نمایندگی رسمی سونی

درباره نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی رسمی سونی، با هدف خدمت رسانی به کاربران محصولات سونی در سراسر تهران ، کرج و شهرستان ها ، خدماتی متمایز را به کاربران گرامی ارائه می نماید. فعالیت های این مرکز به واسطه ایجاد پارت های مجزا، با نظمی مثال زدنی انجام شده و کاربران در این نمایندگی سردرگم نخواهند شد. لازم است بدانید که کلیه محصولات سونی در این مرکز به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه شده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند. مدیریت این مرکز، تحقق اهداف و اصول مشتری مداری را به عنوان مهم ترین شعار این مرکز انتخاب کرده و کلیه پرسنل را موظف به رعایت این اصول نموده است. واحدهای مختلف این مرکز به پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا مجهز شده اند و کادر فنی با استفاده از آنها، خدمات با کیفیتی را به ویژه در بخش تعمیرات سونی به کاربران ارائه می نمایند. آن چه ما را متمایز می سازد احترام به حقوق مشتری و قدم برداشتن در جهت خواسته ها ی اوست.

نمایندگی فروش سونی

نمایندگی فروش سونی ، به صورت متمرکز به عرضه محصولات این شرکت به کاربران اشتغال دارد. سونی یک کمپانی بزرگ، با سابقه و همه جانبه است که در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی، کنسول های بازی، لپ تاپ،  تلویزیون و … این کمپانی فعالیت می کند. محصولات این شرکت کیفیت و طول عمر بالایی داشته و به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری دارند. برای اینکه فریب مراکز غیر مجاز را نخورده و هزینه خود را صرف خرید محصولات بی کیفیت نکنید، توصیه می کنیم خرید محصولات مورد نظرتان را تنها در این مرکز انجام دهید. نمایندگی سونی به عنوان قابل اعتماد ترین مرکز برای این منظور، انواع سرویس های فروش و پس از فروش را به کاربران ارائه می نماید. این مرکز ضمن اخذ کلیه مجوز های لازم، انواع تولیدات کمپانی مورد بحث را به صورت اورجینال به فروش می رساند. در این نمایندگی ضمانت نامه ای به شما ارائه می شود که اصل بودن کالا را تضمین می نماید. همچنین واحد فروش نمایندگی رسمی سونی ، مشاوره های تخصصی را در مورد محصولات به شما ارائه می دهند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با اطلاعات کامل اقدام به خرید محصول مورد نظرتان نمایید.

چرا ما را انتخاب کنید

ویژگی های محصولات سونی

محصولات سونی ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات می تواند پاسخگوی بالاترین سطح انتظارات شما باشد.

محصولات سونی دارای طراحی های ظزیف و بسیار زیبا، امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی رسمی سونی ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش محصولاتی است که بر طبق آخرین فناوری دنیا تولید و به روز رسانی می شوند.

نمایندگی تعمیرات سونی

در نمایندگی تعمیرات سونی، کارشناسانی فعالیت می کنند که از تخصص و مهارت بسیار بالایی در حوزه تعمیر محصولات الکتریکی برخوردار بوده و می توانند دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن ترمیم نمایند. استفاده از تجهیزات و ابزار جدید و پیشرفته، به تعمیرکاران این امکان را داده است که از جدید ترین متدهای روز دنیا برای رفع مشکلات دستگاه مورد نظر استفاده نمایند. گفتنی است یکی از خدمات ویژه ای که در این بخش از نمایندگی رسمی سونی به کاربران ارائه می شود، سرویس در محل محصولاتی همچون لوازم خانگی و کنسول های بازی می باشد. این سرویس با هدف کاهش هزینه های تعمیرات برای کاربران راه اندازی شده و با استفاده از آن، دیگر نیازی به حمل دستگاه تا تعمیرگاه نخواهید داشت. به این ترتیب می توانید به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورید.

خدمات نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی رسمی سونی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با سرویس، بهسازی، ترمیم، آموزش و تعمیرات به صاحبان دستگاه های سونی است. کاربران کلیه دستگاه های سونی  اعم از تلویزیون ، لپ تاپ، تبلت ، پلی استیشن سونی ، سینمای خانگی سونی و … می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

  • فروش و تعمیرات پروژکتور سونی
  • تأمین قطعات مورد نیاز
  • مشتری مداری در تمامی خدمات
  • تضمین خدمات ارائه شده در دو پارت فروش و تعمیر
  • استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جهت عیب یابی پیش از اقدام به تعمیرات سونی
  • ارائه خدمات سرویس در محل سونی