اشتراک گذاری

دوربین عکاسی سونی با فوکوس خودکار

دوربین عکاسی سونی با فوکوس خودکار دوربین عکاسی سونی که به تازگی توسط این شرکت معرفی شد دارای سریع‌ترین فوکوس خودکار در جهان است. این دوربین دارای قابلیت عکاسی پشت سر هم با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه است. نوردهی اتوماتیک نیز از ویژگی های مهم آن است. این دوربین با شماره مدل DSC-RX10M4 از سری RX10 سایبرشات است.

این دوربین عکاسی سونی نسبت به نسل قبلی از نظر توانایی بزرگنمایی تغییری نکرده است. دوربین های سوپرزوم سونی مجهز به لنز ۶۰۰-۲۴ میلیمتری f/2.4-4 می‌باشند. این لنز زوم ۲۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال را فراهم می‌سازد.

دوربین عکاسی سونی

ویژگی های جدیدترین دوربین عکاسی سونی

فوکوس خودکار هیبریدی در دوربین عکاسی RX10 IV فقط ۰.۰۳ ثانیه طول می‌کشد. همین امر توانسته این دوربین را به سریعترین دوربین جهان تبدیل کند. جدیدترین دوربین عکاسی سونی قادر به ثبت تصاویر پشت سر هم با ردیابی کامل ۳۱۵ نقطه‌ی تشخیص فاز در فوکوس خودکار (AF) و نوردهی اتوماتیک (AE) است. نقاط مربوط به فوکوس خودکار تشخیص فاز حدوداً ۶۵ درصد از فریم صحنه را پوشش می‌دهند.

دوربین عکاسی RX10 IV جزو دوربین‌های بریج (Bridge) محسوب می‌شود. این نوع از دوربین‌های عکاسی، بین دوربین‌های SLR و کامپکت قرار می‌گیرند. این سبک دوربین‌ها علاوه‌بر دارا بودن کنترل‌های دستی دوربین‌های SLR دارای قابلیت بزرگ‌نمایی زیادی هستند. دوربین عکاسی RX10 IV سونی دارای سنسور تصویر Exmor RS CMOS با رزولوشن مؤثر ۲۰.۱ مگاپیکسل و از نوع ۱ اینچی است. حسگر تصویر یادشده دارای تراشه‌ی DRAM و یک پردازشگر تصویر قدرتمند موسوم به ™BIONZ X است.

دوربین عکاسی سونی با زوم خودکار

دوربین عکاسی سونی مدل RX10 ، ترکیبی بی‌نظیر از پویایی و سرعت را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این دوربین برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی عکاسی بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین حرفه‌ای‌هایی که به دنبال قابلیتهای انواع مختلفی از دوربین‌ها در یک دوربین واحد هستند، از کار کردن با این دستگاه لذت خواهند برد. فروش دوربین عکاسی RX10 IV با قیمت ۱۶۹۹ دلار از ماه مهر (اکتبر) شروع خواهد شد.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونیتعمیرات دوربین عکاسی سونی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی است. تعمیرات سونی در این مرکز با بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و به دست مجموعه‌ای از زبده‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد.

مهندسان حاضر در این مجموعه به برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این محصول می‌باشند. جهت تعمیرات دوربین عکاسی سونی کافیست تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در زیر دیگر واحدهای تعمیرات سونی ذکر شده است.

اشتراک گذاری