اشتراک گذاری

پاور تلویزیون سونی

تامین انرژی مورد نیاز تلویزیون از طریق منبع تغذیه و یا برد پارو انجام می شود. آسیب دیدگی برد پاور تلویزیون یکی از رایج ترین عواملی است که سبب می شود دستگاه روشن نشود. در صورت بروز اختلالات این چنینی معمولا چراغ ال ای دی پاور یا استندبای تلویزیون سونی خاموش می شود و فیوز اصلی نیز از کار می افتد. لازم به ذکر است که در صورتی که این قطعه از تلویزیون دچار آسیب دیدگی بشود لازم است توسط نیروی متخصص بررسی و تعمیر شود. برد پاور یا همان منبع تغذیه یکی از قطعات حیاتی و حساس تلویزیون بوده و به همین دلیل هرگونه تعمیرات ناآگاهانه آسیب دیدگی های بیشتری را برای این دستگاه در پی خواهد داشت. در ادامه به بررسی چگونگی تعمیر پاور تلویزیون سونی می پردازیم.

پاور تلویزیون سونی

علائم خرابی منبع تغذیه تلویزیون سونی

  • خراب شدن ترانزیستور های پاور تلویزیون سونی
  • خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت
  • خاموش شدن کامل تلویزیون
  • روشن نشدن تلویزیون و توقف بر روی چراغ پاور تلویزیون سونی
  • چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن
  • دیر روشن شدن تلویزیون

چگونگی تعمیر پاور تلویزیون سونی

برای رفع مشکلات مربوط به پاور تلویزیون سونی، باید بخش هایی نظیر پل دیود ، دیود های بخش اولیه و ثانویه ، خازن صافی اصلی (از نظر اتصالی یا نشتی )، وریستور (از نظر خرابی ظاهری  یا اهم پایین)، Power Mosfet ها ، ترانسفورمر های سوئیچینگ و غیره مورد عیب یابی قرار بگیرند. در صورتی که در این بخش های یاد شده اتصالی قطعات وجود داشته باشد، ممکن است علاوه بر اینکه تعویض تمامی قطعات ضروری بوده ، Power IC نیز در صورت سوختگی به تعویض نیاز داشته باشد.

تعمیرات منبع تغذیه تلویزیون سونی

با توجه به حساسیت های بسیار زیاد این قطعه تعمیرات آن باید توسط نیروی متخصص و حرفه ای انجام شود. کادر فنی مجرب در نمایندگی تعمیرات تلویزیون به دلیل آشنایی کامل با پاور تلویزیون سونی می توانند در مدت زمانی کوتاه تعمیرات این قطعه را انجام دهند. متخصصان به دلیل بهره مندی از دانش ها و مهارت های تعمیراتی می توانند انواع عیوب تلویزیون های سونی را برطرف نمایند.

منبع تغذیه یا پاور، مداری الکترونیکی است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژهای مستقیم مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند؛ وقتی خراب باشد، می تواند صدمات شدید و جبران ناپذیری به دستگاه وارد کند. برای تعمیر پاور تلویزیون سونی باید توجه شود که اطلاع از نوع پاور به کار رفته در تلویزیون نیز بسیار اهمیت دارد. 

برای اجرای بهترین تعمیرات در زمینه منبع تغذیه تلویزیون سونی، تنها کار و مهمترین اقدام مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون است. کلیه ی خدمات ارائه شده در این واحد برای شما تضمین می شود.

تعویض پاور تلویزیون سونی

تعویض پاور تلویزیون سونی از جمله مسائلی است که در حین استفاده از تلویزیون sony ممکن است به آن نیاز پیدا کنید . باید توجه داشت که تعمیر پاور تلویزیون سونی باید توسط یک فرد متخصص و با مهارت کافی انجام گیرد . برای تعمیرات پاور تلویزیون می توانید به نمایندگی تعمیرات سونی با مجوز رسمی تعمیر محصولات سونی اعتماد کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

با توجه به کارایی بسیار بالای این دستگاه ، در منازل ، هتل ها و …. خرابی و آسیب دیدگی آن نگرانی هایی را برای کاربران ایجاد می کند. با توجه به اهمیت و کارایی این دستگاه تعمیرات تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون تمام مشکلات این دستگاه بررسی و ارزیابی می شود. انواع مختلف تلویزیون های  ال ای دی ، ال سی دی، پلاسما، هوشمند، اولد ، خمیده و … یا سامسونگ، ال جی، شارپ، سونی، پاناسونیک، اسنوا،  و … در نمایندگی تعمیرات تلویزیون قابل تعمیر می باشند.

 نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی رسمی سونی به منظور رفاه بیشتر کاربران انواع خدمات فروش و تعمیرات محصولات سونی را ارائه می کند. کاربران می توانند به منظور دریافت خدماتی کاربردی به نمایندگی سونی مراجعه کرده و با بهره مندی از مشاوران مجرب بهترین محصول با متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

 مشاوران کلیه ی اطلاعات تخصصی و فنی محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. دریافت این اطلاعات به شما می کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید. واحد تعمیرات سونی با دسترسی به انواع تجهیزات و امکانات بهترین خدمات را به کاربران ارائه می کند. 

تعویض قطعات انواع محصولات سونی و جای گذاری آن ها با مدل های اورجینال از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد توسط تعمیرکاران مجرب انجام می شود. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی برای مشتریان گرامی تضمین می شوند. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

4.6/5(25 امتیاز)
اشتراک گذاری