اشتراک گذاری

تعمیر HDMI تلویزیون سونی

تعمیر HDMI تلویزیون سونی یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی و اختصاصی در واحد مجاز تعمیرات سونی ارائه می شود. HDMI مخفف عبارت High Definition Multimedia Interface است. منظور یک درگاه ورودی است که استاندارد های صوت و تصویر را رعایت می کند و تصویری با کیفیت و صدایی واضح و بدون خش را ارائه می دهد.  HDMI تلویزیون سونی اجازه می دهد که به را حتی از استانداردهای SD  تا HD  استفاده کنید و تمام فرمت های صوتی را نیز در اختیار بگیرید. سابقه ارائه این فناوری 10 ساله است و با هدف انتقال سریع‌تر، بهینه‌تر و باکیفیت‌تر صوت و تصویر به قابلیت های انواع تلویزیون ها از جمله تلویزیون سونی اضافه شده است.

تعمیر تلویزیون سونی hdmi

نحوه تعمیر HDMI تلویزیون سونی

رفع مشکلات نرم افزاری HDMI تلویزیون سونی بسیار ساده و سهل است. همه کابل های HDMI را از تلویزیون سونی جدا کنید. اگر دستگاه ورودی Display Port  نیز دارد، آنها را هم جدا کنید. تلویزیون سونی را نیز خاموش کنید و از برق بکشید و یک ساعت به آن استراحت دهید. سپس یکی از کابل های HDMI را متصل کنید. احتمال رفع مشکل با این روش 20 درصد است.

گاهی نیز می توانید دست به دامن ریست فکتوری شوید؛ به منوی تنظیمات بروید و با هدف تعمیر HDMI تلویزیون سونی ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه را اجرا کنید. اجرای این روش با وجود درصد کم موفقیت آن باز هم خالی از لطف نیست و  تیری در تاریکی است و انجام آن بهتر از نادیده گرفتن آن است.

برای تعمیر سخت افزاری HDMI تلویزیون سونی باید بخش دیجیتال دستگاه چک شود.  در چنین شرایطی تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از ورودی های دیگر تی وی برای متصل کردن دستگاه های جانبی استفاده کنید؛ مثلا کابل آنالوگ Composite  و  مبدل دیجیتال به آنالوگ. با این حال همواره توصیه می کنیم که از یک مرکز تعمیراتی معتبر کمک بگیرید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : دلایل قطع صدای تلویزیون سونی چیست؟

HDMI تلویزیون سونی چه قابلیت هایی دارد؟

در کنار اینکه HDMI تلویزیون سونی استاندارد های صوت و تصویر را رعایت می کند و صدا و تصویری با کیفیت را برای کاربر به نمایش می گذارد، به کمک ابزار Hand shake می تواند از یک دستگاه به دستگاهی دیگر اطلاعات را جابه جا کند. Hand shake که ترجه فارسی آن “دست دادن” است، کمک می کند تا صحت ارتباط و اعتبار اتصال قبل از برقراری ارتباط بین دو دستگاه بررسی شود. وقتی به مرور زمان HDMI تلویزیون سونی تکامل پیدا کرد، قابلیت CEC نیز معرفی شد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد که تنها با یک ریموت، تا ۱۵ دستگاه متصل به تلویزیون سونی را به‌صورت هم‌زمان کنترل کند

  • نوسانات برق
  • عدم استفاده از محافظ
  • متصل کردن دستگاه های غیر استاندارد از طریق پورت HDMI 
  • مشکلات ذاتی تلویزیون سونی از همان مرحله تولید و مونتاژ

 تعمیرات سونی در تهران

واحد فوق تخصصی تعمیرات سونی در تهران به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این واحد معتبر و مجاز تعمیر انواع تولیدات سونی از جمله تلویزیون، سینمای خانگی، باکس های بازی، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، لپ تاپ، موبایل و … را بر عهده می گیرد. هر یک از محصولات سونی در واحدی جداگانه و به صورت مجزا بررسی و ارزیابی می شود. هر واحد به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز است. تعمیرکاران و تکنسین ها با تکیه بر دانش خود و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در واحد تعمیرات سونی در تهران وجود دارد، تعمیراتی با کیفیت و مطلوب به کاربران خود ارائه می دهند.

امکانات و تسهیلاتی که توسط این نمایندگی معتبر تعمیراتی برای کاربران در نظر گرفته شده است، هر سطحی از نیاز ها و تقاضا ها را پاسخ می دهد. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع و اقسام محصولات سونی در واحد نمایندگی سونی با بالاترین امنیت و بهترین کیفیت مرتفع خواهد شد. تمامی سرویس ها همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است و گارانتی تضمین کیفیت به کاربران ارائه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

5/5(2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید