اشتراک گذاری

نمایندگی اصلی سونی

نمایندگی اصلی سونی به منظور ارائه ی بهترین خدمات به کاربران در زمینه های فروش انواع محصولات سونی و تعمیر انواع محصولات سرویس دهی می کند.  فروش در نمایندگی سونی در ایران با حضور مشاوران نمونه انجام می شود. در راستای انتخابی بهتر برای شما، مشاوران تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیارتان قرار خواهند داد.

نمایندگی اصلی سونی با هدف جلب رضایت مشتریان به ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفی پرداخته است همین امر موجب شده تا نمایندگی اصلی سونی انتخاب اول تمامی کاربران باشد. تمام محصولات کمپانی سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و… در این نمایندگی به فروش می رسد. لازم به ذکر است اگر قصد خرید یکی از تولیدات شرکت سونی را دارید حتما به نمایندگی سونی در ایران مراجعه کنید. خرید از یک مرکز معتبر و رسمی تضمین اعتبار گارانتی را به شما خواهد داد.

خدمات نمایندگی اصلی سونی

خدمات نمایندگی اصلی سونی در بخش های فروش، پس از فروش و تعمیرات ارائه می شود. تمام خدمات ذکر شده توسط مجرب ترین متخصصان ارائه می شود. در بخش فروش بهره مندی از مشاوران مجرب تاثیر بسزایی در انتخاب بهترین انتخاب برای کاربران داشته است.

گارانتی نیز از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود. تعمیرات نیز در نمایندگی اصلی سونی توسط مجرب ترین متخصصان کارشناسان زبده انجام می شود. تعویض قطعات نیز در این نمایندگی انجام می شود. تلاش تکنسین های ما بر تعمیر قطعات است اما در بعضی موارد تعمیر قطعه ممکن نیست، در نتیجه ناچار هستیم که قطعات را با یک نمونه ی اورجینال جایگزین کنیم.

نمایندگی مجاز سونی در تهران

تماس با نمایندگی اصلی سونی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی دریافت خدمات از نمایندگی اصلی سونی می توانید از طریق راه های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به تمام سوالات شما و ارائه ی راهنمایی های مورد نیاز به شما هستند.

ساعت کاری نمایندگی اصلی سونی شنبه تا چهارشنبه از ۸ تا ۲۱ و ایام تعطیل و پنج شنبه ها از ۸تا ۱۸ می باشد. جهت دریافت هر گونه اطلاعات و انتقاد و پیشنهاد با شماره های ۰۲۱۶۲۹۴۸ یا ۰۲۱۵۴۱۱۴  تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی کارشناسان و متخصصان ما بهره مند شوید. همچنین به وسیله ی ارتباط با کارشناسان ما از طریق وب سایت می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

خدمات نمایندگی سونی :

  • تعمیر و تعویض قطعات گوشی موبایل های سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ های سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات انواع دوربین های عکاسی
    COMPACT و DSLR  سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون های سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات و بازیابی اطلاعات هارد سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات کنسول بازی سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی سونی
  • تعمیرات تخصصی DVDPlayer و Blu-ray سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات پروژکتورهای سونی
  • تعمیر و تعویض قطعات دوربین های فیلمبرداری سونی
  • تعمیر و تعویض مانیتورهای سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی در تهران شعار رعایت حقوق مشتریان را سرلوحه ی کاری خود قرار داده است. سابقه ی درخشان نمایندگی سونی نشان از تحقق این شعار دارد. تمامی کارمندان این مجموعه آماده ی ارائه ی خدماتی کاربردی برای کاربران می باشند. حضور مشاوران نیز تاثیر بسزایی در ارائه ی خدمات داشته است.

تمام تولیدات شرکت سونی در این نمایندگی به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز سونی تمامی خدمات ذکر شده را دریافت کنید. اولویت اصلی این نمایندگی جلب رضایت مشتریان است. به همین منظور در تلاش هستیم تا بهترین ها را برایتان فراهم کنیم.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی از پارت های مختلفی تشکیل شده است. تمامی امور ارائه شده در واحد تعمیرات به صورت تخصصی و سازمان یافته می باشد. تعمیر قطعات برای تعمیرکاران در اولویت اول قرارا دارد اما در بعضی مواقع قطعات نیاز به تعویض دارند. تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام می شود به این صورت که قطعه ی فرسوده با یک نمونه ی اورجینال جایگزین خواهد شد. بهره مندی از مدرن ترین امکانات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در مدت زمانی کوتاه انجام شود. استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در این نمایندگی باعث شده است تا خدمات تعمیرات به صورت حرفه ای و تخصصی در اختیار کاربران قرار بگیرد.
4/5(2 امتیاز)
اشتراک گذاری