اشتراک گذاری

تعمیر کنسول بازی سونی

تعمیرات کنسول بازی سونی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به یُمن حضور برترین مهندسان و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند در صورت مشاهده هر گونه اختلال و ناکارآمدی در این دستگاه به مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با آن را دریافت نمایند. تمامی سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی است.

تعمیر کنسول بازی سونی

روش تعمیرات کنسول بازی سونی 

تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز در دو پارت نرم افزاری و سخت افزاری انجام شده و کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه شان، می توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات و سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری کنسول بازی سونی را دریافت نمایند. دیگر واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات کنسول بازی سونی

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات کنسول بازی تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. برخی از خدمات واحد تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز عبارتند از:

تعمیرات PLAYSTATION4

  • تعمیر و رفع کلیه ایرادات پلی استیشن ۴
  • تعویض و ریبال چیپ APU ،RAM ،SOUTH BRIDGE
  • تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی
  • تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
  • تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت

تعمیرات XBOX ONE

  • تعمیر برد ایکس باکس ۱
  • برطرف کردن اشکالات هنگ دستگاه و داغ کردن بورد
  • تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه
  • پروگرام کردن بایوس ایکس باکس
  • برطرف کردن عیوب APU , SOUTH BRIDGE , NAND
  • تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر کنترلر و تعمیر کینکت

تعمیرات PlayStation3 , XBOX 360

  • عیب یابی بخش تغذیه کنسول بازی
  • تعمیرات ایکس باکس ۳۶۰
  • تعمیرات پلی استیشن ۳
  • ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول
  • فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس ۳۶۰
  • تعمیرات کینکت و فروش آداپتور اصلی
  • تعمیر دسته جوی استیک و تعمیر کنترلر کنسول
  • تعمیر اشکال هنگ کردن و داغ کردن کنسول بازی
  • تعمیر بخش پورت HDMI در پلی استیشن

برخی دیگر از خدمات واحد تعمیرات کنسول بازی سونی

  • دانگرید انواع مدلهای فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین ورژن کپی خور بر روی آن
  • جی تگ تمامی مدلهای ایکس باکس ۳۶۰ فت و اسلیم
  • نصب تمامی نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
  • تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس ۳۶۰
  • تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن ۳
  • تعمیرات هارد پلی استیشن PS3
  • برطرف کردن اشکالات نرم افزاری ایکس باکس و PS3
  • فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما به همکاران میباشد
تعمیرات کنسول بازی سونی در محل

تجهیزات تعمیر کنسول بازی سونی 

استفاده از کنسول های بازی در این دوره بسیار رایج شده تا آنجا که بیشتر اوقات فراغت کودکان و حتی بزرگسالان (بزرگسالانِ علاقمند به بازی های کامپیوتری) با این دستگاه سپری می شود. بدیهی است که استفاده طولانی مدت و بسیار از این دستگاه، گاه به خرابی آن منجر می شود. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر را به کار گرفته اند تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را به شما ارائه نمایند.

بنابراین کافی است تا با مشاهده هر گونه اختلال در این دستگاه به مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی مراجعه نمایید و کارآمدترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. 

تعمیر اپتیک پلی استیشن

یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی تعمیرات سونی در زمینه تعمیر کنسول بازی سونی به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد، تعمیر اپتیک پلی استیشن است. درواقع منظور از اپتیک پلی استیشن همان لنز پلی استیشن است که در صورت بروز اختلال در آن با مشکل خوانده نشدن دیسک در پلی استیشن روبه‌رو خواهیم شد.

بنابراین اگر کنسول پلی استیشن شما دیسک را نمی خواند مطمئن باشید که اپتیک یا لنز آن دچار مشکل شده است. چراکه خرابی اپتیک موجب عدم ارسال اطلاعات دیسک به بخش‌های اجرایی دستگاه می‌شود. درضمن لازم است اشاره کنیم که امکان تعمیر اپتیک وجود ندارد و باید تعویض گردد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات سونی با تخصص بالایی که در زمینه تعمیر PlayStation دارند به صورت کاملا حرفه‌ای پروسه عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را با حساسیت بالایی انجام می‌دهند.

تعمیر دسته پلی استیشن

از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری پلی استیشن می‌توان به دسته‌های آن اشاره کرد که درصورت بروز مشکل برای آن‌ها، بازی با پلی‌استیشن تقریبا غیرممکن می‌شود. دسته پلی استیشن از قطعات متعددی شامل: مدارات مختلف، قاب، باتری و … تشکیل شده است که احتمال اختلال در هر یک از این قطعات به دلایل مختلفی وجود دارد.

از این‌رو عیب‌یابی دسته پلی استیشن درصورت بروز اختلال در آن باید با دقت و حساسیت بالایی صورت بگیرد. خوشبختانه نیروهای مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات سونی پس از انجام پروسه عیب‌یابی دسته پلی استیشن به سراغ تعمیرات حرفه‌ای و تخصصی آن می‌روند و درنهایت دسته پلی استیشن را در مراحل متعددی مورد تست و بررسی قرار می‌دهند تا از عملکرد دقیق آن اطمینان حاصل کنند.

تعمیر چیپ پلی استیشن

درصورتی که هنگام کار با کنسول بازی پلی استیشن متوجه شدید که این کنسول بیش از اندازه داغ شده است مطمئن باشید که چیپ دستگاه دچار مشکل شده است و به تعمیر نیاز دارد. البته عامل دیگری مانند آسیب‌دیدگی مین‌ برد نیز موجب داغ شدن این کنسول بازی می‌شود اما احتمال خرابی چیپ نسبت به مین برد در چنین شرایطی بیشتر است.

درواقع زمانی که چیپ پلی استیشن به مشکل می‌خورد حرارت این کنسول به صورت ناگهانی افزایش پیدا می‌کند. بهتر است بلافاصله پس از اینکه متوجه داغی بیش از اندازه کنسول پلی استیشن شدید سریعاً با کارشناسان نمایندگی تعمیرات سونی تماس بگیرید تا جهت تعمیر دستگاه به محل مورد نظر اعزام شوند.

تعمیر صدای فن کنسول بازی سونی

صدای فن کنسول بازی سونی اگر بیش از حد باشد می تواند آزاردهنده باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که صدای فن در اجرای بازی ها طبیعی است اما در سایر موارد صدای فن کنسول بازی سونی نگران کننده بوده و باید به دنبال رفع این مشکل باشید. در اکثر موارد بدلیل عدم سرویس به موقع و تجمع گرد و غبار یا مواردی از این دست باعث می شوند صدای فن بیشتر از حالت عادی شود. برای رفع این مشکل توصیه می شود به تیم فنی نمایندگی تعمیرات کنسول بازی مراجعه کنید.

مشاوره پیش از تعمیر play station

در صورتی که قصد خریدیا تعمیرات یکی از کنسول های بازی سونی را دارید ، در صورت نیاز به مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی این حوزه نیز می توانید به مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی مراجعه نمایید و تخصصی ترین اطلاعات مرتبط را کسب نمایید. بعلاوه سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری در نمایندگی سونی به دست تیمی از متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات مرتبط انجام می پذیرد.  

انواع کنسول بازی سونی 

 

انواع کنسول های بازی جهت اجرای بازی های ویدیویی روی مانیتور یا تلویزیون طراحی شده و در زمان بازی هیجان بالایی را برای کاربر  فراهم می سازد. ایکس باکس ۳۶۰ ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 5، پلی استیشن ۴ و ۳ معروف ترین کنسول های بازی هستند که به بازارهای جهانی ارائه شده اند. تاکنون نسل های مختلفی از کنسول بازی طراحی و عرضه گشته که آخرین نسخه ارائه شده از این دستگاه مربوط به نسل هشتم آن است.

در سال های اخیر تکنولوژی های متعددی به این دستگاه افزوده شده و کنسول های جدید از امکاناتی نظیر سیستم عامل هوشمند، اینترنت، ذخیره سازی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی برخوردار گشته اند.   در صورت نیاز، می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کنسول بازی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء و ترمیم این دستگاه را دریافت نمایید.

چرا نمایندگی تعمیر کنسول بازی را انتخاب کنیم ؟ 

مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های سونی به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است.

مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات سونی با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند. 

هزینه تعمیرات کنسول بازی سونی

هزینه تعمیر کنسول بازی سونی متغیر بوده و به عوامل مختلفی وابسته است که اصلی‌ترین عامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیر کنسول بازی، نوع مشکل و خرابی است. بعد از آن برند و مدل کنسول بازی و نوع خدمات مرتبط با تعمیر کنسول بازی بر تعیین هزینه تعمیرات کنسول بازی سونی نقش دارند.

هزینه تعمیر کنسول بازی سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است.

نمایندگی تعمیرات سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین  دقت و با صرف هزینه ای منصفانه انجام می گردد.

5/5(2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید