اشتراک گذاری

آموزش نصب پایه پلی استیشن ۵ به صورت عمودی و افقی

پلی استیشن 5 این روزها به راحتی توانسته لقب محبوب ترین کنسول بازی موجود در بازار را به دست آورد. قدرت اجرای بازی های باکیفیت با صحنه های زنده و واقعی به وضوح در این کنسول بازی دیده می شود. کافی است یک بار با PS5 بازی کنید تا عمیقا به زیبایی آن پی ببرید. این زیبایی در ظاهر بی نقص پلی استیشن 5 نیز قابل رویت است. البته برای اینکه بتوانید از پلی استیشن 5 استفاده ی صحیحی داشته باشید، ابتدا باید پایه ی آن را به درستی نصب کنید. در ادامه شما را با روش صحیح نصب پایه پلی استیشن 5 آشنا می سازیم.

آموزش نصب پایه پلی استیشن ۵ به صورت عمودی و افقی

پایه ی پلی استیشن 5 را عمودی نصب کنیم یا افقی؟

ظاهر پلی استیشن 5 به طور کامل نسبت به کنسول های نسل پیشین خود تغییر کرد. برخی از کارشناسان و منتقدین بر این باورند که سونی این بار کنسول بازی پلی استیشن را به طراحی ساختاری ایکس باکس نزدیک کرده است. اما بسیاری از کاربران و طرفداران پلی استیشن 5 معتقدند که زیبایی پلی استیشن 5 بیشتر از ایکس باکس است. 

حتما بخوانید: کنترلر پلی استیشن 5 ضربان قلب و تعرق گیمر را ثبت می کند

به هر حال شما می توانید فرآیند نصب پایه پلی استیشن 5 را به دو شکل مختلف یعنی افقی و عمودی به اتمام برسانید. فرقی نمی کند که کدام حالت را برای استقرار پلی استیشن انتخاب می کنید، مهم این است که فشار زیادی به بدنه ی دستگاه وارد نسازید و به درستی مراحل نصب پایه PS5 را طی کنید.

نصب پایه پلی استیشن 5 به صورت افقی

قرار گرفتن PS5 به حالت افقی دو مدل مختلف دارد. هم می ‌توانید کنسول پلی استیشن 5 را به پهلو بخوابانید و هم اینکه با استفاده از پایه، آن را به صورت افقی نگه دارید. توصیه می ‌کنیم به طور حتم دستگاه را به پایه وصل کنید، زیرا به محافظت از PS5 شما کمک می کند. برای اینکه بتوانید روند نصب پایه پلی استیشن 5 را به صورت افقی شکل دهید، به ترتیب زیر عمل کنید:

  • پیش از شروع مرحله ی اصلی اتصال کنسول به پایه، باید گیره پایه را آنقدر بچرخانید تا در شمال غربی قطعه برآمده قرار گیرد.
  • کنسول را طوری قرار دهید که پشت آن رو به بالا و لوگوی PS5 آن که در جناح چپ قرار گرفته، رو به شما باشد.
  • در این حالت، شما باید بتوانید در قسمت داخلی جناح راست کنسول، یک سری نماد شبیه به دکمه‌های کنسول های قدیمی سونی ببینید.
  • گیره پایه، باید روی مربع‌هایی که در دو انتهای این نمادها قرار‌ گرفته‌ اند، قرار گیرد. این کار را با دقت، اما محکم انجام دهید تا مطمئن شوید که گیره‌ها به خوبی به PS5 متصل شده‌اند.
  • محل مناسبی به دور از گرد و غبار برای پلی استیشن انتخاب کنید.

نصب پایه PS5 به شکل عمودی

  • برای نصب پایه پلی استیشن 5 به صورت عمودی ابتدا باید پیچ مخصوص آن را پیدا کنید. این پیچ داخل پایه قرار گرفته است. اگر به زیر پایه نگاه کنید، متوجه فضایی برای یک محفظه کوچک خواهید شد. برای دستیابی به پیچ، باید ته پایه و قسمت گیره مانند آن را آنقدر بچرخانید تا به این محفظه برسید. داخل محفظه مذکور، پیچ مورد نظر و همچنین فضایی برای نگهداری درپوش پیچی که در پشت کنسول قرار گرفته، وجود دارد.
  • مطمئن شوید که گیره متصل به پایه به درستی و در یک راستا با قطعه برآمده موجود در وسط پایه قرار گرفته است.
  • کنسول را طوری قرار دهید که پشت آن رو به بالا و زیر آن رو به شما باشد.
  • برای ایمن نگه داشتن درپوش پیچ، آن را داخل پایه، کنار جایی که پیچ را پیدا کرده بودید، قرار دهید.
  • پایه را از طریق حفره‌ای که برای گذاشتن پیچ در وسط آن تعبیه شده به کنسول متصل کنید و مطمئن شوید که گیره ها به خوبی پشت کنسول متصل شده اند.
  • در نهایت پیچ را توسط یک سکه یا چیزی مشابه آن محکم کنید. جهت کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی سونی مشورت کنید.
5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید