اشتراک گذاری

تلویزیون پلاسما سونی

تلویزیون پلاسما سونی یکی از مدل های مختلف تلویزیون سونی است که ساختاری منحصر به فرد و اختصاصی دارد. این مدل از تلویزیون  برای نمایش پیکسل‌ها از سلول‌هایی حاوی «گازهای یونیزه شده» استفاده می کند. در حقیقت پلاسما همان گاز های یونیزه شده است.

تلویزیون پلاسما سونی برای نمایش رنگ سیاه ساخته شده است و این رنگ را در کنار باقی رنگ ها در نهایت زیبایی نشان می دهند. پلاسما ها روشنایی بسیار زیادی دارند. در مقابل ال سی دی و ال ای دی چند سرو گردن بالاتر هستند از اولد ها یک سر و گردن پایین تر. تلویزیون پلاسما سونی به واسطه برخورداری از ویژگی های فنی منحصر و اختصاصی به راحتی در ابعاد بزرگ تولید و عرضه می شوند.

ویژگی های انحصاری تلویزیون پلاسما سونی

نرخ بروز رسانی یا همان Refresh Rate  در تلویزیون پلاسما بسیار با کیفیت است و درجه محو را به حداقل می رساند. Refresh Rate یا نرخ به‌روزرسانی با واحد «بر ثانیه» یا همان هرتز (Hz) سنجیده می‌شود و نشان می‌دهد که تصویر موجود روی صفحه، ظرف یک ثانیه چند بار عوض می‌شود. روشنایی خیره‌کننده، کنتراست بالا، نرخ به‌روزرسانی باورنکردنی و توانایی تولید در ابعاد بزرگ از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مثبت و مزایای انحصاری تلویزیون پلاسما سونی است.

تلویزیون پلاسما سونی

تلویزیون پلاسما سونی چه ایرادی دارد؟

  • عدم پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر از P۱۰۸۰
  •  اثر سوختگی ؛( باقی ماندن شبحی از تصویر روی نمایشگر، پس از نمایش آن برای مدت‌زمان طولانی )
  • ضخامت زیاد
  • وزن بالا
  •  مصرف زیاد انرژی

تعمیر تلویزیون پلاسما سونی

واضح است که این مدل از تلویزیون سونی از لحاظ ساختاری یا سایر مدل ها تفاوت های اساسی دارد. پس یک تعمیرکار تلویزیون ال ای دی یا ای سی دی نمی تواند یک تلویزیون پلاسما را عیب یابی و تعمیر کند. در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی تنها از متخصصان تعمیر تلویزیون پلاسما سونی کمک می گیریم و دانش آنها را ضمیمه ابزار و تجهیزات مدرن می کنیم و در نهایت تعمیر با کیفیت و مطمئن را برای مشتری به ارمغان می آوریم.

تعمیر تلویزیون سونی

تلویزیون محصولی معروف و مشهور از کمپانی سونی است که در مدل های مختلف و سایز های گوناگوی تهیه و تولید می شود. تلویزیون ال سی دی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون پلاسما، تلویزیون۴k انواع مختلفی از تلویزیون های کمپانی سونی است که در سایز های مختلف و با قابلیت های گوناگون روانه بازار شده اند.

هر یک از این محصولات ممکن است به دلایل مختلفی دچار اختلالاتی شود که در همه آنها کاربر مقصر اصلی شناخته می شود، زیرا به جرأت ادعا داریم که کیفیت انواع تلویزیون های سونی بسیار بالا است و سایر برند ها با وجود کیفیت خوب و قابل توجهی که دارند، باز هم به پای سونی و کیفیت آن نمی رسند. در هر صورت هر یک از انواع تلویزیون های سونی به هر دلیل که درگیر اختلالاتی شود، در این مرکز معتبر و مجاز به راحتی و کاملا امن و ایمن ریشه یابی و برطرف خواهد شد

واحد های تعمیرات سونی

لپ تاپ، انواع گوشی های هوشمند، باکس های پیشرفته بازی، تلویزیون، ضبط صوت های پیشرفته، دستگاه های دی وی دی و وی سی دی، حتی واکمن های قدیمی، سینمای خانگی، بلو ری، پرژکتور، هد من، هد فون، دوربین و مواردی از این قبیل جز محصولاتی از کمپانی پیشرفته سونی است که هر کدام در واحد تخصصی مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

در هر یک از این واحد های تعمیرات سونی ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای عیب یابی فراهم است. تعمیرکاران در هر بخش تنها در حوزه اختصاصی خود فعالیت دارند و با تجربه بالای خود می توانند همه مشکلات و ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری تمامی دستگاه های فوق را برطرف سازند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی درگاهی امن و مورد اعتماد است که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش همه تولیدات سونی را بر عهده دارد. در این مرکز می توانید با استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی و بهره مندی از خدمات جانبی و حاشیه ای تنها نمایندگی رسمی سونی در ایران، خریدی ایده آل داشته باشید و حس متمایز برخورداری از خدمات پس از فروش انحصاری را تجربه کنید.

در نمایندگی سونی اصل مشتری مداری از اصول مهم و پایه ای است که در صدر فعالیت های همه پرسنل این نمایندگی قرار دارد و همه کارکنان همواره تلاش می کنند تا هیچ کاربری از این مرکز معتبر و مجاز ناراضی نباشد و نیاز های او به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری