اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E

برای تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E به سراغ تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات لپ تاپ سونی بیاین و بهترین سرویس های این حوزه رو دریافت کنین. این مدل از لپ تاپ سونی با وجود کوچیک بودن و باریک بودن، امکانات منحصر به فرد خیلی زیادی داره و یکی از برترین و بهترین لپ تاپ های سری E سونیه. صفحه نمایش این دستگاه 15 اینچی با LED Backlight و رزولوشن 1920×1080 است که تراکم پیکسلی تقریبا متوسطی رو ارائه میده. یکی دیگه از نکات مثبت این دستگاه روشنایی فوق العاده صفحه نمایشه . 

دید زاویه افقی این دستگاه بسیار خوب و ایده آله. تمام پورت هایی که انتظار دارین توی این مدل وجود داره. پورت USB 3.0 به همراه پورت USB 2.0 در لبه های این دستگاه، خروجی‌های HDMI و VGA، یک پورت S/PDIF پورت Ethernet، پورت‌های هدفون و میکروفون از جمله این پورت ها هستن. خب همه این ویژگی های خوب دلیل نمیشن که شما هرگز به خدمات تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E نیازمند نشین. اگه یه روزی دنبال تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری این مدل از لپ تاپ بودین، حتما به این مرکز معتبر مراجعه کنین.

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش سخت افزار

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش سخت افزار شاید کمی استرس بیشتری داشته باشه، اما ما این استرس رو به حداقل ممکن کاهش دادیم. خرابی هر کدوم از قطعات سخت افزاری، کارکرد درست لپ تاپ رو تحت تاثیر قرار میده و در اون اختلال ایجاد میکنه. تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش سخت افزار به صورت جداگونه انجام میشه. 

مشکلاتی که ممکنه در کارت گرافیک، مادربرد، نمایشگر، قاب لپ تاپ، کیبورد لپ تاپ، باتری لپ تاپ و … بروز کنه، در این مرکز بررسی و برطرف میشه.  به علاوه آرشیوی اصل و اورجینال از قطعات جانبی در اختیاره که مسیر تعویض رو هم امن و ایمن کرده. با هر توجیهی اگه نیاز به تعویض قطعه ای برای تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E باشه، این کار با امنیت بالا انجام میشه.

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش نرم افزار

تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش نرم افزار شکل دیگه ای از خدمات تعمیراتیه. نرم افزارها برای عملکرد اجزاء سخت افزاری لپ تاپ ها لازم و ضروری‌اند. به همین دلیله که تعمیر لپ تاپ سونی وایو فیت 15E در بخش نرم افزار بسیار مهم و حیاتیه. 

با بروز اختلالات نرم افزاری، پیدایش مشکلاتی مثل کندی سیستم و لگ زدن و هنگ کردن سیستم، عملکرد نادرست گرافیک سیستم، مشکل در پخش صدا،  مشکل در پورت های USB، کابل LAN ، وایرلس و… طبیعیه. همه این موارد می تونه ریشه نرم افزاری هم داشته باشه؛ مثلا ممکنه درایور ها درست نصب نشده باشن یا حتی درایور ورژن قدیمی باشه. مهم اینه که به درستی بررسی بشن و با ریشه یابی درست رفع بشن.

دلایل خرابی لپ تاپ سونی وایو فیت 15E

 

  • ورود ضربات شدید به لپ تاپ
  • گرمای بیش از حد
  • تکان های شدید در زمان روشن بودن لپ تاپ
  • انجام محاسبات سنگین

 

  • نفوذ ویروس
  • اتصال اشتباه به پریز برق
  • نفوذ گرد و غبار
  • نفوذ مایعات و فشار سنگین و …

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی یه جای معتبره که خدمات و سرویس های متعددی رو در بخش های فروش، پس از فروش و تعمیرات سونی به کاربران ارائه میده. در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده، تمام اونچه که کاربرای سونی نیاز دارن، فراهمه. تمامی سرویس ها در بخش فروش و تعمیرات با کارت گارانتی معتبر همراهه. در نمایندگی مجاز سونی تمام محصولات سونی در بخش های مختلفی از فناوری و تکنولوژی حمایت و پشتیبانی میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط استفاده از پکیج های حمایتی این نمایندگی، تماس بگیرین.

اشتراک گذاری