اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • کنترلر پلی استیشن 5 ضربان قلب و تعرق گیمر را ثبت می کند

کنترلر پلی استیشن 5 ضربان قلب و تعرق گیمر را ثبت می کند

اخیرا سونی پتنت جدیدی را مرتبط با پلی استیشن 5 به ثبت رسانده است که نشان می دهد کنترلرهای Dual shock نسل بعدی، می توانند ضمن جمع آوری بیوفیدبک‌های گیمر، تجربیات کاربران را بر اساس آنها تغییر دهند. کنسول های نهم تا پایان سال 2020 به صورت رسمی وارد بازار می شوند و کاربران زیادی منتظر نوآوری های شرکت های سازنده هستند. سونی با پلی استیشن 5 و مایکروسافت نیز با ایکس باکس سری ایکس، روند رقابتی خود را ادامه خواهند داد.

شرکت سونی هنوز در مورد کنسول جدیدش یعنی پلی استیشن 5، اطلاعات چندانی منتشر نکرده است. این در حالی است که بر اساس آخرین اخبار حوزه کنسول های بازی، سونی قرار است تحولی در کنترلرهای خود ایجاد کند. پتنت جدید این شرکت مربوط به دوال شاک 5، احتمال کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5 را قوت بخشیده است. با تیم کارشناسی نمایندگی سونی همراه باشید تا ببینیم این شرکت این بار چگونه کاربران کنسول های بازی پرطرفدارش را شگفت زده خواهد کرد.

کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5

کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5 چگونه انجام می شود؟

بر اساس مشخصات پتنت جدیدی که سونی ثبت کرده است، دوال شوک 5 به سنسورهایی مجهز خواهد بود. این سنسورها تعرق‌های پوستی و همچنین ضربان قلب گیمر را دنبال می کنند و پلی استیشن 5 از این اطلاعات برای ارائه تجربه جدیدی به کاربران استفاده می کند. این که این فرآیند چگونه قرار است رخ دهد و در عمل باید توقع چه تغییراتی را داشته باشیم، چیزی است که هنوز برای ما مبهم و بی پاسخ است.

جالب است بدانید که در تصویر ثبت شده از پنتنت جدید sony، تصویر گرفته شده‌ای از کاربر نیز دیده می‌شود؛ این بدان معناست که ممکن است روند کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5 ، با دوربین مخصوص کنسول در ارتباط باشد. همچنین به نظر می رسد که اطلاعات بیوفیدبک برای انتخاب بین یک یا چند گزینه‌ای که در یک محتوا ارائه شده است مورد استفاده قرار می گیرد. بدون این که نیاز به وارد شدن اطلاعات جدید توسط کاربر باشد.  

کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5 با چه هدفی انجام می شود؟

هدف سونی از کنترل ضربان قلب در کنترلر پلی استیشن 5، ارائه یک تجربه عمیق و متقابل برای گیمرها است. طراحی پتنت جدید سونی به گونه ای است که با واقعیت مجازی در ارتباط است. همچنین بازخوردهای زیستی کمک می‌کند تا درک بهتری از واکنش‌های احساس گیمر در حین بازی به ‌دست بیاید. غدد تعرقی کاربر پس از تجربه یک موقعیت هیجانی شروع به فعالیت می کند. به لطف قابلیت جدید دسته بازی پلی استیشن 5، در این شرایط تغییراتی در سیستم گیمر به وقوع می پیوندد. البته باید دید سونی فکری به حال این مساله کرده که آیا کاربران از بررسی اطلاعات زیستی شان توسط کنسول رضایت دارند یا نه.

نمایندگی پلی استیشن سونی

پلی استیشن یکی از کنسول های بازی پر طرفدار است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. مدیریت مرکز سخت افزار ایران با علم به این مساله و برای راحتی هرچه بیشتر دارندگان این دستگاه، نمایندگی پلی استیشن سونی را راه اندازی نموده است. این مرکز در دو حوزه فروش و تعمیرات تخصصی ps فعالیت می کند. پرسنل نمایندگی مجاز پلی استیشن سونی تلاش می کنند که با استفاده از متدهای نوین دنیا، خدمات کاربردی را به کاربران محترم ارائه دهند.

فروش، تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش اصلی ترین حوزه های فعالیت واحد کنسول بازی در نمایندگی سونی محسوب می شوند. تمامی افرادی که از هریک از مدل های کنسول بازی سونی استفاده می کنند مشمول طرح ها و سرویس های نمایندگی رسمی پلی استیشن sony قرار می گیرند. حضور تیم کارشناسی متخصص و بهره مندی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته موجب شده که خدمات نمایندگی پلی استیشن در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته باشند. هدف ما جلب رضایت شما همراهان عزیز است و در راه تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید