اشتراک گذاری

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران یک نماینده مرکزی و رسمی از محصولات سونی است. این نهاد جامع و کامل، مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم به کاربران خود ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات جانبی بسیاری در این نمایندگی برای کاربران فراهم است. هر یک از این امکانات بخش مهمی از نیاز های آنها را برطرف می کنند.

نمایندگی سونی در تهران

 

این امکانات نمایندگی سونی IHC در تهران ، هم بخش فروش را پوشش می دهد و هم بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش را. برای مثال می توانید در بخش فروش از خدمات مشاوره ای تخصصی و رایگان بهره مند شوید. در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کنید. در بخش تعمیرات نیز انبوهی از خدمات با کیفیت و مطمئن فراهم است که نیاز های کاربران سونی را در هر سطحی رفع می کند.

خدمات نمایندگی سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تلویزیون یکی از محصولات سونی در حوزه لوازم صوتی و تصویری است که هر آن به دلایل مختلف می تواند درگیر اختلالاتی نظیر خرابی پنل، خرابی برد تیکان، خرابی منبع تغذیه، آبخوردگی پنل و … شود. در این مرکز می توانید تمام مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلفی از تی وی های سونی را رفع کنید.

تعمیر دوربین سونی در تهران

دوربین یکی از محصولات مهم کمپانی سونی است. در کنار اینکه نیازمند تعمیرات و سرویس های نرم افزاری و اجرای تنظیمات خاص برای کارایی بهتر است، ممکن است به تعمیرات سخت افزاری و تعویض قطعه نیز نیاز داشته باشد. در نمایندگی سونی در تهران همه خدمات این حوزه با بهترین کیفیت ارائه می شود.

تعمیر دوربین سونی

رایج‌ترین مشکلاتی که دوربین‌های سونی با آن روبه‌رو می‌شوند، نمایش رنگ سیاه و کرکره‌ای در ال سی دی دوربین، شارژ نشدن باتری دوربین، کار نکردن تاچ پنل و باز و بسته نشدن لنز دوربین است. متاسفانه بروز هر یک از این مشکلات مانع از عکاسی یا فیلم‌برداری با دوربین می‌شود بنابراین باید هر چه سریع‌تر دوربین را تعمیر کرد. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای تعمیر دوربین هستید، می‌توانید به یکی از شعب نمایندگی سونی در تهران مراجعه کنید تا از خدمات تعمیر دوربین سونی بهره‌مند شوید.

تعمیر لپ تاپ سونی در تهران

برای تعمیر لپ تاپ سونی می توانید به نمایندگی سونی در تهران مراجعه کنید. در این واحد به کمک تعمیرکاران در حوزه نرم افزار و سخت افزار، تمام مشکلات این دستگاه بررسی می شود. تعمیرکاران این واحد به کمک امکانات و تجهیزات موجود و با تکیه بر دانش و سواد خود، بهترین خدمات تعمیراتی را ارائه می دهند.

تعمیر پروژکتور سونی در تهران

 در واحد تعمیر پروژکتور سونی ، تعمیر قطعاتی نظیر  پاور، پاور لامبلاست ، منشور رنگ LCD ، چرخ رنگ CARELWEEL ،تراشه DMD ،لنز و اپتيك  و غیره ارائه می شود. در کنار این خدمات سخت افزاری، تمام مشکلات نرم افزاری دستگاه نیز بررسی و عیب یابی خواهد شد.

تعمیر سینمای خانگی سونی در تهران

سینمای خانگی نیز یکی دیگر از لوازم صوتی و تصویری کمپانی سونی است که ساختار منحصر خود را دارد. هرگاه با این محصول از کمپانی سونی درگیر مشکلاتی شدید، بهتر است از دستکاری های ناشیانه پرهیز کنید و فقط و فقط به مرکز معتبر تعمیرات سونی مراجعه نمایید. در این مرکز بهترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان ارائه می شود.

تعمیر مانیتور سونی در تهران

مانتیور یکی دیگر از محصولات کمپانی سونی است. خدماتی نظیر رفع مشکل تصویر ندادن مانیتور سونی، تعمیر آداپتور مانیتور ،تعمیر برد مانیتور سونی،  تعمیر بخش اینورتر مانیتور، تعمیر بخش های ولتاژ ، تعمیر لامپ تصویر مانیتور و بسیاری موارد دیگر در واحد تعمیر مانیتور نمایندگی سونی در تهران ارائه می شود.

تعمیر موبایل سونی در تهران

برای تعمیر موبایل سونی روی تخصص و تجربه تکنسین های نمایندگی سونی در تهران حساب جداگانه ای باز کنید. در این بخش تمام مشکلات ریز و درشت نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شناسایی می شود. به کمک آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال، خدمات تعویض نیز با امنیت بالا انجام می شود.

تعمیر کنسول بازی سونی در تهران

کنسول های بازی سونی خود به تنهایی در دنیایی از فناوری و تکنولوژی غرق هستند. نیازمند نصب برنامه های نرم افزاری و تهیه سخت افزار های خاصی هستند که همه اینها را می توانید در واحد تعمیر کنسول بازی سونی در نمایندگی سونی در تهران دریافت کنید. این واحد یکی از معدود مراکز تخصصی کنسول های بازی است.

تعمیرات سونی در تهران

واحد تعمیرات سونی یک واحد معتبر تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران است. که مسئولیت تعمیر همه تولیدات سونی را بر عهده دارد. این مرکز با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ابزارآلات مدرن خدمات حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر محصولات سونی را ارائه می دهد. سرویس های این مرکز تعمیراتی همراه با با امنیت بالا و کیفیت فوق العاده هستند. تعمیرکاران و تکنسین ها در واحد اختصاصی و معتبر تعمیرات سونی از میان بهترین ها انتخاب شده اند. این واحد مجاز و معتبر به آرشیوی از قطعات جانبی و اصل نیز دسترس دارد که به راحتی می تواند خدمات تعویض را نیز با امنیت بالا و کیفیت مثال زدنی و بی سابقه ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5(224 امتیاز)
اشتراک گذاری