اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی، در بالاترین سطح تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. شما می توانید برای عیب یابی و رفع هریک از مشکلات تلویزیون خود با این مرکز تماس گرفته و خدمات تعمیر تلویزیون سونی در محل را در اسرع وقت دریافت نمایید. در ادامه این مقاله، نکات کاربردی را در خصوص تعمیرات تلویزیون سونی و مشکلات مختلف آن به شما ارائه می دهیم. دقت کنید که تعمیر تلویزیون باید توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب انجام شود و این مطلب، تنها برای آشنایی بیشتر شما با ایرادات این دستگاه و نحوه تعمیر آن تدوین شده است.

تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی

باید توجه داشته باشید که هزینه تعمیر تلویزیون سونی با توجه به ایراد دستگاه، میزان آسیب وارد شده به دستگاه، قطعه یا قطعات آسیب دیده و همچنین مدل تلویزیون متفاوت است. بنابراین برای تخمین صحیح هزینه باید ابتدا تلویزیون توسط تکنسین های ماهر و با تجربه نمایندگی های مرکز سخت افزار ایران بررسی و عیب یابی شده و پس از برآورد میزان آسیب وارد شده و تصمیم گیری در مورد راهکار مناسب جهت تعمیر، هزینه تخمین زده شده و به مشتری اعلام گردد.

در مورد تخمین هزینه تعمیر تلویزیون سونی نکته بسیار مهمی که باید مدنظر داشته باشید استفاده از قطعات اصل و باکیفیت است، بنابراین بسیار مهم است که برای انجام این گونه خدمات به مراکزی مراجعه کنید که از کیفیت خدمات رسانی آن ها آگاهی دارید.

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون sony در تهران

جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، با نمایندگی sony در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. بسیاری از مشکلات تلویزیون، در صورت عدم رسیدگی و ترمیم به موقع، شدیدتر شده و باعث آسیب دیدگی قطعات می شوند. این در حالی است که تنها با تعمیر درست و در زمان مناسب، می توان از بروز بسیاری از خرابی ها جلوگیری کرد. 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون sony در ستارخان، امیرآباد، سعادت آباد، ولیعصر، پیروزی، فرجام و … شعبه داشته و به تمامی مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران، سرویس دهی می کند.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی در کرج

اگر برای تعمیر تلویزیون سونی در کرج دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای هستید، نمایندگی سونی در کرج، کنار شماست. مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون در این مجموعه حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات انواع LCD، LED، پلاسما و … سونی را عیب یابی و برطرف می کنند. 

به این ترتیب، نیازی به طی مسیر تا تهران برای تعمیر تلویزیون خود ندارید. تمامی مناطق کرج از جمله هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، ملارد، باغستان، رجایی شهر، عظیمیه، هفت تیر، کوی کارمندان، مهرشهر و … تحت پوشش خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی در کرج قرار دارند.

سرویس در محل تلویزیون سونی

سرویس در محل تلویزیون سونی دارای مزایای بسیاری می باشد که اصلی ترین آن ها صرفه جویی در وقت کاربران می باشد. با استفاده از سرویس در محل تلویزیون سونی دیگر نیازی به جابه جایی و حمل و نقل این دستگاه نخواهید داشت. این امکان از آسیب دیدگی های بیشتر دستگاه به هنگام حمل و نقل جلوگیری خواهد کرد.

به همراه داشتن آرشیوی از ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات نیز از ویژگی هایی است که کاربران را از دغدغه ی تامین قطعات و ابزارآلات بی نیاز می کند. با استفاده از تعمیر تلویزیون سونی در محل امکان مشاهده ی تمام مراحل تعمیرات و رفع هرگونه ابهامات در خصوص پیچیدگی های دستگاه ها نیز برای کاربران فرام شده است. شما می توانید در زمان حضور تعمیرکار در محل تمام سوالات خود در خصوص نگهداری بهتر از دستگاه و نحوه ی کارکرد آن را از تکنسین اعزامی بپرسید.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر تلویزیون سونی براویا

برای تعمیر تلویزیون سونی براویا، لازم است عیب یابی صحیح انجام شود. بیشترین مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون سونی براویا رخ دهند عبارتند از: نمایشگر به درستی کار نمی‌کند،  صدا خروجی ندارد یا کیفیت صدا پائین است، قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد، ریموت کنترل به درستی کار نمی‌کند و…

 تلویزیون های سونی براویا (Sony Bravia) یکی از محصولات پر فروش شرکت سونی هستند. این تلویزیون ها با داشتن تکنولوژی های پیشرفته، صدا و تصویر با کیفیت بالا، طراحی شیک و مینیمال، و امکانات اتصال پذیری متنوع، به مشتریان بسیاری در سراسر جهان عرضه شده اند. اگر صاحب یکی از تلویزیون های سونی براویا هستید و نیاز به پشتیبانی و تعمیرات تلویزیون سونی با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال سی دی

در سال های اخیر با روی کار آمدن تلویزیون های هوشمند، قابلیت ها و امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. این تلویزیون ها با توجه به امکانات فراوان، دارای حساسیت زیادی نیز هستند و ممکن است با اختلالاتی روبرو شوند.

در این شرایط لازم است از نمایندگی تعمیرات تلویزیون در خواست کمک کنید تا برای رفع مشکل تلویزیون ال سی دی سونی به محل مورد نظر شما مراجعه کنند. از آنجا که تجهیزات و ابزار های به روز و پیشرفته ای توسط تکنسین ها استفاده می شود، می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به مراکز تعمیرات تلویزیون بسپارید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی

با توجه به اینکه تلویزیون های ال ای دی در مقایسه با ال سی دی، از تکنولوژی ها و قابلیت های گسترده تری برخوردار هستند، بنابراین تعمیر آن ها مشکل تر و تخصصی تر شده است. به این ترتیب باید از تکنسین های مجرب و آموزش دیده کمک بگیرید تا برای برطرف کردن مشکل دستگاه و تعمیر تلویزیون ال ای دی مراجعه کنند.

ممکن است شما با مشکلاتی از قبیل خاموش و روشن شدن تلویزیون، تاریک و روشن شدن تصویر، قطعی تصویر، پخش صدا و عدم پخش تصویر و موارد دیگر در تلویزیون ال ای دی مواجه شوید. به این ترتیب لازم است برای عیب یابی مشکلات و رفع آن ها با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید. 

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی متناسب با نوع مشکل و اختلال به وجود آمده در آن متفاوت است. از این‌رو پروسه عیب‌یابی به عنوان مهم‌ترین  مرحله از تعمیر تلویزیون سونی باید توسط افراد متخصص و کارشناس صورت گیرد تا نحوه تعمیر تلویزیون متناسب با نوع مشکل آن مشخص شود. بنابراین سپردن تلویزیون سونی جهت تعمیرات به افراد غیر متخصص و مراکز نامعتبر اشتباه بزرگی است.

چراکه تعمیرکارانی که از تخصص ویژه‌ای در زمینه عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سونی برخوردار نباشند نه تنها نمی‌توانند مشکل آن را به درستی مشخص کرده و آن را برطرف کنند، بلکه ممکن است مشکلات بیشتری برای تلویزیون ایجاد کنند.

از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم تعمیرات تلویزیون سونی را به کارشناسان نمایندگی معتبر تعمیر تلویزیون sony بسپارید. کارشناسان این مرکز با دانش و تخصص بالایی که دارند پروسه عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون Sony را به طور حرفه‌ای انجام می‌دهند و برای اطمینان از برطرف شدن مشکلات تلویزیون سونی آن را در مراحل متعددی مورد تست و آزمایش قرار می‌دهند. در ادامه با خدمات تخصصی این مرکز در زمینه تعمیرات تلویزیون سونی بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر پنل شکسته تلویزیون سونی

شکستن پنل تلویزیون سونی بدترین اتفاقی ست که ممکن است برای تلویزیون سونی پیش بیاید. برای تعمیر پنل شکسته تلویزیون سونی بهتر است ابتدا با مرکز خدمات تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. با توجه به میزان شکستگی پنل، ممکن است تعمیر آن به دلیل هزینه‌های بالا ممکن نباشد. 

در صورتی که نیاز به تعویض پنل شکسته باشد، قیمت آن با تلویزیون نو برابری می کند و به صرفه نیست. در صورتی که تلویزیون شما هنوز تحت گارانتی است بهترین کار این است که با فروشنده تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. 

راه حل نهایی خرید تلویزیون جدید است و فروش تلویزیون پنل شکسته است. برای جلوگیری از شکستگی پنل تلویزیون، باید از آن به درستی مراقبت کنید و در صورت احتمال خطرات بزرگ مانند سقوط، از پایه‌های نصب قوی استفاده کنید.

تعمیر فلت تلویزیون سونی

فلت در تلویزیون های سونی یکی از بخش های مهم و حساس است که وظایف مهمی بر عهده دارد. این قطعه نیز همچون سایر قطعات الکترونیکی تلویزیون به رطوبت و آب خوردگی حساس بوده و نفوذ هرگونه مایعات به این قطعه می تواند موجب خسارات فراوانی به آن شود. راهکارهای مورد استفاده برای تعمیر فلت بسته به میزان مایعات وارد شده و خرابی ایجاد شده می تواند از تعمیر تا تعویض متفاوت باشد و هزینه های متفاوتی نیز در پی داشته باشد.

به طوری که در برخی موارد صرفا با تعمیر و تعویض پین های جلویی مشکل برطرف می شود اما در سایر موارد به دلیل شدت آب خوردگی و سوختن پردازنده داخلی فلت برای تعمیر باید کل فلت تعویض شود. تعمیر فلت تلویزیون سونی تخصصی بوده و توصیه می شود حتما در مراکز مجاز و معتبر انجام شود. تکنسین های ماهر نمایندگی سونی در مرکز سخت افزار ایران قادر به انجام تخصصی ترین تعمیرات مربوط به فلت تلویزیون های سونی در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت هستند. 

تعمیر صدای تلویزیون سونی

تلویزیون دستگاهی مبتنی بر صدا و تصویر است، به عبارتی عملکرد صحیح آن به معنی خروجی صحیح صدا و تصویر است. ممکن است شما نیز با مشکلاتی در تنظیم صدای تلویزیون خود مواجه شوید. در این گونه موارد می توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات صدای تلویزیون مشکلات را برطرف نمایید.

اما گاهی ممکن است پس از انجام تمام تنظیمات مشکل صدا در تلویزیون کماکان پابرجا باشد، در چنین مواردی باید جهت تعمیر مشکل صدای تلویزیون سونی خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید. همکاران ما در نمایندگی های مرکز سخت افزار ایران آماده انجام هرگونه خدمات در زمینه تعمیر و برطرف کردن مشکلات صدای تلویزیون سونی هستند.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر پاور تلویزیون سونی

عملکرد برخی از قطعات تلویزیون به اندازه‌ای حائز اهمیت است که اگر دچار اختلال شوند یا از کار بیافتند، عملاً نمی‌توان از تلویزیون استفاده کرد به گونه‌ای که تلویزیون به یک وسیله بی‌مصرف تبدیل می‌شود. یکی از این قطعات، پاور تلویزیون است. درواقع پاور تلویزیون سونی وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد از این‌رو اگر مشکلی برای آن پیش بیاید یا خراب شود، امکان تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون وجود ندارد از این‌رو تلویزیون به وسیله‌ای بی‌کاربرد تبدیل می‌شود.

نشانه‌های متعددی وجود دارند که به خرابی پاور تلویزیون اشاره دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چشمک زدن چراغ LED و روشن نشدن آن، روشن نشدن تلویزیون، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و دیر روشن شدن تلویزیون اشاره کرد.

توجه داشته باشید که پاور تلویزیون نقش مهمی در عملکرد سایر بخش‌های تلویزیون دارد از این‌رو عیب‌یابی و تعمیر نادرست آن می‌تواند موجب خرابی سایر بخش‌های تلویزیون شود. بنابراین بهتر است بلافاصله پس از خرابی این قطعه با کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید تا به محل مورد نظر اعزام شوند و پاور تلویزیون سونی را به طور حرفه‌ای و بدون بروز مشکلات دیگر تعمیر کنند

تعمیر پنل تلویزیون سونی

منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش است که گران‌ترین بخش از تلویزیون محسوب می‌شود. از این‌رو تعمیر آن باید با دقت و حساسیت بالایی صورت بگیرد تا هزینه بیشتری به کاربر تحمیل نگردد. البته درصورتی که آسیب وارد شده به پنل تلویزیون خیلی جدی نباشد با تعمیر پنل تلویزیون می‌توان مشکلات به وجود آمده برای آن را برطرف کرد اما درصورتی که آسیب وارد شده به پنل زیاد باشد و تعمیرات کارساز نباشد باید آن را تعویض کرد که در این صورت هزینه بسیار زیادی را دربر خواهد داشت.

دلایل متعددی شامل: شکستگی پنل، سوختن پیکسل‌‌ها، آسیب دیدن فلت‌‌های پنل و همچنین آبخوردگی تلویزیون موجب آسیب رسیدن به پنل تلویزیون می‌شوند. تعمیر پنل تلویزیون سونی متناسب با هر یک از این عوامل متفاوت است بنابراین پروسه عیب‌یابی باید به شکل کاملا تخصصی صورت بگیرد. کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی که در حیطه تعمیرات تلویزیون سونی، متخصص هستند پروسه عیب‌یابی و تعمیر پنل تلویزیون را به طور کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهند.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

مین برد، اصلی‌ترین بخش تلویزیون است که درصورت بروز اختلال یا مشکلی در آن، بازدهی تلویزیون به صفر می‌رسد چراکه تمامی قطعات تلویزیون از جمله پردازشگر، USB، HDMI، رم و تمامی ورودی‌ و خروجی‌های تلویزیون بر روی این برد قرار گرفته‌اند. عوامل متعددی در خرابی مین برد نقش دارند که مهم‌ترین آن‌ها اتصال کابل‌های نامرغوب به تلویزیون است که موجب سوختن پردازنده و درنهایت خرابی مین برد می‌شود البته وارد شدن ضربه شدید به تلویزیون یکی دیگر از عوامل خرابی مین برد است.

اکثر اوقات متناسب با نوع مشکل مین برد و دلیل خرابی آن امکان تعمیر این قطعه وجود دارد، اما گاهی‌ اوقات نیز آسیب وارد شده به مین برد به حدی است که مین برد نیاز به تعویض دارد. بهترین راه حل جهت تعویض یا تعمیر حرفه‌ای مین برد تلویزیون سونی ، سپردن آن به کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی است که با تکنیک‌های تخصصی به بهترین شکل مین برد تلویزیون سونی را تعمیر کرده و آن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

بک لایت یا نور پس زمینه نوعی تشعشع است که با استفاده از لامپ‌های فلورسنت به پنل تلویزیون منعکس می‌شود تا نور مورد نیاز در صفحه نمایش فراهم شود. درواقع تمامی تصاویری که در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می‌کنید به لطف بک لایت تلویزیون است.

درصورتی که بک لایت تلویزیون شما دچار مشکل شود اختلالاتی در نمایش تصویر رخ می‌دهد که یکی از این اختلالات عدم نمایش تصویر در صفحه نمایش تلویزیون است به گونه‌ای که تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد چراکه هر گونه اشتباه در تعمیر بک لایت می‌تواند موجب سوختن کامل آن شود. از این‌رو درصورت خرابی بک لایت تلویزیون سونی با کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید تا در محل مورد نظر حاضر شوند و پروسه تعمیر بک لایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون سونی

در واحد تعمیرات تلویزیون سونی و در بخش اختصاصی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون سونی ابزار و تجهیزات لازم برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این قطعه فراهم است. آمپلی فایر قطعه ای مربوط به صدا است که به شکل آیسی در تلویزیون جاسازی شده است و با  MCU ارتباط مستقیم دارد.

معمولا با محرز شدن خرابی آمپلی فایر تلویزیون، با تعویض بلندگو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، کیفیت صدا بهبود پیدا می کند. خرابی بلندگوها و سلف هایی که در مسیر خروجی صدا هستند، باعث می شوند که بلندگوهای دستگاه صدا را پخش نکنند؛  نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تواند ناشی مسائل مختلفی باشد، برای مثال خرابی آیسی و المان هایی که با آیسی صدا در ارتباط هستند، می تواند عامل قطع و وصل شدن صدای تلویزیون باشد. در هر صورت پس از بررسی و ریشه یابی دقیق مسیر تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

تعمیربرد تیکان تلویزیون سونی

برد تیکان تلویزیون یکی از مهمترین قطعات تلویزیون است که وظیفه پردازش تصویر و ارسال آن به پنل را بر عهده دارد. این برد به صورت آنبرد یا مجزا در داخل تلویزیون قرار می گیرد. قطع شدن تصویر، تقسیم شدن تصویر به قسمت های تاریک و روشن، نگاتیو مانند شدن تصویر، خطوط سیاه و سفید روی تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر و کاهش کنتراست و تغییر رنگ تصویر و… از جمله نشان های خرابی برد تیکان تلویزیون سونی هستند. در صورت مشاهده ی هر یک از این علائم برای تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی در منزل

اغلب تعمیرات تلویزیون را می توان در منزل و با کمک گرفتن از تکنسین های متخصص انجام داد. زمانی که تلویزیون شما با خرابی روبرو می شود، باید ابتدا با نمایندگی سونی تماس گرفته و درخواست مراجعه کارشناسان متخصص را داشته باشید.

کارشناسان و تکنسین ها در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کرده و با بررسی دستگاه، به عیب یابی آن می پردازند. سپس در صورت نیاز، با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت، آن را تعمیر یا تعویض می کنند. کلیه قطعاتی که در تلویزیون تعویض می شوند، دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند.

با تعمیر تلویزیون در منزل می توانید بر کار تکنسین ها و روند تعمیرات نظارت داشته باشید و خیال شما از کیفیت کار آسوده خواهد شد. همچنین هزینه های جابجایی تلویزیون به تعمیرکار و خساراتی که ممکن است در طول حمل و نقل رخ دهد، با تعمیر تلویزیون در منزل حذف می شود.

عیب یابی و مشکلات تلویزیون سونی

یکی از پرتکرارترین مشکلاتی که کاربران برای برطرف کردن آن از تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی کمک می گیرند، خاموش شدن ناگهانی این دستگاه است. عواملی همچون فرسودگی قطعات ریز داخلی، خرابی مین برد، آسیب دیدگی برد پاور و مواردی از این دست، مهم ترین دلایل بروز این مشکل هستند. 

در این شرایط باید تلویزیون به صورت دقیق و کامل بررسی شود تا منشأ اصلی ایراد مشخص گردد. پس از آن، قطعات معیوب به تناسب شدت و نوع خرابی، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

اختلالات رنگ تلویزیون های سونی، شامل طیف وسیعی از مشکلات هستند. بهم ریختگی رنگها یا نمایش رنگهای غیر عادی یا رنگی شدن بخش هایی از تصویر و … معمولا ناشی از خرابی آی سی کنترلر یا آسیب دیدگی بک لایت هستند.

 البته قطعاتی همچون منبع تغذیه و برد اینورتر و بک لایت و حتی مین برد هم ممکن است در اختلالات رنگ تلویزیون های سونی و دیگر برندها تاثیرگذار باشند. دقت کنید که تنها کارشناسان و متخصصین تعمیر تلویزیون سونی می توانند عملیات عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات را به شکل درست و بی نقص انجام دهند.

پرش یا لرزش تصویر در شرایطی ایجاد می شود که فرکانس ورودی تلویزیون مشکل داشته و یا ایرادی در بک لایت یا پنل ایجاد شده باشد. پرش ها یا به صورت عمودی هستند و یا افقی و هریک دلایل و راهکارهای خاص خود را دارند.

 پیش از هر اقدامی، باید با استفاده از ابزارهای دقیق اندازه گیری، مشکل ریشه یابی شده و اختلاف فرکانس، اندازه گیری گردد. پس از آن، اقدامات لازم برای حل مشکل و تعمیر تلویزیون سونی انجام می شوند.  

تعمیرات تلویزیون سونی

چشمک زدن تصویر تلویزیون، معمولا ناشی از خرابی بک لایت است؛ اما دلایل دیگری هم دارد. توضیح این که در برخی از تلویزیون ها، دو سری لامپ بک لایت وجود دارد که خرابی یکی از این سری ها روی مین برد تاثیر می گذارد.

 برد اصلی در این شرایط، فرمان خاموش شدن بک لایت را صادر می کند. اگرچه گاهی تنها با تعویض همان یک سری مشکل برطرف می شود، اما روش مطمئن تر برای تعمیر بک لایت تلویزیون در این شرایط، تعویض هردو سری به صورت کامل است. بهتر است برای عیب یابی و ترمیم درست و اصولی، با تعمیرکار تلویزیون سونی مشورت کنید.

سیاه شدن تصویر هم مشکل دیگری است که کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی برای برطرف کردن آن تلاش می کنند. به ویژه اگر در این حالت صدا به شکل عادی پخش می شود، مطمئن باشید که بک لایت آسیب دیده است. 

در این شرایط تلویزیون را از برق بکشید. به این ترتیب از اتصال کوتاه بک لایت و سوختن برد پاور جلوگیری می شود. پیشنهاد می دهیم تا عیب یابی تلویزیون توسط یک تعمیرکار، از این دستگاه استفاده نکنید.

در بیشتر مدل‌های تلویزیون سونی، ایراد 4 بار چشمک زدن نشان دهنده مشکل در بک لایت تلویزیون سونی است و باید تحت تعمیر قرار بگیرید.

از دلایل دوتایی شدن تصویر تلویزیون سونی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی مین برد تلویزیون سونی
  • مشکلات ال سی دی تلویزیون سونی
  • مشکلات آنتن
  • مشکلات رنگ یکی از دلایل اصلی دوتایی شدن تصویر تلویزیون سونی
  • و غیره

جهت رفع مشکل ابتدا اتصالات و کابل های متصل به تلویزیون سونی را بررسی کنید و در صورت امکان یک بار تلویزیون را ریست کنید اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید.

ارور no signal در تلویزیون سونی می تواند ناشی از مشکلات مختلفی باشد از جمله تنظیمات ورودی نادرست، اتصالات شل یا معیوب بودن کابل آنتن، خرابی آنتن و غیره. جهت رفع مشکل ابتدا اتصالات و کابل ها را بررسی کنید و درصورتی که مشکلی نداشتند یک بار به صورت خودکار کانال یابی کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید.

گرد و غبار و کثیفی می تواننداز گردش هوا به درستی جلوگیری کنند و باعث گرم شدن بیش از حد تلویزیون سونی شوند. دریچه ها را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید و مطمئن شوید که این کار را به طور منظم انجام دهید. اگر متوجه شدید که تلویزیون شما خیلی داغ می شود یا به طور ناگهانی کار نمی کند، آن را خاموش کرده و از پریز آن جدا کنید.
البته تماشای تلویزیون برای مدت طولانی باعث تولید گرما در پنل می شود. گرمای پنل از طریق دریچه های داخلی که در امتداد بالای تلویزیون قرار دارند، دفع می شود. با این حال، ممکن است پس از استفاده طولانی مدت، قسمت پایینی در لمس داغ شود.

سعی کنید تلویزیون خود را در مکان دیگری برای تهویه بهتر هوا قرار دهید تا مشکلی ایجاد نشود. اگر این امکان وجود ندارد، یک فن یا یک خنک کننده هوا را به سمت پشت تلویزیون ببرید و آن را روشن کنید تا گرما کاهش یابد و به تهویه تلویزیون سونی شما کمک کند.
به یاد داشته باشید که مدت زمان روشن شدن تلویزیون را کاهش دهید. در صورت عدم استفاده حتما آن را خاموش کنید، زیرا روشن ماندن آن برای مدت طولانی می تواند باعث گرم شدن بیش از حد آن شود. در نهایت اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. 

رفع مشکلات رایج تلویزیون های سونی

برای رفع مشکلات رایج تلویزیون های سونی، بسته به نوع و شدت مشکل، راه حل های مختلفی وجود دارد. برای این  که تلویزیون شما هنگام بروز مشکل، آسیب بیشتری ندیده و شانس بیشتری برای تعمیر داشته باشد، بهتر است با آن کار نکنید. چنانچه هریک از مشکلاتی که ذکر کردیم را در تلویزیون خود مشاهده کرده و شاهد تکرار آن بودید، هرچه زودتر با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. 

تعمیرکاران حرفه ای این مرکز در اولین فرصت به آدرس شما آمده و ضمن بررسی دقیق تلویزیون، مشکلات آن را به شکل تخصصی برطرف می کنند. چنانچه نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات باشد، این کار در حضور شما و با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

خدمات ارائه شده در تعمیر تلویزیون سونی در محل

  • تعمیر قطع شدن یکدفعه تصویر و تعمیر تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی شدن تصویر از پایین در تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی خطوط برگشتی تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی نداشتن صدا در تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی لرزش تصویر در تلویزیون سونی
  • عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون سونی
  • رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی برفک تلویزیون sony
  • تعمیرات قسمت تغذیه LCD , LED تلویزیون sony
  • تعمیرات پنل شکسته تلویزیون سونی
  • تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون سونی
  • تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در تلویزیون سونی
  • تعمیر قطع و وصل تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیر نداشتن نور در تلویزیون سونی
  • تعویض پنل تلویزیون سونی
  • تعمیرات مین برد تلویزیون سونی
  • تعویض مین برد تلویزیون سونی
  • تعمیر سوختن آی سی صدا و افزایش ولتاژ آن در تلویزیون سونی
  • تعمیر بخش USB و تعمیر تلویزیون سونی
  • تعمیر قسمت تغذیه LCD , LED تلویزیون سونی
  • سرویس کامل قطعات داخلی تلویزیون سونی

روش استفاده از سرویس در محل تلویزیون سونی

جهت بهره مندی از این سرویس باید به وبسایت ما مراجعه کنید. پس از آن از طریق یکی از روش های موجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. پس از ثبت درخواستتان کارشناسان ما جهت تایید درخواست و همچنین اطلاع از مشکل پیش آمده با شما تماس خواهند گرفت.

بعد از این اقدام در مدت کوتاهی تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از عیب یابی دقیق از دستگاه به تعمیر آن می پردازد. دستگاه های تعمیر شده پس از تست سلامت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تکنسین ها تمام عیوب دستگاه را با استفاده از به روزترین تجهیزات برطرف خواهند کرد.

تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام تماشای برنامه یا سریال مورد علاقه در منزل ناگهان تلویزیون خراب شود مثلا صدا نداشته باشد یا تصویر آن سیاه شود؟ در صورت مواجه شدن با این مشکلات کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی در منزل به آدرس مورد نظر شما آمده و مشکل را در اسرع وقت رفع می کنند.

در گذشته اگر تلویزیونتان خراب می شد، مجبور بودید تلویزیون غول پیکر خود را به دوش بکشید و آن را پیش یک تعمیرکار که نمی دانستید کاربلد است یا نه، ببرید؛ از طرفی هم مجبور بودید سختی های جابجایی تلویزیون را تحمل کنید و هم اینکه پول زیادی را بیهوده خرج کنید. اما امروزه با سرویس تعمیر تلویزیون در محل که برخی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ارائه می دهند، دیگر لازم نیست چنین سختی هایی را برای درست شدن تلویزیونتان به دوش بکشید.

علاوه بر این هم در زمان و هم در پول شما صرفه جویی می شود. یکی از مراکز معتبری که چنین سرویسی را به مشتریان خود ارائه می دهد، نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی است.

تعمیرات تلویزیون سونی و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران با تکیه بر کادر فنی باسابقه و مجرب خویش، از معدود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در کشور است که  در جذب نیروی انسانی و مهندسان این مرکز بر سه رکن تجربه، اخلاق مداری و داشتن مدارج علمی بالا تأکید ویژه ای داشته است. نمایندگی سونی در ایران با همکاری مهندسان زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد.

تعمیرات سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین دقت و با هزینه های مصوب شرکتی انجام می پذیرد. نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. در حال حاضر نمایندگی سونی متشکل از پارت‌های متعددی است ک شما کاربران گرامی پس از ورود به آن، بسته به نوع دستگاه و اشکالات ایجاد شده، به پارت مرتبط معرفی و راهنمایی می‌گردید. پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سونی در ایران در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیرات سونی و سوالات متداول تعمیرات تلویزیون سونی

دارندگان تلویزیون های سونی به یاد داشته باشند که در صورت بروز هر گونه ایراد و اختلال در این دستگاه ها، می‌بایست این محصولات را تنها به مرکز و نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی بسپارند و از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم جهت تعمیرات تلویزیون سونی را ندارند، خودداری نمایند؛ زیرا تعمیرات تلویزیون سونی توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به کاربر و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در زمینه های مرتبط با تعمیرات سونی با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخهای ممکن را دریافت نمایید. بخش سوالات متداول تعمیرات سونی ، وظیفه پاسخگویی به تمامی پرسش های دریافتی از سوی کاربران سونی را بر عهده دارد. در این مرکز تیمی از کارشناسان تعمیرات سونی حضور دارند تا پاسخگوی پرسش های حضوری و غیرحضوری کاربران سونی باشند.

راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران سونی مبتنی بر این باور بوده که مشتری‌گرایی در یک سازمان از مهمترین عوامل موفقیت در هر سازمان است و این استراتژی باید مبتنی بر رفع مشکلات و مسائل مشتری از طریق شناسائی خواست‌های پنهان و آشکار او چه در زمان حال و چه در آینده باشد.

نمایندگی تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در راستای حمایت از شما با دو هدف رضایت مشتریان و عرضه ی بهترین خدمات به همراهی کاربران گرامی اقدام کرده است.  خدمات این نمایندگی شامل دو بخش می باشد، قسمت فروش و خدمات پس از فروش، کارشناسان بخش اول به ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید و نگهداری از دستگاه می پردازند، حضور مشاوران  و متخصصان در نمایندگی سونی باعث می شود تا با کسب اطلاعات بسیار از آن ها بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در جهت خرید تولیدات سونی داشته باشید.

بخش دوم در ارائه ی خدمات پس از فروش شما را یاری می کند. خدمات پس از فروش شامل گارانتی دستگاه مورد نظر است. انواع تعمیرات برای محصولات گوناگون از دیگر خدمات عرضه شده توسط این مرکز می باشد.

5/5(172 امتیاز)
اشتراک گذاری

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام من تلویزیونم به ال سی دیش توپ خورده سیاه شده علتش چیه؟تعمیر میشه؟

    پاسخ
    • درود بر شما کاربر عزیز
      تلویزیون شما دچار آسیب فیزیکی شده است. بهتر است توسط تکنسین ماهر به طور تخصصی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

      پاسخ
  • سلام تلویزیون من سونی اندرویدی هست وقتی کامل از برق میکشیم تاریخ و ساعت تغییر میکنه و دیگه به اینترنت وصل نمیشه

    پاسخ
    • hovakhshatare
      07/08/2023 14:49

      سلام دوست عزیز ، ایراد پیش امده برای دستگاه مربوط به بخش سخت افزاری دستگاه میباشد ، شایع ترین قطعه بابت این موضوع برد مین دستگاه است که احتمالا دچار اختلال شده است . خدمات تعمیرات برای دستگاه شما قابل ارائه است ، حهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید