اشتراک گذاری

تعمیر باتری موبایل سونی

کارشناسان ما در واحد تعمیر باتری موبایل سونی، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزاتِ عیب یابی بررسی کرده و در صورت محرز شدن خرابی باتری، اقدامات لازم جهت تعویض و یا تعمیر آن را آغاز می نمایند.

اگر شما نیز از کاربران گوشی های سونی هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید با مراجعه به مرکز نمایندگی موبایل sony و حضور در پارت تخصصی مربوطه اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را مرتفع سازید. تعمیر باتری موبایل سونی در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات نرم افزاری مرتبط را نیز دریافت نمایید.

تعمیر باتری موبایل سونی

عیب یابی باتری موبایل سونی

باتری‌ها دوام مادام‌العمر ندارند و پس از گذشت عمر مفیدشان، برای نگه داشتن شارژ دچار مشکل می‌شوند. اگر عمر باتری شما بیش از ۲ سال است و در حال حاضر برای شارژ دستگاه با مشکل مواجه شده است، احتمال نزدیک شدن به پایان عمر آن وجود دارد. برخی از باتری‌های معیوب به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا متورم می‌شوند و یا مایعی از آن‌ها نشت می‌کند. اگر علائمی از این قبیل در ظاهر دستگاه مشخص نیست کاور پشت گوشی خود را برداشته و باتری را از نزدیک بررسی کنید.

اگر نمی‌توانید باتری دستگاه را از آن جدا کنید می‌توانید دستگاه را به پشت بر روی سطحی صاف قرار دهید و آن را بچرخانید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت وجود برآمدگی آنرا تشخیص دهید زیرا برآمدگی دستگاه مانع از چرخش صحیح آن خواهد شد. در صورت شک داشتن به متورم بودن و یا نشت باتری، به یک تعمیرگاه مجاز موبایل سونی مراجعه کنید تا پس از عیب‌یابی تخصصی و تست باتری دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر باتری موبایل سونی برروی دستگاه اِعمال گردد.

تعمیر و تعویض باتری موبایل سونی

در صورت خرابی باتری موبایل سونی دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل سونی اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل سونی باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود.

در ارتباط با تعمیر باتری موبایل سونی نیز یکی از رایج‌ترین راهکارهای پیشنهادی کارشناسان تعمیرات تخصصی موبایل ، شارژ و دی‌شارژ کردن باتری است. اگر باتری لیتیوم یونی تلفن همراه نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد و به سرعت خالی می‌کند، شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید. 

برای این کار لازم است یک بار شارژ باتری موبایل را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا 48 ساعت به شارژ، متصل نگه دارید. توصیه می‌شود که حداقل 1 بار در ماه، این عمل را برای باتری لیتیوم یونی محصول الکتریکی‌تان انجام دهید. در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر یا تعویض باتری موبایل سونی تماس بگیرید.

تعمیر موبایل سونی

مرکز تعمیر موبایل سونی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات موبایل سونی، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر موبایل سونی می‌باشند.

اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات موبایل سونی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است. تعویض گلس موبایل، تعمیر ال سی دی موبایل سونی، تعمیر میکروفن موبایل سونی و … برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های قابل دریافت در مرکز تعمیر موبایل Sony است.

تعمیرات سونی در تهران

تعمیرات انجام شده در مرکز تخصصی تعمیرات سونی در تهران به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را در پی داشته است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار محصولات سونی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

 تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات سونی در تهران محدود به دستگاهی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند را شامل می‌‌گردد؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های سونی به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن را دریافت نمایید.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری