قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سونی

آگاه‌سازی ارباب رجوع از حقوق خود می‌تواند سهم بسزایی در بهتر شدن کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد. از همین رو در این بخش برآنیم تا ضمن ارائه اطلاعات مورد نیاز، شما کاربران گرامی را با روند پذیرش دستگاه در تعمیرگاه مجاز سونی آشنا سازیم. پیش از هر چیز بد نیست بدانید که تعمیرات سونی در این مرکز به دو روش تعمیر در نمایندگی و تعمیر در محل انجام می‌پذیرد.

در روش نخست شما می‌توانید با تحویل دستگاه معیوب خود به مرکز تعمیرات نمایندگی سونی نسبت به ترمیم و تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

در روش دوم، که تعمیرات مورد نیاز در محل موردنظر شما انجام می‌شوند، شما می‌توانید، در صورت نیاز به اعزام کارشناس تعمیر به محل، تنها با یک تماس تلفنی، کارشناسان ما را در کنار خود داشته باشید. پس از تماس، مهندسان تعمیرگاه مرکزی سونی، در اولین فرصت و با هماهنگی‌های از پیش انجام شده، در محل کار و منزل شما حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهبود و تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند.

این تعمیرات تا زمان کسب رضایت نهایی مشتری و راه‌اندازی مجدد دستگاه ادامه خواهد داشت زیرا مدیریتِ تعمیرگاه مجاز سونی، بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و همواره پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سونی

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سونی

با مراجعه به تعمیرگاه مجاز سونی، در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان پرسیده می‌شود. در این مرحله دارنده دستگاه می بایست اطلاعاتی در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه را با کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی در میان بگذارد. در مرحلع بعد، دستگاه تحویل داده شده، جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد.

عیوب و اشکالات دستگاه و اقداماتی که کارشناس جهت تعمیر دستگاه درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت وی روند تعمیر آغاز گردد. در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی سونی استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).

پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در تعمیرگاه مجاز سونی، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد. با حضور صاحب دستگاه، عملکرد محصول تعمیر شده تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

قوانین تعمیرگاه مجاز سونی

  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از 30000000 ریال (سیصد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز سونی با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز سونی تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، سونی سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه سونی قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز سونی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز سونی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز سونی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز سونی تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز سونی، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز سونی از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز سونی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سونی ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز سونی قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران دستگاه های سونی ارائه نماید. نمایندگی سونی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های سونی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این محصولات عرضه می‌دارد.

تعمیرگاه مجاز سونی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.