اشتراک گذاری

فروشگاه مرکزی سونی

دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی سونی سبب می‌گردد تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای شما داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید. شایان ذکر است کلیه دستگاه‌های عرضه شده در فروشگاه مرکزی سونی، مشمول گارانتی اصل بودن کالا و ضمانت‌نامه مکتوب است.

عرضه تمامی تولیدات سونی، همگی در یکجا، آن هم با قیمت مصوب شرکتی، خریداران محترم را از گشت و گذارهای زمانبر، رهایی داده و این فرصت را فراهم می‌سازد تا با دریافت تمامی خدمات پس از فروش، با صرف مدت زمانی اندک و به بهترین نحو ممکن، دستگاه موردنیاز خود را تهیه نمایند.

فروش انواع محصولات در فروشگاه مرکزی سونی

فروش انواع محصولات سونی در این مرکز سبب گشته تا مراجعان گرامی با یک بار حضور در فروشگاه مرکزی سونی بتوانند کلیه دستگاه‌ها و محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. تمامی قطعات و دستگاه‌های عرضه شده در این مرکز با ضمانت اصل و اورجینال بودن به فروش می‌رسند.

نمایندگی فروش تلویزیون سونی

سونی را میتوان یکی از پرچمداران عرصه ی طراحی و تولید تلویزیون به شمار آورد. این کمپانی همواره در صدد دست یابی به تکنولوژی برتر در این حوزه بوده و هست. تنوع این محصولات و کاربری های مختلف شان، خریداران این محصولات را با سوالات فراوانی روبرو کرده است. نمایندگی تلویزیون سونی ، به همراه کادر فروش زبده و با حوصله ی خود، آماده ی ارائه ی هر گونه خدمات در حوزه ی فروش انواع این محصولات است.

این مجموعه با برگزاری جلسات مشاوره، موجبات آشنایی کاربران را با انواع این محصولات فراهم می آورد. بالا رفتن سطح آگاهی خریداران، به این عزیزان کمک میکند تا محصول مورد نظر خود را ، متناسب با سطح بودجه و سلیقه و فضای منزل یا محیط کارشان ، انتخاب و خریداری نمایند. کلیه ی محصولات به فروش رسیده در این مجموعه، در بالاترین سطح کیفیت خود قرار دارد. 

کاربران با خرید از این نمایندگی فروش، میتوانند از گارانتی و ضمانت نامه های کتبی مدت دار نیز بهره مند گردند. پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید تلویزیون با هر برندی ، به نکات بخش 4 معیار مهم برای انتخاب تلویزیون مناسب توجه داشته باشید . تا مناسب ترین تلویزیون را با توجه به بودجه و شرایط خود انتخاب نمایید.

نمایندگی فروش لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی ، چندین سال است که اصلی ترین حوزه ی فعالیت خود را به فروش و عرضه ی لپ تاپ های سونی قرار داده است. همانطور که میدانید، لپ تاپ های سونی در کلاس ها و سری های مختلفی طراحی و تولید گشته اند. 

خدمات فروش این نمایندگی، دامنه ی وسیعی دارد و شامل تمامی این لپ تاپ ها میشود. مشتریان عزیز با خرید از این نمایندگی امکان برخورداری از تمامی جلسات پیش از فروش را هم دارند که به عقیده ی ما تاثیر بسزایی در انتخاب محصول مناسب دارد.

 علاوه بر این تمامی کالاهای به فروش رسیده، از گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نیز برخوردار است و به کاربر اطمینان میدهد که امکان بهره مندی همه جانبه از این خدمات را در طولانی مدت خواهد داشت.

نمایندگی فروش پلی استیشن سونی

پلی استیشن های سونی یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین محصولاتی ست که سونی اقدام به راه اندازی کارخانه های تولید آن کرده است. این محصولات از بدو ورود به بازار، طرفداران پر و پا قرصی را از میان گیمرهای سراسر جهان به خود اختصاص داده است. 

میزان استقبال از این محصولات در کشورمان ایران نیز، به قدری قابل توجه بود که نمایندگی سونی، اقدام به راه اندازی نمایندگی فروش پلی استیشن سونی، در سطح کشور، به عمل آورد. نمایندگی سونی تهران با فراهم آوردن امکاناتی ویژه، فروش اصلی ترین و با کیفیت ترین پلی استیشن ها در نسخه های مختلف را ارائه میدهد. خریداران این مجموعه، میتوانند از گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر این مجموعه نیز بهره مند گردند.

فروش قطعات جانبی محصولات سونی

فروشگاه مرکزی سونی در راستای تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده‌شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات آن هستند، درصدد برآمده تا بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات سونی اختصاص دهد. تمامی قطعات و دستگاه‌های عرضه شده در این مرکز با ضمانت اصل و اورجینال بودن و با هولوگرام به فروش می‌رسند.

دارندگان دستگاه‌های سونی می‌توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش قطعات جانبی مورد نیازشان را تأمین و خریداری نمایند. در ارتباط با فروش قطعات و لوازم جانبی سونی نیز، امکان ارائه مشاوره پیش از خرید در فروشگاه مرکزی سونی وجود دارد.

مشاوره پیش از فروش محصولات سونی

فروشگاه مرکزی سونی تیمی از برترین کارشناسان حوزه فروش را به همکاری فراخوانده است تا مراجعان و مشتریان محترم قادر باشند با دریافت تخصصی‌ترین مشاوره‌های پیش از خرید، با آگاهی تمام و بی‌هیچ شک و ابهامی، نسبت به خرید محصول مورد نیازشان اقدام نمایند. در صورتیکه شما نیز قصد خرید یکی از تولیدات شرکت سونی را دارید، می‌توانید اطلاعات موردنیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی سونی دریافت نمایید.

کارشناسان فروشگاه مرکزی Sony بدلیل ارتباط‌های مداوم با سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی سونی و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات این شرکت یافته‌اند. آنها می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی سونی در هر زمینه‌ای باشند.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ‌تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین دقت و با صرف هزینه‌ای منصفانه انجام می‌گردد.

نمایندگی سونی در ایران با بهره‌مندی از کادری متخصص و مجرب و با بکارگیری بروزترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران سونی است. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

4.5/5(2 امتیاز)
اشتراک گذاری

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید