اشتراک گذاری

آموزش تعویض گلس موبایل سونی

گلس یه قطعه ی حیاتی و مهم در گوشی های هوشمنده که از شکستن ال سی دی و آسیب رسیدن به تاچ موقع افتادن دستگاه جلوگیری می کنه. دو نوع گلس برای این محصول وجود داره: یکیش همونیه که خودتون خریداری و روی صفحه نمایش نصبش می کنین. یکی هم گلس اصلی دستگاهه که از کارخونه روش نصب شده و محافظ نمایشگر هست. 

تو مقاله و فیلم آموزش تعویض گلس موبایل سونی ، روش ها و مراحل تعویض گلس اصلی رو به شما عزیزان آموزش می دیم تا در صورت لزوم، بتونین این کار رو انجام بدین. البته تعویض این نوع گلس، حساسیت های خاص خودش رو داده و بهتره که توسط افراد مجرب و دارای تخصص در زمینه ی تعمیر موبایل انجام بشه. 

با این وجود، ما مراحل رو براتون توضیح میدیم تا اگه لازم شد، خودتون بتونین این فرایند رو انجام بدین. اگه توی حین اجرای مراحل با مشکل مواجه شدین، می تونین از مهندسین IT حاضر در نمایندگی رسمی سونی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

تعویض گلس موبایل سونی

آموزش مراحل تعویض گلس موبایل سونی

برای تعویض گلس تبلت سونی باید مراحل زیر رو انجام بدین:

1. اول یه گلس اورجینال خریداری کنین.

2. تعویض گلس باید تو یه محیط تمیز و بدون گرد و غبار انجام بشه.

3. دستگاه لمینیت رو روشن کنین.

4. دکمه ی ایست اضطراری رو بچرخونین تا دکمه بالا بره.

5. استارت رو انتخاب کنین.

6. دمای دستگاه لمینیت رو روی 40 درجه و به مدت 180 ثانیه تنظیم کنین.

7. دکمه ی تایید رو انتخاب کنین

8. گزینه ی بازگشت رو انتخاب کنین.

9. درجه ی دستگاه لمینیت رو روی 35 صدم مگاپاسکال قرار بدین.

10. طبق اون چیزی که در فیلم آموزش تعویض گلس موبایل سونی مشاهده میشه، باید ال سی دی رو توی جایگاه مخصوصش در دستگاه قرار بدین.

11. درب دستگاه لمینیت رو ببندین.

12. گزینه ی استارت رو انتخاب کنین تا فرایند مکش شروع بشه.

13. بعد از تموم شدن زمان تعیین شده، سینی لیمینت به پایین هدایت میشه.

14. با باز شدن درب وکیوم، پروسه ی تعویض گلس تموم میشه.

اگه قبلا تجربه ی باز کردن گوشی و یا کار با دستگاه لمینیت رو نداشتین، بهتره فرایند تعویض گلس موبایلتون رو به نیروهای متخصص واحد تعمیرات سونی محول کنین تا احیانا خسارت بیشتری به گوشی وارد نشه.

نمایندگی سونی در کرج

نمایندگی سونی در کرج، به دلیل خدمات گسترده و با کیفیتی که به کاربرای عزیز این استان ارائه داده، تونسته به اولین انتخاب کاربرا در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربرا و مراجعین رو جلب کرده.

 ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستن که توی نمایندگی سونی در کرج به کاربرها ارائه میشه. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز سونی مرکز سخت افزار ایران، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. 

ساکنین محترم شهرهای کرج، اندیشه، ماهدشت، فردیس، هشتگرد، کمالشهر، نظرآباد، مشکین دست و … می تونن با این نمایندگی تماس بگیرن و خدمات مورد نظرشون رو  در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل سونی بدون مراجعه به تهران دریافت کنن.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری