اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB

تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی انجام میشه. در نمایندگی سونی تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این مدل از لپ تاپ سونی شناسایی و رفع میشه. احتمالا میدونین که این لپ تاپ از لحاظ پورت‌ها، بسیار کامل و غنی ست. به طور کلی در دو طرف دستگاه، چهار پورت USB قرار داره که توی این پورت ها، پورت USB 3.0 هم وجود داره.

خروجی و ورودی صوتی، پورت شبکه Ethernet، خروجی ‌های تصویری HDMI وVGA و یک درایو نوری، از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. سونی به طور پیش فرض تعدادی فرمان جالب برای این دستگاه تعریف کرده که برای مثال میشه به ضربه چهار انگشت برای نشان دادن لیستی از برنامه های در حال اجرا اشاره کرد. در یک تعریف کلی لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB بسیار جذابه و یک ترکیب عالی از قدرت و زیبایی داره. این لپ تاپ میتونه به راحتی جایگزین کامپیوترهای بزرگ رومیزی بشه.

داشتن این ویژگی ها به این معنی نیست که این لپ تاپ هرگز خراب نمیشه و نیازی به تعمیر نداره؛ بلکه طبیعیه که پس از مدتی استفاده از دستگاه کاربر نیاز داشته باشه که در بخش های نرم افزاری یا سخت افزاری اون تعمیراتی انجام بده. میتونین با خیالی راحت و آسوده برای تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB از نمایندگی لپ تاپ سونی کمک بگیرین.

تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB

تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB به صورت تخصصی

تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB در دو فاز نرم افزار و سخت افزار و به صورت کاملا تخصصی و مجزا انجام میشه. باتری، ال سی دی، کیبورد، تاچ پد، اسپیکر ها و … از جمله بخش های سخت افزاری هر لپ تاپه که ممکنه درگیر ایرادات مختلفی بشه. گاهی ممکنه ال سی دی دچار شکستگی بشه یا دکمه های کیبورد دیگه عمل نکنن یا اینکه باتری لپ تاپ دیگه انرژی رو ذخیره نکنه و نتونه دستگاه رو بدون اتصال به برق روشن نگه داره.

هر کدوم از این مشکلات توسط تکنسین های سخت افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی بررسی و برطرف میشه. در صورتی که همه قطعات سخت افزاری سالم و صحیح باشن، اما نرم افزاری روی سیستم نصب نباشه، به این معنیه که سیستم نمیتونه کاری از پیش ببره و بلااستفاده میشه.

پس نرم افزار هم به اندازه سخت افزار توی یه سیستم هوشمند و رایانه ای اهمیت داره. نصب نرم افزار های سیستمی، پایه و کاربردی، بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ، به روز رسانی و نصب مجدد سیستم عامل و … از جمله خدمات نرم افزاریه که برای تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB انجام میشه.

بررسی مشکلات نرم افزاری لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB

مشکلات نرم افزاری سيستم عامل

سيستم عامل مهمترين بخش لپ تاپ در زمينه نرم افزاريه. در واقع براي آشنايي با نرم افزار لپ تاپ مورد نظر بايد در مورد سيستم عامل اون اطلاعات کافی داشته باشیم. سیستم عامل این لپ تاپ همون طور که میدونین ویندوز 8 است. اگه شما اطلاعات کافی در مورد سیستم عامل نداشته باشین، نمیتونین باگ های احتمالی رو کنترل و مدیریت کنین.

گاهی لپ تاپ شما به دلیل مشکلاتی در سیستم عامل نمیتونه عملکرد مناسب و صحیحی داشته باشه. در این شرایط با به روزسانی یا نصب مجدد و یا ارتقا سیستم عامل میتونین مشکل رو برطرف کنین و تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB رو در بخش سیستم عامل به راحتی و سادگی انجام بدین. در کل باید بدونین که برای حل مشکلات نرم افزاری قبل از هر چیزی باید مشخص کنیم که ارور مربوطه به چه دلیلی ظاهر شده و پس از دریافت اطلاعاتی در مورد اون، در صدد رفع اون مشکل باشیم.

مشکلات نرم افزاری گرافیکی

گاهی ممکنه که گرافیک (Gpu) سیستم به خوبی عمل نکنه. یعنی هنگام پخش فیلم مشکل ایجاد کنه، تصویر رو خوب نشون نده و یا ایراد هایی مثل مشکل در پخش صدا، مشکل در پورت های USB، مشکل در کابل LAN، مشکل در وایرلس و… به وجود بیاد.

اگر این مشکلات رو از دید نرم افزاری نگاه کنیم، متوجه می شویم که درایور های لازم برای هر قسمت یا نصب نیستن و یا اینکه ورژن قدیمی هستن. در این شرایط با نصب درایور های مربوط به همون قسمت مشکل برطرف میشه و تعمیر لپ تاپ سونی Vaio E14 12 ECXB در بخش نرم افزار خیلی راحت انجام میشه.

برای یادآوری میگیم که میتونین درایور های مربوط به هر قسمت رو از سایت پشتیبانی سونی با ذکر اطلاعات اون قسمت دریافت کنین و اونو نصب کنین. البته راه های دیگه ای برای نصب این درایور ها وجود داره که باید برای اجرای اونا از تعمیرکاران این حوزه کمک بخواین.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی

واحد تعمیرات لپ تاپ تو نمایندگی سونی پایگاه تعمیراتی مخصوص همه لپ تاپ های سونیه که عیب یابی، ترمیم و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری همه لپ تاپ های سونی رو با بهترین کیفیت انجام میده.

این مرکز در فضاهای تعمیراتی مجزا و منفک راه اندازی شده. هر بخش به تناسب وظیفه و مسئولیتی که بر عهده داره، تعمیر بخشی از لپ تاپ سونی رو انجام میده. همه خدمات و سرویس ها هم تضمین شده هستن.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری