اشتراک گذاری

تعمیر هارد لپ تاپ سونی

هارد لپ تاپ سونی از آن دست قطعاتی است که گرچه امکان بروز خرابی در آن وجود دارد، اما، در صورتی که اشکال پیش آمده در آن حاد نباشد، امکان تعمیر آن وجود دارد؛ به ویژه اگر اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر، به موقع انجام شود و نکات مهم پیش از تعمیر نیز به خوبی رعایت گردد.

برای مثال توصیه می شود با بروز اشکال در هارد لپ تاپ اشکالاتی نظیر صدای نابهنجار و … بلافاصله دستگاه خاموش شده و به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر هارد لپ تاپ سونی تحویل داده شود. عدم دستکاری هارد و مراجعه سریع به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی، کمک شایانی در رفع اشکالات پیش آمده در هارد می کند.

در حوزه بازیابی، اگر اطلاعات هارد از دست رفته باشد، بهتر است هیچ گونه اطلاعات جدیدی بر روی هارد ذخیره نشود، زیرا این کار، فرآیند بازیابی اطلاعات را سخت می کند. در هر حال مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی، یکی از مراکز پیشرو و موفق در ارائه سرویس های تخصصی بهسازی، بازیابی و تعمیر هارد لپ تاپ سونی است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه برترین سطح کیفی خدمات در این حوزه ها، بدل به انتخاب نخست کاربران لپ تاپ های سونی گشته است.

تعمیر هارد لپ تاپ سونی

واحدهای تعمیرات هارد لپ تاپ سونی

هارد تحویل داده شده به این مرکز، بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن، به یکی از واحدهای تعمیرات هارد لپ تاپ سونی سپرده می شود تا اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده گردد. نوع اشکال پیش آمده در هارد، در واحد عیب یابی و تست هارد تشخیص داده شده و در سایر واحدهای تخصصی تعمیرات هارد لپ تاپ سونی مرتفع می گردد.

برخی از واحدهای تعمیرات هارد لپ تاپ سونی که در این مرکز موجود هستند عبارت است از: واحد تعمیرات نرم افزاری هارد، واحد تعمیرات سخت افزاری هارد، واحد جراحی هارد، واحد بازیابی اطلاعات هارد و … .

دارا بودن کلین روم های متعدد جهت جراحی هارد و بازیابی اطلاعات، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000، همکاری با تیمی از مجرب ترین کارشناسان بازیابی و ریکاوری اطلاعات، دارا بودن مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار جهت بازیابی هاردهای متعدد و گوناگون و… برخی از ویژگی های مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی است که آنرا بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران ساخته است.

در حوزه بازیابی، متخصصان مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات از دست رفته این بخش از دستگاه را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند.

درباره دلیل کند شدن لپ تاپ و راهکارهای رفع اون چی میدونی؟ همراهم باش تا جواب خیلی از سوالاتت رو بگیری

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری هارد لپ تاپ سونی

شما کاربران گرامی می توانید جهت تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکالات پیش آمده به مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. نوع اشکال پیش آمده در هارد، در واحد عیب یابی و تست هارد تشخیص داده شده و در سایر واحدهای تخصصی تعمیرات هارد لپ تاپ سونی مرتفع می گردد.

اشکالات نرم افزاری یا همان خرابی های فریموری هارد به معنی بروز اشکال در Service Area است. برای درک بهتر این موضوع بد نیست بدانید که هد هارد با توجه به نوع هارد از یک Defect List بهره میبرد. کاری که هارد می کند آن است که پس از استفاده‌های مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختلف خرابی ها را از سطح پلتر خارج می کند و به این لیست یعنی به Defect List اضافه میکند.

این لیست ها به علت ظرفیت کم پس از مدتی به طور کامل پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضافه کردن به این لیست نیست و موجب خرابی هایی از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر، عدم ظرفیت صحیح، مواجه شدن با پیغام فرمت و … می شود.

بخش دوم یا خرابی فیزیکی هارد نیز بدین معناست که هارد احتمالاً دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که این بخش خود به چند دسته مهم تقسیم می شود.

تعویض هارد لپ تاپ سونی

نیاز به تعویض هارد لپ تاپ سونی عمدتاً به دلیل عدم توجه به نکات ذکر شده جهت نگهداری صحیح از این قطعه اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است توصیه های ذکر شده از سوی کارشناسان در ارتباط با شیوه نگهداری از هارد لپ تاپ را جدی بگیرد.

در هر حال، گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، هارد لپ تاپ سونی آسیب دیده و امکان ادامه کار با آن غیرممکن می شود. از آنجایی که هارد لپ تاپ، یکی از قطعات اصلی این دستگاه است، در صورت خرابی، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و کاربر ناچار است در اسرع وقت جهت تعمیر یا تعویض هارد لپ تاپ سونی اقدام کند. خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در هارد لپ تاپ، قابل رفع است و نیاز به تعویض هارد لپ تاپ سونی، کمتر پیش می آید، می افتد.

در هر حال اگر هارد لپ تاپ سونی شما نیز دچار اختلال در عملکرد گشته است، می توانید به مرکز تخصصی تعمیر هارد لپ تاپ سونی مراجعه کرده و این قطعه از دستگاه خویش را تعویض و یا تعمیر نمایید. تعویض هارد لپ تاپ سونی در این مرکز صرفاً پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه و تأیید خرابی آن انجام می پذیرد.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سونی

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سونی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد.

خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سونی شامل پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های این حوزه است؛ حصول این امر نتیجه همکاری با متخصص ترین مهندسان این حیطه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی است.

کارشناسان واحد بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد لپ تاپ سونی، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

  • سرویس های تخصصی مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی
  • برگرداندن اطلاعات حافظه در مرکز هارد لپ تاپ سونی
  • بازیابی هارد اکسترنال و ریکاوری هارد پاسپورتی و تعمیرات بورد هارد
  • تعمیر هارد سرور
  • برگرداندن اطلاعات کول دیسک پاک شده
  • ریکاوری اطلاعات هارد در اثر ضربه به سیلندر و تغییر مکان هد
  • تعویض هد هارد در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سونی
  • ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده و بازیابی اطلاعات هارد پارتیشن بندی شده Fdisk , Format​​ نرم افزار
  • تعمیر آسیب برد هارد در اثر نوسانات پاور
  • بدسکتور گیری هارد و بازیابی سکتورها در ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده از ویندوز
  • تعویض سیلندر هارد در محیط کلین روم جهت ریکاوری
  • بازیابی اطلاعات

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین  دقت و با صرف هزینه ای منصفانه انجام می گردد.

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردد.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری