اشتراک گذاری

تعمیر هارد موبایل سونی

خرابی هارد موبایل سونی از آن دست اشکالاتی است که ممکن است بر اثر استفاده نادرست از این دستگاه و یا وارد شدن ضربه های سنگین اتفاق بیفتد. باید توجه داشت که آسیب دیدگی و سوختن هارد موبایل سونی به این معنا نیست که موبایل دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت.

با وجود جدی بودن این اشکال گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.  اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر هارد موبایل سونی دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض هارد است. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است.

تعمیر هارد موبایل سونی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل سونی است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش توسط تیمی از برترین کارشناسان بازیابی و ریکاوری و با استفاده از بروزترین ابزار این حوزه انجام می پذیرد.

تعمیر هارد موبایل سونی

عوامل موثر در سوختن هارد موبایل سونی

به طور کلی خرابی و سوختن هارد موبایل سونی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل در میان تمام تلفن های همراه مشترک هستند. آشنایی با این عوامل سبب می گردد تا کاربران و دارندگان دستگاه های سونی شیوه صحیح کار با این دستگاه ها را بیاموزند و مانع از سوحتن هارد دستگاه خود گردند. در این بخش کارشناسان ما در مرکز تعمیر هارد موبایل سونی راهکارهایی را با شما درمیان می گذارند که پیاده سازی آنها در پیشگیری از سوختن هارد موبایل سونی بسیار کارآمد خواهد بود:

  • اگر موبایل شما در حال شارژ است از خاموش یا ریست کردن موبایل خودداری نمایید.
  • در صورت نیاز دستگاه به ریست فکتوری یا ریست معمولی، توجه داشته باشید که شارژ دستگاه حتماً بالای ۲۰ درصد باشد. زیرا در هر دو این حالات، دستگاه جهت خواندن و نوشتن به ولتاژ بالایی نیاز دارد و نبود شارژ مناسب دردسرساز خواهد بود.
  • جهت حفظ کیفیت دستگاه توجه داشته باشید که همیشه باطری موبایل بالای ۷۰ یا ۸۰ درصد شارژ بهینه داشته باشد.
  • جهت پیشگیری از سوختن هارد موبایل سونی حتی الامکان از اجرای بازی های سنگین بر روی دستگاه خودداری نمایید. اجرای بازی های سنگین گرافیکی بر روی موبایل های تلفن همراه یکی از عوامل موثر در سوختن هارد آنهاست. در صورت سوختن هارد می توانید خدمات مورد نیاز خود را با حضور در مرکز تعمیر هارد موبایل سونی دریافت نمایید.
  • در هر وضعیتی مراقبت های لازم جهت پیشگیری از آبخوردگی و ضربه خوردگی دستگاه را انجام دهید. آب خوردگی و ضربه دیدگی دستگاه یکی از شایع ترین دلایل سوختن هارد موبایل سونی و البته سایر موبایل هاست. در این وضعیت موبایل با وجود آبخوردگی و ضربه دیدگی به کار خود ادامه می دهد اما پس از مدتی به ناگاه و خودبخود خاموش می شود؛ چنین حالاتی دال بر سوختن هارد موبایل سونی دارند. ضربه خوردگی و آب خوردگی دستگاه در ابتدا اثر منفی خود را نشان نمی دهد لیکن بصورت کاملاً ناگهانی موبایل را از کار انداخته و خاموش می سازد.
  • اهتمام ویژه ای در سالم نگه داشتن شارژر اصلی دستگاه داشته باشید زیرا موبایلها برای شارژ شدن باطری از آمپری خاص استفاده میکنند که فقط مختص همان موبایل است. به همین دلیل استفاده از شارژر های غیر استاندارد چندان جالب نیست و گاه سوختن هارد موبایل سونی را سبب میشود.

تعمیر هارد موبایل سونی

در صورتی که پس از طی مراحل عیب یابی و شناسایی اشکال پیش آمده در دستگاه، محرز گردد که هارد موبایل سوخته است، تعویض این قطعه ضروری می گردد. تعویض هارد سوخته نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب این حوزه انجام پذیرد. اگر تعمیرکار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد، تعویض هارد به درستی انجام نخواهد شد و سایر قطعات موبایل نیز آسیب خواهند دید. لذا در صورت سوختن هارد موبایل سونی از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه ندارند جدا پرهیز کنید.

مرکز تعمیر هارد موبایل سونی این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته در این مرکز با استفاده از هاردهای اورجینال و با تضمین بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ارائه گردد. متخصصان این مرکز، با دقت هارد سوخته را خارج کرده و هارد جدید را پس از پروگرام کردن جایگزین خواهند کرد. پارت تعمیر هارد موبایل سونی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر موبایل Sony را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

ریکاوری اطلاعات گوشی سونی

از دست رفتن اطلاعات و فایل های ذخیره شده در موبایل اگر چه ممکن است به علل متعددی روی دهد لیکن تنها راه حل بازیابی و ریکاوری آنها، مراجعه به یک مرکز استاندارد و مجاز است. مرکزی که از تجهیزات پیشرفته ریکاوری و حضور کارشناسان مجرب برخوردار باشد.

توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی با نرم‌افزارهایِ گوناگون –که در فضای مجازی و اینترنت به وفور یافت می شوند،- به پارت ریکاوری اطلاعات موبایل سونی مراجعه نموده و تمامی اطلاعات خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار از جمله pc3000 ، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید. در این مرکز پس از طی فرآیند عیب یابی و بررسی دستگاه، روند تعمیر هارد موبایل سونی آغاز شده و عملیات مورد نیاز بر روی آن پیاده می گردد.

نکات قبل از تعمیر هارد موبایل سونی

ذخیره سازی اطلاعات:

  • قبل از هر اقدامی، از تمام اطلاعات موجود در گوشی خود، از جمله مخاطبین، پیام ها، عکس ها و فیلم ها، بکاپ تهیه کنید. تعمیر هارد منجر به از دست رفتن اطلاعات می شود.

مدل گوشی:

  • مدل دقیق گوشی سونی خود را بشناسید. این اطلاعات برای یافتن دستورالعمل های تعمیر صحیح، قطعات یدکی و تعمیرکاران مجاز ضروری است.

گارانتی:

  • از مرکز تعمیرات یا تعمیرکار بپرسید که آیا ضمانتی برای تعمیرات ارائه می دهند یا خیر. ضمانت به شما آرامش خاطر می دهد که در صورت عدم موفقیت تعمیر، می توانید گوشی خود را دوباره تعمیر یا تعویض کنید.

انتخاب تعمیرکار:

  • اگر به دنبال تعمیرکار غیرمجاز هستید، شهرت و سابقه آنها را بررسی کنید. نظرات مشتریان را آنلاین بخوانید و در صورت امکان، با مشتریان قبلی صحبت کنید.

قطعات یدکی:

  • در صورت امکان، از استفاده از قطعات یدکی غیر اصلی خودداری کنید. قطعات یدکی غیر اصلی ممکن است کیفیت پایین تری داشته باشند و به گوشی شما آسیب برسانند.

بازیابی اطلاعات هارد موبایل بعد از ریست فکتوری امکانپذیره میگی چه جوری؟ این مقاله رو بخون 

نکته ای درباره هارد موبایل سونی

یکی از قطعات موبایل سونی که امکان خرابی و بروز اختلال در آن وجود دارد، بخشی است که در میان کاربران با نام هارد از آن یاد می شود. (. بد نیست بدانید که گوشی ها و تبلت ها، قطعه ای به نام هارد ندارند و در ساختارشان تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد). خرابی هارد موبایل به دلیل تأثیر مستقیم بر عملکرد سایر بخش های دستگاه، می بایست بی‌هیچ فوت وقتی مرتفع گردد.

خدمات مرتبط با این بخش از تلفن همراه، بسیار تخصصی بوده و می بایست صرفاً به دست کارشناسان تعمیر هارد موبایل سونی انجام پذیرد. آب خوردگی و ضربه دیدگی دستگاه یکی از شایع ترین دلایل سوختن هارد گوشی سونی و البته سایر گوشی هاست. در این وضعیت گوشی با وجود آبخوردگی و ضربه دیدگی به کار خود ادامه می دهد اما پس از مدتی به ناگاه و خودبخود خاموش می شود؛ چنین حالاتی دال بر سوختن هارد موبایل سونی دارند.

ضربه خوردگی و آب خوردگی دستگاه در ابتدا اثر منفی خود را نشان نمی دهد لیکن بصورت کاملاً ناگهانی گوشی را از کار انداخته و خاموش می سازد. آسیب دیدگی و سوختن هارد موبایل به این معنا نیست که گوشی دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. با وجود جدی بودن این اشکال گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی موبایل، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات هارد موبایل سونی و سایر قطعات این دستگاه را دریافت نموده و تمامی اختلالات سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه خویش را برطرف نمایید.

تعمیرات موبایل سونی

مرکز تعمیرات موبایل سونی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات موبایل سونی، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی آموزشتعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیرات موبایل سونی از جمله خدمات مرتبط با تعمیر هارد موبایل سونی می‌باشند.

اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیر گوشی سونی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است.

تعمیرات هارد موبایل سونی

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران دستگاه های سونی ارائه نماید. نمایندگی Sony با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های سونی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این محصولات عرضه می‌دارد.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی میگردند.

5/5(136 امتیاز)
اشتراک گذاری