اشتراک گذاری

دوربین جدید سونی شگفتی آفرید

دوربین جدید سونی شگفتی آفرید؛ این خبر برای بسیاری از عکاسان حرفه ای می تواند جالب و البته مفید باشد. شگفتی جدید سونی با ارائه دوربینی با زوم 30 برابر موضوع کم اهمیتی نیست که بتوانیم ساده از کنار آن بگذریم. HX99 دوربین جدید سونی است که بدنه کوچک و جمع و جوری دارد.

این دوربین قابلیت زون تا 30 برابر دارد و به راحتی می تواند نیاز های کاربران و عکاسان حرفه ای را برطرف سازد. این دوربین جدید سونی ویژگی های مفید بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

اگه دوربین سونی داری می تونی برای برطرف کردن ایراداتش با واحد تعمیرات دوربین سونی تماس بگیر !😉

دوربین جدید سونی

دوربین جدید سونی چگونه دوربینی است؟

دوربین جدید سونی، دوربینی سبک و کوچک است. در عین سبکی و جمع و جوری قابلیت های بسیاری هم در خود جای داده است. ممکن است بسیاری از کاربران معتقد باشند که با وجود گوشی های هوشمند و بسیار با کیفیتی که امروزه طراحی و تولید می شوند و مجهز بودن به یک دوربین با کیفیت از ویژگی های اصلی آنها است، تهیه یک دوربین عکاسی خیلی مهم و حتی جذاب نباشد. دوربین Cyber-shot HX99  ثابت کرده است که حقیقتا این طور نیست.

ویژگی های دوربین جدید سونی

از ویژگی های دوربین جدید سونی باید به فیلمبرداری با رزولوشن 4K ، عکاسی پی در پی با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه و قابلیت زوم اپتیکال ۳۰ برابری اشاره کرد. به طور کلی زوم یا بزرگنمایی در تصویر را به دو دسته کلی تقسیم می کنند. زوم اپتیکال و زوم دیجیتال.

زوم اپتیکال به بزرگنمایی گفته می شود که از طریق تغییر در فاصله کانونی لنز دوربین ایجاد می شود. به صورت کلی هرچه فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر باشد، میزان بزرگنمایی آن نیز بیشتر است. زوم دیجیتال در عکاسی کارایی ندارد.

به همین دلیل است که این دوربین می تواند تبدیل به دوست و همراهی محبوب برای افرادی شود که همواره و همیشه در سفر هستند. سونی معتقد است که Cyber-shot HX99  یکی از کوچکترین دوربین های دنیا است.

مشخصات فنی Cyber-shot HX99  سونی

دوربین جدید سونی مجهز به سنسور‌های ۱۸.۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی اکسمور آر و لنز ۷۲۰-۲۴ میلی‌متری زایس است. همچنین در این محصول از لرزشگیر اپتیکالی به نام SteadyShot نیز استفاده شده است. به این ترتیب امکان ثبت تصاویر در فواصل کانونی زیاد بدون نیاز به سه ‌پایه و حذف لرزش‌ های دست، فراهم شده است.

دوربین جدید سونی را بخریم یا نخریم؟

اگر به دنبال دوربینی با قدرت و کیفیت بالا هستید، دوربین جدید سونی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. Cyber-shot HX99  سونی این قابلیت را دارد که به راحتی ویدئوهای با کیفیت 4K را ضبط کند. از تکنولوژی Eye AF با خط آلفا بهره می برد که با سرعتی کمتر از 0.09 ثانیه می تواند اتوفوکوس سریع را روی سوژه انجام دهد.

همه این ویژگی های خوب است، ولی ظاهرا دوربین جدید سونی در عکاسی در نور کم پیروز نشده و حساسیت آن در حالت عکاسی ISO ، 6400 است. به همین دلیل باید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر در مورد تصاویر خود حساسیت بسیار بالایی دارید، بهتر است کمی بیشتر فکر کنید و تمام خوبی ها و بدی های Cyber-shot HX99  سونی را سبک و سنگین کنید.

قیمت این دوربین جدید سونی چیزی در حدود 450 دلار است. این قیمت برای دوربین هایی است که هیچ لنز قابل تعویضی ندارند، به علاوه دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی هم نیستند؛ اما قابلیت زوم 30 برابر می تواند یکی از ویژگی های جذاب این دوربین باشد که به کاربر فرصت عکاسی ویژه در فضاهای باز را می دهد.

دوربین جدید سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی یک واحد مجاز و معتبر است. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر و ترمیم محصولات مختلف سوین به کاربران خود ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات جانبی بسیاری در این نمایندگی برای کاربران فراهم است. این امکانات هم بخش فروش و هم بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش را پوشش می دهد. تمامی سرویس ها و خدماتی که توسط نمایندگی سونی ارائه می شود، همراه با کارت گارانتی معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری