اشتراک گذاری

تعمیر ال ای دی سونی

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی تعمیر ال ای دی سونی می باشد. این تعمیرات توسط بهترین متخصصان و کارشناسان این مرکز انجام می شود. اگر دستگاه ال ای دی شما دچار اختلال و یا آسیب شد با مراجعه به این نمایندگی می توانید آن را تعمیر کنید.

شما با مراجعه به نمایندگی سونی می توانید تمام تعمیرات دستگاه خود را انجام دهید. توصیه جدی ما به شما این است که تعمیر این دستگاه را  فقط به متخصصان آن بسپارید زیرا سپردن کار به تعمیرکاران بی تجربه که دانش کافی برای تعمیرات ندارند باعث صدمه و آسیب بیشتر به دستگاه می شود.

تعمیر ال ای دی سونی

سرویس در محل تلویزیون سونی

شما کاربران گرامی در صورتی که امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید می توانید با استفاده از سرویس در محل، تعمیر ال ای دی سونی را برای خود آسان تر کنید. برای بهره مندی از این سرویس کافیست از طریق یکی از راه های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید، پس از تماس متخصصان وتایید نهایی شما تعمیرکاران مجرب در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

مزایای استفاده از سرویس در محل تلویزیون سونی این است که دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه نیست و این موضوع سبب می شود تا از آسیب بیشتر به دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است که تعمیرکاران ما دارای پک تعمیراتی خود هستند که تمام قطعات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه شما را در اختیار دارند.

انواع نورپردازی در ال ای دی سونی

خوب است بدانید که نورپردازی در پشت صفحات LED به دو نوع صورت می گیرد. این نورپردازی های مختلف باعث  ایجاد تفاوت در نوع تعمیرات ال ای دی ها می شود. شکل اول این نورپردازی «نورپردازی لبه ای» یا Edge Lighting نام دارد و نوع دوم «آرایه کامل» است که نام لاتین آن Full-Array می باشد.

در این دو مدل نورپردازی قرار گرفتن لامپ های فلورانس در پشت این صفحات باعث می شود تا ضخیم تر و حجیم تر دیده شوند. با وجود این تفاوت ها توصیه ی ما به شما این است که تعمیر ال ای دی سونی تنها در مراکز تخصصی و استاندارد انجام شود.

تعمیر ال ای دی سونی

مزایای مرکز تخصصی تعمیر ال ای دی سونی

به طور کلی تلویزیون های ال ای دی نیز در نوع فناوری به کار رفته در آن ها و همچنین روش نورپردازی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این مرکز با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین روش عیب یابی، نوع مشکل پیش آمده در دستگاه را شناسایی می کند.روش تعمیر ال ای دی سونی بنا بر تفاوت های ذکر شده در بالا انتخاب می شود و با کسب اجازه از صاحب آن دستگاه تعمیرات اعمال می شود.

تعویض LED سونی

یکی از تخصصی ترین خدمات عرضه شده در این مرکز تعویض ال ای دی سونی می باشد. این کار با بهره مندی از کادر فنی خبره و مسلط بر تعمیرات ال ای دی سونی انجام می شود. معمولا مشکلی که باعث تعویض ال ای دی می شود شکستگی آن می باشد. در این زمینه تعویض ال ای دی بهترین راه ممکن برای حل این مشکل است، زیرا خرید دوباره ی این دستگاه هزینه های بسیاری را برای شما کاربران ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که پنل به کار رفته تلویزیون ها قابل تعمیر نمی باشد و تنها را ه حل این مشکل تعویض آن می باشد. تعویض این پنل ها به دلیل تخصصی بودن کار و همچنین در دسترس نبودن قطعات مناسب برای جایگزینی دارای هزینه ی بالایی است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی

تعمیر تلویزیون سونی شامل تعمیرات ال ای دی و تعمیرات ال سی دی و… می باشد. کارشناسان این مرکز با داشتن به روز ترین اطلاعات از سوی شرکت ها ی سازنده، شما را در خصوص تعمیرات تلویزیون سونی همراهی می کنند. ترفندهای کادر فنی تعمیرات باعث تسریع در امور تعمیر دستگاه می شود.

لازم است بدانید که این مرکز علاوه بر داشتن تیم متخصص از به روز ترین و جدید ترین تکنولوژی و ابزارآلات بهره مند است. این امکانات سبب می شود تا تعمیرات تلویزیون سونی با بالاترین سطح کیفی انجام شود.

تعمیر ال ای دی سونی

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی نه تنها در زمینه ی تلویزیون بلکه برای تمام محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سونی عرضه می شود. این محصولات شامل انواع گوشی همراه، تلویزیون ، تبلت، لپ تاپ و… می باشد.

تعمیرکاران متخصص ما در این مجموعه قادر هستند تا انواع اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند و دستگاه آسیب دیده ی شما ارا در کمترین زمان تعمیر و کاملا سالم به شما تحویل دهند. ضمانت ما استفاده از قطعات اصل برای تعمیرات تمام محصولات می باشد.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی نمایندگی تلویزیون سونی حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. این نمایندگی در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروشگاه مرکزی سونی و دیگری خدمات پس از فروش است.

در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. خدمات پس از فروش همان طور که می دانید شامل گارانتی می باشد.

5/5(1 امتیاز)
اشتراک گذاری