اشتراک گذاری

سونی اکسپریا XA3 اولترا

بررسی سونی اکسپریا XA3 اولترا نشان می دهد که این مدل از گوشی های سونی مجهز به نمایشگر بزرگ با حاشیه باریک خواهد بود. این خبر از تصاویر و ویدئویی گزارش شده که درباره این گوشی هوشمند ضبط و پخش شده است. در کنار نمایشگر بزرگ با حاشیه باریک، ماژول دوربین دوگانه نیز در سونی اکسپریا XA3 اولترا دیده می شود. در حالی که کمپانی سونی در ماه ژانویه ۲۰۱۸  مصادف با دی ‌ماه ۱۳۹۶ سه گوشی میان‌رده‌ی خود را معرفی نمود، براساس آخرین اخبار موجود به ‌نظر می‌رسد Sony قصد دارد برای سال ۲۰۱۹ میلادی، سه گوشی غیرپرچمدار به بازار معرفی کند.

با من همراه شو تا با ترفندهای ناشناخته گوشی سونی Xperia X آشنا بشی 😊

سونی اکسپریا XA3 اولترا

بررسی بیشتر سونی اکسپریا XA3 اولترا

استیو همراستوفر با همکاری MySmartPrice، در OnLeaks@، تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی‌های هوشمند منتشر کرده‌اند. با نگاهی به تصاویر منتسب به Xperia XA3 Ultra سونی، متوجه شباهت زیاد تصاویر آن به تصاویر منتسب به سونی اکسپریا XA3 معمولی می‌شوید. این طور به نظر می رسد که سونی اکسپریا XA3‌ اولترا با نمایشگر بلند و بزرگ، حاشیه‌های باریک و البته بدون بریدگی بالای نمایشگر طراحی و تولید شده است.

نمایشگر سونی اکسپریا XA3

ظاهرا و بر طبق شواهد موجود مساحت نمایشگر سونی اکسپریا XA3 اولترا کمی بزرگتر از مساحت نمایشگر اکسپریا XA2 Ultra است. XA3 اولترا مجهز به نمایشگر ۱۶۷.۴ در ۷۳.۳ در ۸.۳ میلی‌متری است. با توجه به ابعادی که این گوشی دارد، انتظار می‌رود طول نمایشگر نسبت به مدل اکسپریا XA2 Ultra  ۶.۵ اینچی، در حدود ۴.۴ میلی‌متر بیشتر باشد؛ این به این معنا است که در کل در عرض و ضخامت کلی سونی اکسپریا XA3 اولترا کاهش چشمگیری وجود دارد.

دوربین XA3 اولترا

با وجود اینکه بیرون‌زدگی دوربین سونی اکسپریا XA3 اولترا در طراحی آن همچنان وجود دارد؛ با این حال نباید تغییر بهبود عملکرد عکاسی را در این گوشی هوشمند را نادیده بگیریم. سونی Xperia XA3 Ultra  با ماژول دوربین دوگانه با طراحی افقی و ماژول فلش LED‌ دوگانه در قسمت بالای دوربین‌ها معرفی خواهد شد.

طبق اخبار واصله سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود. هر چند که در تصاویر موجود به ‌راحتی نمی توان تشخیص داد، ولی این طور به نظر می رسد که کمپانی سونی از سنسورهای بیومتریک در دکمه‌ پاور برای اکسپریا XA3 اولترا خود استفاده کرده است.

سونی اکسپریا XA3 اولترا

درباره سونی اکسپریا XA3 اولترا بیشتر بدانید

با توجه به آنچه در تصاویر ویدئوی موجود از سونی اکسپریا XA3 اولترا دیده می شود، ظاهرا هیچ‌گونه ویژگی شگفت‌انگیز، حیرت انگیز یا خاصی در این گوشی وجود ندارد.

با نگاهی به تصاویر، پورت USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به‌خوبی دیده می‌شوند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با رزولوشن استاندارد ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD+) که رزولوشن معمول نمایشگرهای ۲ به ۱ است، معرفی شود.

این گوشی احتمالا مجهز به اندروید ۹ پای،  تراشه‌ اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، حداکثر حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری درباره سونی اکسپریا XA3 اولترا به دست آورید، بخواهید یا نخواهید، باید صبر کنید تا خبر های بیشتری در این باره منتشر شود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی کمک می کند تا کاربران این برند شناخته شده و محبوب، بدون هیچ مشکل و مسئله ای خدماتی مفید و کاربردی دریافت کنند. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سونی، به صورت مجزا و مستقل خدمات رسانی دارد.

همان طور که می دانید کمپانی سونی در حوزه های مختلفی از صنایع و تکنولوژی فعال است. لوازم صوتی و تصویری، لوازم دیجیتالی و هوشمند، دوربین، باکس های بازی و … . در نمایندگی سونی همه این محصولات به همراه زیر مجموعه هایشان، مورد حمایت صد در صدی قرار می گیرد.

هر کاربر به راحتی می تواند با مراجعه به این نمایندگی و مشخص کردن فیلد نیاز خود، بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را دریافت کند. باید بدانید که کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی سونی در هر بخش به صورت کاملا حرفه و تخصصی خدمات رسانی می کنند. تمامی سرویس های نمایندگی سونی در بخش فروش و تعمیرات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سونی تماس بگیرید.

اشتراک گذاری