باشه که بازی هات لاک شده باشن. برای رفع این مشکل با خوندن مقاله  بازگردانی بازی‌ های قفل شده در پلی استیشن 4همراه من باش

تفاوت های پلی‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی

تنوع گسترده ی انواع بازی ها در پلی استیشن 4 یکی از قابلیت هایی است که باعث محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی  نسبت به PS4 معمولی شده است. بهره مندی از کیفیت نمایش 4k که یکی از جدید ترین استاندارد های تصویری به شمار می رود یکی از قابلیت های خاص کنسول بازی 4 پرو می باشد. HDR نمایش تصاویر و رنگ ها را با پر رنگ تر و شاداب تر می کند.

لازم به ذکر است که اگر تلویزیون مورد استفاده ی شما از HDR بهره مند نیست ، خرید کنسول بازی 4 پرو تاثیری در نمایش تصاویر نخواهد داشت. پشتیبانی تلویزیون از HDR یکی از نکات مهم در خرید این دستگاه می باشد. بهره مندی از هدست واقعیت مجازی برای این دستگاه یکی از دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی به شمار می رود که لذت بازی را برای کاربران دو چندان کرده است.

به جهت ظاهری نیز این دو دستگاه با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در پلی استیشن 4 پرو یک لایه بر روی دستگاه اضافه شده و به جهت وزنی نسبت به مدل های قبلی نیم کیلو تغییر داشته است.

برای رفع ارورهای پلی استیشن 4حتما این مقاله رو مطالعه کن!

محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی

تعمیرات کنسول بازی سونی

تعمیرات انواع کنسول بازی سونی در این واحد توسط متخصصان مجرب و متخصص انجام شود. انواع عیوب کنسول های بازی سونی در هر مدل که باشند با مراجعه به این مرکز امکان پذیر می باشد. به یاد داشته باشید ساختار داخلی کنسول ها بسیار حساس بوده و تحت تاثیر تعمیرات ناآگاهانه خرابی های بیشتری را از خود نشان می دهد. مهندسان این واحد به دلیل بهره مندی از مهارت و دانش مورد نیاز برای تعمیرات کنسول بازی می توانند این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه تعمیر و ترمیم کنند. تعیوض قطعات نیز از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این واحد می باشد. انواع قطعات معیوب کنسول های بازی با نمونه های اورجینال جایگزین خواهند شد.

نمایندگی سونی

نمایندگی رسمی سونی تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. این نمایندگی در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروش و دیگری خدمات پس از فروش است. فروش انواع محصولات در نمایندگی سونی انجام می شود. محصولات سونی در این نمایندگی  به صورت اورجینال عرضه می شوند. در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش شامل گارانتی می باشد.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی در واحد هایی مجزا راه اندازی شده است. هر یک از این واحد ها دارای تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات یکی از محصولات سونی هستند. تمام تولیدات سونی در واحد مرتبط با خود قابل تعمیر و ترمیم است. استفاده از متخصصان و مهندسان مجرب کمک شایانی در ارائه ی خدمات به کاربران کرده است. تعمیرات سونی در این واحد توسط کادر فنی متخصص انجام می شود همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد همکاران ما آن را با یک نمونه ی اصل جایگزین خواهند کرد. تمام قطعات تعویض شده در این واحد دارای ضمانت اصالت کالا هستند. با مراجعه به این واحد تمام عیوب دستگاه شما برطرف خواهد شد.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری