اشتراک گذاری

معرفی اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride توسط سونی

اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride یکی از اپ هایی است که برای کاربران ژاپنی و توسط کمپانی سونی معرفی شده. این یعنی عمل به وعده ای که کمپانی سونی سال گذشته داده بود و این اپ رو در رقابت با اوبر معرفی کرده است. همه ما می دونیم در دنیای امروز اینترنت و فضای جادویی نت لحظه به لحظه در حال گسترشه و همین امر باعث شده که بسیاری از کارها با استفاده از نت و اپ های مخصوص انجام بشه.

استفاده از اپ های حمل و نقل بخشی از انبوه خدمات و سرویس هاییه که میشه از طریق نت دریافت کرد. هر کشور هم از اپ های مخصوص به خودش استفاده میکنه. پس اصلا نباید از معرفی اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride توسط سونی تعجب کنیم.

این اپ توسط این شرکت در حالی معرفی شده که سال گذشته‌ ِمیلادی(2018)، سونی اعلام کرده بود که میخواد یه سرویس تاکسی‌ آنلاین در ژاپن راه‌اندازی کنه. حالا بر اساس آخرین اخبار، معرفی اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride توسط سونی به این معنیه که این کمپانی به وعده خودش عمل کرده.

اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride

تاکسی آنلاین S.Ride توسط سونی چگونه راه اندازی شده؟

براساس گزارشCNET، سونی با مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک با پنج شرکت تاکسیرانی ژاپنی، اپلیکیشن و سرویس جدید رو راه‌اندازی کرده. اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride توسط سونی در حالی راه اندازی شده که استفاده از خودرو های شخصی برای ارائه‌ خدمات حمل ‌و ‌نقل در ژاپن ممنوعه و این اپلیکیشن فقط به تاکسی ‌های مجاز سرویس‌ میده.

کمپانی سونی قبلا هم در زمینه‌ توسعه‌ سرویسی مبتنی بر هوش مصنوعی برای عرضه و تقاضا فعالیت کرده بود. این سرویس سونی قابلیت هایی نظیر اسکن QR کد و همچنین پرداخت از طریق کارت اعتباری داره. دقیقا مثل اپ اوبر.

رقبای پوشش اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride

اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride هم اکنون در حدود ۱۰ هزار تاکسی دارای مجوز در توکیو رو تحت پوشش خودش قرار داده. این عدد به این معنیه که این اپ می تونه رقیب سرسختی برای JapanTaxi باشه که حدود ۵۰ هزار تاکسی در سراسر ژاپن داره. اپلیکیشن Line یکی دیگه از رقبای اپلیکیشن تاکسی آنلاین S.Ride سونی محسوب میشه. سابقه استفاده از این اپ در ژاپن زیاده. رقیب دیگه S.Ride سونی، اپ اوبر است.

این اپ با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مختلف تاکسی سرویس همکاری میکنه. استارتاپ چینی دیدی چوشینگ (Didi Chuxing) که به ‌نوعی اوبر چین به حساب میاد هم یکی از شرکت‌ هاییه که از رقبای سرویس جدید سونی محسوب میشه و از ۲۰۱۲ کار خودش رو شروع کرده. جالبه بدونین که شرکت لیفت،  رقیب اوبر و مستقر در سان فرانسیسکو کالیفرنیا نیز پیش‌تر اعلام کرده بود به خدمات تاکسیرانی ژاپن علاقه‌منده.

سرمایه‌گذار لیفت یعنی Rakuten که در بازار ژاپن خیلی خوب و خیلی زیاد هم شناخته شده‌ست، قرار بود در این زمینه قرارداد مشارکت و همکاری با لیفت امضا کنه که هنوز خبری از این مشارکت نیست. بر اساس گزارشCNET، سونی هنوز صحبتی در مورد ارائه‌ خدمات اپلیکیشن جدید خودش در خارج از ژاپن مطرح نکرده و فعلا این سرویس فقط در اختیار کاربران ژاپنیه.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی در خدمت شما کاربران عزیزه. به کمک این نمایندگی می تونین خدمات مختلفی رو توی بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات سونی دریافت کنین. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها رو ارائه میده. همه سرویس ها و خدمات این نمایندگی تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

اشتراک گذاری