اشتراک گذاری

تلویزیون های 4K Ultra HD سونی

ظهور و پیدایش تلویزیون های 4K با رزولوشن های بالا و کیفیت تصاویر شگفت انگیز باعث شده تا این دستگاه ها محبوبیت زیادی نسبت به گذشته پیدا کنند. از سویی دیگر، این تلویزیون ها به مانند سابق خیلی گران نبوده و دسترسی به محتواهای 4K نیز بسیار راحت تر شده است.

به هر حال، کمپانی خوش نام سونی از جمله طراحان و سازندگانی است که در ارائه این دست از محصولات بسیار موفق عمل کرده و بدون اغراق نمونه های این ابرکمپانی قابل مقایسه با سایر برندها نخواهد بود. در این متن سعی به بررسی چند نمونه از بهترین تلویزیون های 4K Ultra HD سونی خواهیم پرداخت.

تلویزیون های 4K Ultra HD سونی

بهترین تلویزیون های 4K Ultra HD سونی

Sony XBR55A1E 55-Inch 4K Ultra HD Smart BRAVIA OLED

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین تلویزیون های 4K Ultra HD سونی قرار گرفته شده است می توان به Sony XBR55A1E 55-Inch 4K Ultra HD Smart BRAVIA OLED  اشاره داشت. این تلویزیون تحسین برانگیز دارای صدایی فراگیر، بهترین طراحی و تکنولوژی اولد می باشد و به مانند دیگر تلویزیون های اولد برای تولید کیفیت تصویر برجسته و رنگ های دقیق از دیودهای نور آبی استفاده می کند. اگر چه، کمپانی ال جی پنل های اولد سفارش شده از سوی سونی را می سازد اما سونی قابلیت های چشم گیری را به آن اضافه کرده و به دستگاه های خود ارزشی دوچندان بخشیده است.

تلویزیون های 4K Ultra HD سونی

گفتنی است، این محصول از فن آوری Motionflow XR پشتیبانی کرده و با نرخ رفرش 120Hz صحنه هایی روان و بدون تار را ارائه می نماید. پایه نگهدارنده این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که تقریبا مخفی مانده و به هنگام مشاهده از جلو بسیار کوچک به نظر می رسد و همچنین در پشت دستگاه نیز پورت هایی همچون، چهار HDMI، دو USB 2.0 و یک USB 3.0 تعبیه شده است.

ناگفته نماند، این دستگاه به اسپیکرهای داخلی حرفه ای Acoustic Surface مجهز شده و براساس آن کل پنل صفحه نمایش به مانند اسپیکر عمل خواهد کرد و به مانند آن است که به هنگام گفتن دیالوگ از سوی بازیگر تصور می کنید که واقعا صدا را از دهان بازیگر می شنوید. نکته آخر آنکه، این دستگاه به شما امکان می دهد تا از برنامه هایی به مانند Amazon، Netflix، Google Play Movies که از کیفیت 4k پشتیبانی می کنند بهره مند باشید.

تلویزیون سونی A90J

یکی دیگر از تلویزیون های 4K Ultra HD سونی، مدل A90J است که به پنل OLED مجهز شده است. این مدل، از محصولات سری Master کمپانی سونی است و طراحی بسیار زیبایی دارد. امکانات و قابلیت های متعدد تلویزیون سونی A90J است که از پنل تصویر WRGB بهره می برد. به این ترتیب باید گفت که شاهد کنتراست فوق ‌العاده با روشنایی بی نهایت و البته زاویه دید گسترده در این مدل هستیم.

پردازنده تصویر Cognitive XR هم ویژگی دیگری است که سرعت عملکرد بسیار بالایی برای پردازش و اجرای برنامه ها به این تلویزیون بخشیده است. سونی در این تلویزیون فورکی گران قیمت، از سیستم عامل Google TV استفاده کرده است که دسترسی خوبی به انواع بازی ها و اپلیکیشن ها دارد.

Sony KD60X690E 60-Inch 4K Ultra HD Smart LED TV

این تلویزیون نیز علاوه بر قیمت مقرون به صرفه خود در رده بهترین تلویزیون های 4K Ultra HD سونی قرار گرفته است. اگر شما در جستجوی تلویزیونی بزرگ هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد به راحتی می توانید به روی Sony X690E در اندازه های 60 و 70 اینچی حساب باز کنید.

این محصول نیز دارای تکنولوژی Motionflow XR بوده و با نرخ رفرش 60Hz می تواند تمامی صحنه های سریع را به صورتی روان و بدون تأخیر ارائه داده و برترین کیفیت تصاویر را به رخ بکشد. به هر حال، این ویژگی در تماشای فیلم ها، شوهای تلویزیونی، فیلم های اکشن، برنامه های ورزشی و بازی ها بسیار کاربردی خواهد بود.

ضخامت این تلویزیون چیزی برابر با 3.39 اینچ بوده و از این حیث، برای نصب بروی دیوار بسیار راحت می باشد. لازم به ذکر است، این دستگاه به لحاظ زاویه دید گسترده کمی ضعیف عمل کرده، اما با استفاده از قطعات پلاستیکی مرغوب از کیفیت خوبی برخوردار است.

تلویزیون های 4K Ultra HD سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی ، به لحاظ ارائه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالیان متمادی فعالیت خود همواره توانسته است به اولین گزینه انتخابی کاربران ارجمند در میان سایر مراکز خدماتی معمول باشد. این مرکز مورد اعتماد، با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و کارشناسان خبره در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح کاملأ تخصصی خدمات را افزایش داده و رضایت کاربران را نیز جلب نموده است.

ایجاد واحدهای مجزای تعمیراتی برای هر کدام از محصولات، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های دقیق و راه اندازی فروشگاه های معتبر و رسمی… از جمله مهم ترین و اصلی ترین خدمات نمایندگی سونی به کاربران گرامی به شمار می رود.

لازم به ذکر است، کارکنان فنی این مرکز تمام کوشش خود را برای جلب رضایت کاربران به کاربسته و با توجهی ویژه پاسخگوی خواسته ها و نیازهای کاربران در واحدهای متمایز می باشند. جهت بهره مندی از خدمات فروش و همچنین تعمیرات محصولات سونی خود می توانید وارد این قسمت از سایت شوید.

تعمیرات تلویزیون در کرج

تعمیرات تلویزیون در کرج یکی از خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران می باشد. این واحد بنام به پیشرفته ترین ابزارهای مدرن و برترین دستگاه های حرفه ای مجهز شده و بدین گونه، خدمات شایسته و منحصر به فردی را در زمینه بررسی دقیق و رفع ایرادات تلویزیون ها در اختیار کاربران محترم می گذارد.

همچنین، این مرکز به منظور فراهم آوردن رفاه و آسایش بیشتر شما عزیزان، خدمات سرویس در محل را نیز امکان پذیر ساخته و از این بابت می توانید در محل مورد نظر خود از خدمات تعمیری تلویزیون تان بهره مند باشید.

به هر حال، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تعمیراتی، عیب یابی دقیق نقص های بوجود آمده، تضمین ریکاوری درست دستگاه ها و استفاده از قطعات اصل و اورجینال از جمله خدماتی است که این مرکز به شما ارائه خواهد نمود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به این بخش از سایت مراجعه نمایید.

 

 

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری